Haha inderdaad, ben ook al een aantal keer door bosjes gegaan en over hekken geklommenquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Keuzer het volgende:
Heb ik ook al ervaren ja, blijkt dat 9292ov hemelsbreed meet.. dus ook cross country/sloot/muur/bos rofl
Of langs/over N-wegen gelopen ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:16 schreef enpe het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ben ook al een aantal keer door bosjes gegaan en over hekken geklommen.
Daar in Drachten heb ik dus naar dat privéadres moeten zoeken, damn hee..quote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet bijna wekels 15 tot 20 minuten lopen (bijvoorbeeld in Drachten. Er rijden vrijwel geen bussen naar het industrieterrein). Het gebeurt zelfs zo vaak dat ik er niet eens meer van opkijk en gewoon hoop dat het zonnetje schijnt, dan is het allemaal nog wel te doen.
Ja, sleutels door de brievenbus hehe. Ik moest 's een auto voor 5 uur afleveren...maar ik stond midden in de meivakantie-file...gevolg was dat ik de auto eerder rond 9 afleverde haha. Sleutels gewoon door de brievenbus. Gelukkig was het een dealer dus hoefde ik niet te twijfelen of ik wel bij het juiste adres stond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef Mallet het volgende:
[..]
Daar in Drachten heb ik dus naar dat privéadres moeten zoeken, damn hee..
Ik moest een keer een auto afleveren bij een privéadres.. Mocht er niemand thuis zijn moest ik de sleutels maar in de brievenbus gooien.. Er was dus niemand thuis.. Geloof me dan check je wel 10x of je bij het juiste huis staat![]()
Dat parkeren is ook altijd zo fijn bij Polytop in Alkmaar.. Heel apart is het daar.. Sowieso.
Ik kom eigenlijk zelden te laat. Ik ervaar de tijden dan ook niet als heel erg krap ofzo, maar soms zetten ze er tijden neer die ze zelf hebben verzonnen of iets dergelijks. Vaak genoeg gehad dat er op het ophaaladres niks bekend was van een ophaaltijdstip, en dat 't weinig uitmaakte hoe laat de auto moest worden opgehaald.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
Dan zal je wel gaan wat ongelukkige ritten hebben gehad denk ik. Ik krijg nooit zozeer onrealistische rittijden opgegeven in die zin dat ik bijvoorbeeld niet binnen 2 uur een auto hoef af te leveren aan de andere kant van het land (van noord naar zuid bijvoorbeeld.). De vertragingen in het openbaar vervoer gooien wel eens roet in het eten, maar alsnog gebeurt dit echt zelden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Keuzer het volgende:
Ja dat begrijp ik en dat doe ik in principe ook, maar soms heb ik een rit die om 9 uur 's ochtends begint bij een bedrijf dat dan opengaat... Daar kan ik moeilijk eerder aankloppen. En als ik dan zonder file of enige vertraging alsnog met 10 mins to spare aankom op een adres dan klopt er iets niet. En het ligt niet aan het OV
Heb ik niet zo heel vaak last van...behalve die keer dat ik over moest stappen op een buurtbusje naar een of ander gehucht. Volgens 9292ov zou ik 1 minuut overstaptijd hebben maar ik zag, vanuit de bus waar ik in zat, het buurtbusje al wegrijden in de vertequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
Nou ik ervaar dat VAAK. Ik heb een paar keer gehad dat ritten van mij overgenomen moesten worden door andere chauffeurs of kwamen te vervallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Och ja in die "buffer".. Heel fijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, sleutels door de brievenbus hehe. Ik moest 's een auto voor 5 uur afleveren...maar ik stond midden in de meivakantie-file...gevolg was dat ik de auto eerder rond 9 afleverde haha. Sleutels gewoon door de brievenbus. Gelukkig was het een dealer dus hoefde ik niet te twijfelen of ik wel bij het juiste adres stond.
Parkeren bij Athlon in nijmegen (volgens mij was 't nijmegen) is ook fantastisch.
Ach ja, ik heb die van Easyway zelf maar genomenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Keuzer het volgende:
Gewoon volgende dag bellen vanaf halfnegen en vragen of ze het faxen, easyway heeft overigens een eigen formulier tegenwoordig, of fleetmobility heet 't geloof ik, ik heb die altijd een reserve in mijn tas zitten voor spoedritten.. De buffer in Athlon Almere is ook altijd dolle pret..
Nee, ik klaag verder ook niet over Meerkerk, leuk dorpje welquote:Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Keuzer het volgende:
Meerkerk is ook vaste plek voor mij, maar ze hadden laatst dat kruispunt open gegraven.. kwartier omrijden lol. Onderweg naar de bus is trouwens een c1000 ofzo of een emté das wel relaxOh en een stukje voor meerkerk zit ook nog een macD dus nooit geklaagd heur
Nee dat is de "buffer" in Almere, daar kun je tenminste nog fatsoenlijk bij. Visualiseer je de breedte van "de buffer" in Almere en haal daar een 1/3e van af, dan heb je nijmegen ongeveer. Verder rijd je in Nijmegen door allemaal openingen in muren, waarbij je aan beide kanten elke keer maar 10cm over hebt. Dat is over het algemeen geen probleem, maar als er dan een meter na de opening een haakse bocht zit waarbij in die bocht ook nog eens auto's geparkeerd zijn, dan ga je je ergeren aan de parkeerkunsten van andere mensen (auto's te ver naar voren of whatever).quote:Op woensdag 16 december 2009 01:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Och ja in die "buffer".. Heel fijn. Ben altijd blij als het een beetje fatsoenlijk staat ghehe
De bus in Meerkerk rijdt 1x per 30 min, en ik weet de bustijden van dat ding ongeveer (en anders staat het in m'n telefoon). Wat ik dan altijd doe is m'n ritten zo plannen dat ik precies een minuut of 15/20 voordat de bus aankomt bij Arval in Meerkerk aankom. Dan kom ik mooi op tijd aan voor de bus en hoef ik niet lang te wachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb die van Easyway zelf maar genomen
Ik moet heel vaak naar Meerkerk, daar is het wel makkelijk. Alleen jammer dat de bus best ver weg is en hij slechts eens per uur rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |