abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75632950
Ik moet bijna wekels 15 tot 20 minuten lopen (bijvoorbeeld in Drachten. Er rijden vrijwel geen bussen naar het industrieterrein). Het gebeurt zelfs zo vaak dat ik er niet eens meer van opkijk en gewoon hoop dat het zonnetje schijnt, dan is het allemaal nog wel te doen .
pi_75639770
De weersite is voor mij net zo belangrijk als 9292ov gewoon ALTIJD een plu als 't kutweer wordt.. Inparkeren zijn ze ook erg goed in ja.. moest een keer een vrij dure auto achter een andere vandaan halen en die kerel wilde er maar 1tje weghalen dus met +- 10 cm uitgeparkeerd dat ding >.> volgende keer houd k gewoon mn poot stijf tot ie meer ruimte maakt. Weet je trouwens wel weer dat je t nog steeds kan
pi_75640870
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Keuzer het volgende:
Heb ik ook al ervaren ja, blijkt dat 9292ov hemelsbreed meet.. dus ook cross country/sloot/muur/bos rofl
Haha inderdaad, ben ook al een aantal keer door bosjes gegaan en over hekken geklommen .
pi_75642067
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:16 schreef enpe het volgende:

[..]

Haha inderdaad, ben ook al een aantal keer door bosjes gegaan en over hekken geklommen .
Of langs/over N-wegen gelopen ofzo .

En inderdaad, ik heb ook bijna altijd rond deze tijd zo'n kleine paraplu in m'n tas.

Ik had laatst nog een grappig geval....moest een auto ophalen bij een schadehersteller. De auto stond ergens achter allemaal andere auto's geparkeerd, en het "grappige" was dat de auto zelf ook nog eens tegen een paaltje stond geparkeerd .

Heb ik binnen netjes gemeld of ze 1) de auto's ervoor weg wilden halen 2) of ze wisten dat ze zelf schade hadden gemaakt.
Vervolgens mocht ik de auto even snel naar binnen rijden, en heeft die kerel de schade (was echt oppervlakkig) gewoon weggepolijst haha.
pi_75643372
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet bijna wekels 15 tot 20 minuten lopen (bijvoorbeeld in Drachten. Er rijden vrijwel geen bussen naar het industrieterrein). Het gebeurt zelfs zo vaak dat ik er niet eens meer van opkijk en gewoon hoop dat het zonnetje schijnt, dan is het allemaal nog wel te doen .
Daar in Drachten heb ik dus naar dat privéadres moeten zoeken, damn hee..

Ik moest een keer een auto afleveren bij een privéadres.. Mocht er niemand thuis zijn moest ik de sleutels maar in de brievenbus gooien.. Er was dus niemand thuis.. Geloof me dan check je wel 10x of je bij het juiste huis staat

Dat parkeren is ook altijd zo fijn bij Polytop in Alkmaar.. Heel apart is het daar.. Sowieso.
pi_75644272
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef Mallet het volgende:

[..]

Daar in Drachten heb ik dus naar dat privéadres moeten zoeken, damn hee..

Ik moest een keer een auto afleveren bij een privéadres.. Mocht er niemand thuis zijn moest ik de sleutels maar in de brievenbus gooien.. Er was dus niemand thuis.. Geloof me dan check je wel 10x of je bij het juiste huis staat

Dat parkeren is ook altijd zo fijn bij Polytop in Alkmaar.. Heel apart is het daar.. Sowieso.
Ja, sleutels door de brievenbus hehe. Ik moest 's een auto voor 5 uur afleveren...maar ik stond midden in de meivakantie-file...gevolg was dat ik de auto eerder rond 9 afleverde haha. Sleutels gewoon door de brievenbus. Gelukkig was het een dealer dus hoefde ik niet te twijfelen of ik wel bij het juiste adres stond.

Parkeren bij Athlon in nijmegen (volgens mij was 't nijmegen) is ook fantastisch .
pi_75649354
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
pi_75650111
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb de laatste tijd overigens vaker dat ik me moet haasten, als ik vroeger dubbele ritten had dan liep t meestal wel los wanneer je er aankwam, maar nu steeds vaker stipte tijden die (behoorlijk) krap zijn. En het is gewoon vervelend om steeds te moeten bellen dat je later komt... Ervaren anderen dit ook? of heb ik gewoon een slechte serie gehad >.>
Ik kom eigenlijk zelden te laat. Ik ervaar de tijden dan ook niet als heel erg krap ofzo, maar soms zetten ze er tijden neer die ze zelf hebben verzonnen of iets dergelijks. Vaak genoeg gehad dat er op het ophaaladres niks bekend was van een ophaaltijdstip, en dat 't weinig uitmaakte hoe laat de auto moest worden opgehaald.

Ik ga wel gewoon altijd op tijd weg als ik 2 of meer ritten heb, zodat er meestal wel tijd "over is" voor vertragingen en dergelijke.
pi_75650191
Ja dat begrijp ik en dat doe ik in principe ook, maar soms heb ik een rit die om 9 uur 's ochtends begint bij een bedrijf dat dan opengaat... Daar kan ik moeilijk eerder aankloppen. En als ik dan zonder file of enige vertraging alsnog met 10 mins to spare aankom op een adres dan klopt er iets niet. En het ligt niet aan het OV
pi_75650381
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Keuzer het volgende:
Ja dat begrijp ik en dat doe ik in principe ook, maar soms heb ik een rit die om 9 uur 's ochtends begint bij een bedrijf dat dan opengaat... Daar kan ik moeilijk eerder aankloppen. En als ik dan zonder file of enige vertraging alsnog met 10 mins to spare aankom op een adres dan klopt er iets niet. En het ligt niet aan het OV
Dan zal je wel gaan wat ongelukkige ritten hebben gehad denk ik. Ik krijg nooit zozeer onrealistische rittijden opgegeven in die zin dat ik bijvoorbeeld niet binnen 2 uur een auto hoef af te leveren aan de andere kant van het land (van noord naar zuid bijvoorbeeld.). De vertragingen in het openbaar vervoer gooien wel eens roet in het eten, maar alsnog gebeurt dit echt zelden.

Heel af en toe kom ik wel eens net 30 minuten (voor het uiterlijke aflevertijdstip) van tevoren aan, maar dat is grotendeels alleen als ik naar een privéadres moet waar mensen wachten op hun auto of iets dergelijks, of soms op een zaterdag omdat bedrijven dan later opengaan en eerder dichtgaan. Maar nogmaals, dat gebeurt dus echt niet veel.
pi_75650669
TVP
blub.
pi_75653155
Weet niet of iemand in de regio Delft nog een baantje zoekt i.c.m. auto's:

http://www.kohler.nl/kohler/jobs.htm

Kwam dit toevallig tegen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_75653331
TVP-tje, rij zelf voor Easy way
pi_75671993
quote:
Heb ik niet zo heel vaak last van...behalve die keer dat ik over moest stappen op een buurtbusje naar een of ander gehucht. Volgens 9292ov zou ik 1 minuut overstaptijd hebben maar ik zag, vanuit de bus waar ik in zat, het buurtbusje al wegrijden in de verte . De volgende kwam pas een uur later waardoor ik uiteindelijk precies op het aangegeven tijdstip aankwam.
pi_75672457
Ook ABAZ heeft na een week niet gereageerd op mijn sollicitatie. Je zou denken dat als januari de drukste maand is (las ik hier) dat ze zo snel mogelijk reageren op de sollicitanten zodat ze meer rijders hebben klaarstaan voor het komende jaar.
pi_75674626
quote:
Nou ik ervaar dat VAAK. Ik heb een paar keer gehad dat ritten van mij overgenomen moesten worden door andere chauffeurs of kwamen te vervallen.

Ik krijg heel vaak heel krap geplande ritten, meestal als het er 3 zijn weet ik alweer hoe laat het is. Moet ik bijvoorbeeld om half 9 een auto ophalen en voor 10h15 afleveren terwijl het 30min rijden is. Met het controleren en eventuele vertraging kan je de klok erop gelijk zetten dat je het niet gaat redden. Ik haast me meestal kapot als ik drie ritten heb.

Vaak heb ik ook problemen met het openbaar vervoer, daar kan je soms gewoon echt niks aan doen. Af en toe ervaar ik de planning dan wel als vrij bot aan de telefoon. Ik snap dat ze het vervelend vinden, maar ik vind dat zelf ook. Daarnaast vind ik het erg vervelend dat als je netjes alle vertraging en problemen doorgeeft, je dit telkens als je belt opnieuw kan uitleggen omdat je vaak verschillende mensen aan de telefoon krijgt. Ze zouden hier een soort van logboek voor moeten bijhouden.
pi_75674661
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:28 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, sleutels door de brievenbus hehe. Ik moest 's een auto voor 5 uur afleveren...maar ik stond midden in de meivakantie-file...gevolg was dat ik de auto eerder rond 9 afleverde haha. Sleutels gewoon door de brievenbus. Gelukkig was het een dealer dus hoefde ik niet te twijfelen of ik wel bij het juiste adres stond.

Parkeren bij Athlon in nijmegen (volgens mij was 't nijmegen) is ook fantastisch .
Och ja in die "buffer".. Heel fijn . Ben altijd blij als het een beetje fatsoenlijk staat ghehe
pi_75678310
Ik heb echt nooit last van krappe tijden eigenlijk. Ik heb wel eens meerdere ritjes achter elkaar, maar ik heb ook vaak dat ik een auto bij een prive-adres moet brengen en dan een andere auto op datzelfde adres weer op moet halen. Dus dat is makkelijk.
pi_75678378
Ik heb trouwens wel een keer een rit gehad waarbij er niet bij stond voor welke leasemaatschappij het was, dus ik mocht zelf gokken welk transportformulier ik mocht uitprinten
Ze belden ook om 17:30 's avonds met de opdracht voor de volgende ochtend. Ik dus meteen op de site kijken, maar er stond niks bij. Ik meteen terug bellen, maar na 17:30 is het kantoor niet te bereiken. Ook leuk.
pi_75679033
Gewoon volgende dag bellen vanaf halfnegen en vragen of ze het faxen, easyway heeft overigens een eigen formulier tegenwoordig, of fleetmobility heet 't geloof ik, ik heb die altijd een reserve in mijn tas zitten voor spoedritten.. De buffer in Athlon Almere is ook altijd dolle pret..
pi_75679107
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:12 schreef Keuzer het volgende:
Gewoon volgende dag bellen vanaf halfnegen en vragen of ze het faxen, easyway heeft overigens een eigen formulier tegenwoordig, of fleetmobility heet 't geloof ik, ik heb die altijd een reserve in mijn tas zitten voor spoedritten.. De buffer in Athlon Almere is ook altijd dolle pret..
Ach ja, ik heb die van Easyway zelf maar genomen
Ik moet heel vaak naar Meerkerk, daar is het wel makkelijk. Alleen jammer dat de bus best ver weg is en hij slechts eens per uur rijdt
pi_75679225
Meerkerk is ook vaste plek voor mij, maar ze hadden laatst dat kruispunt open gegraven.. kwartier omrijden lol. Onderweg naar de bus is trouwens een c1000 ofzo of een emté das wel relax Oh en een stukje voor meerkerk zit ook nog een macD dus nooit geklaagd heur
pi_75679376
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Keuzer het volgende:
Meerkerk is ook vaste plek voor mij, maar ze hadden laatst dat kruispunt open gegraven.. kwartier omrijden lol. Onderweg naar de bus is trouwens een c1000 ofzo of een emté das wel relax Oh en een stukje voor meerkerk zit ook nog een macD dus nooit geklaagd heur
Nee, ik klaag verder ook niet over Meerkerk, leuk dorpje wel
Vind alleen die mensen die er zitten niet zo heel erg aardig moet ik zeggen
pi_75679462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Och ja in die "buffer".. Heel fijn . Ben altijd blij als het een beetje fatsoenlijk staat ghehe
Nee dat is de "buffer" in Almere, daar kun je tenminste nog fatsoenlijk bij. Visualiseer je de breedte van "de buffer" in Almere en haal daar een 1/3e van af, dan heb je nijmegen ongeveer. Verder rijd je in Nijmegen door allemaal openingen in muren, waarbij je aan beide kanten elke keer maar 10cm over hebt. Dat is over het algemeen geen probleem, maar als er dan een meter na de opening een haakse bocht zit waarbij in die bocht ook nog eens auto's geparkeerd zijn, dan ga je je ergeren aan de parkeerkunsten van andere mensen (auto's te ver naar voren of whatever).
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb die van Easyway zelf maar genomen
Ik moet heel vaak naar Meerkerk, daar is het wel makkelijk. Alleen jammer dat de bus best ver weg is en hij slechts eens per uur rijdt
De bus in Meerkerk rijdt 1x per 30 min, en ik weet de bustijden van dat ding ongeveer (en anders staat het in m'n telefoon). Wat ik dan altijd doe is m'n ritten zo plannen dat ik precies een minuut of 15/20 voordat de bus aankomt bij Arval in Meerkerk aankom. Dan kom ik mooi op tijd aan voor de bus en hoef ik niet lang te wachten .

Overigens heb ik nog nooit zo'n Easywayformulier gebruikt. Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke maatschappijen je dat ding zou moeten gebruiken.

Als je overigens de bus in Meerkerk al heel ver weg vindt zitten, dan moet je niet in het noorden gaan werken als je weer eens in Drachten moet zijn haha.
pi_75679631
Nijmegen nog nooit bezocht, klinkt wel interessant zoals jij het beschrijft.. Is de uitdaging wel waard dan..
pi_75679645
Bij meerkerk gaat er normaal gesproken toch 2x per uur een bus (1 keer snelbus, 1 keer normaal?) Zitten 2 verschillende bedrijven op hetzelfde terrein.

Athlon Almere valt meestal wel mee, ruimte zat om de auto te parkeren dan.

Had wel een keer een rit naar barneveld, om vervolgens een auto op te halen ergens in de achterhoek... 3 uur in het OV gezeten om vervolgens voor een dichte deur te staan. Zonde van mijn tijd...
pi_75679747
Niet zeuren, is money in the bank...
pi_75679803
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:27 schreef Maharbal het volgende:

De bus in Meerkerk rijdt 1x per 30 min, en ik weet de bustijden van dat ding ongeveer (en anders staat het in m'n telefoon). Wat ik dan altijd doe is m'n ritten zo plannen dat ik precies een minuut of 15/20 voordat de bus aankomt bij Arval in Meerkerk aankom. Dan kom ik mooi op tijd aan voor de bus en hoef ik niet lang te wachten .

Overigens heb ik nog nooit zo'n Easywayformulier gebruikt. Ik heb werkelijk waar geen idee bij welke maatschappijen je dat ding zou moeten gebruiken.

Als je overigens de bus in Meerkerk al heel ver weg vindt zitten, dan moet je niet in het noorden gaan werken als je weer eens in Drachten moet zijn haha.
Dat is waar ook, maar het zijn wel 2 verschillende lijnen
En de bus in Meerkerk is niet super ver weg inderdaad, maar wel het verst van alles waar ik tot nu toe geweest ben.
Almere was trouwens ook een hel met het OV, 3.5 uur over gedaan om thuis te komen
pi_75679940
Ik klaag niet over Almere. Het vaakst ben ik voor mijn ritten uiteindelijk in Almere (en een standaard ophaaladres hier in de buurt). En het kost me inderdaad elke keer 3.5 uur om thuis te komen. Ach, beetje slapen en boekje lezen en ik ben thuis, maar het is wel weer mooi een kleine 4x ¤8,00 (bijna ¤9,00!)
pi_75680081
Dat wel natuurlijk, maar in de spits terugreizen en langs amsterdam moeten is niet heel erg leuk
pi_75680115
En al wat leuke/snellere/"exclusievere" auto's gereden?
pi_75680290
Dat niet helaas. Laatst had ik wel een VW Touran in een leuke uitvoering, maar het blijft een Touran he..

Heb ook een keer een Volvo gehad. Ik stapte in, start de motor en geen enkele beweging te zien bij de benzinemeter. Ik dus op de boordcomputer de actieradius tot leeg opzoeken, staan er enkel streepjes
Dat was ook even een vervelend moment. Uiteindelijk met 30 in z'n 4 op de cruise control een benzinepomp gezocht om zo weinig mogelijk te verbruiken. Uiteindelijk is het nog gelukt ook
pi_75680409
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat niet helaas. Laatst had ik wel een VW Touran in een leuke uitvoering, maar het blijft een Touran he..

Heb ook een keer een Volvo gehad. Ik stapte in, start de motor en geen enkele beweging te zien bij de benzinemeter. Ik dus op de boordcomputer de actieradius tot leeg opzoeken, staan er enkel streepjes
Dat was ook even een vervelend moment. Uiteindelijk met 30 in z'n 4 op de cruise control een benzinepomp gezocht om zo weinig mogelijk te verbruiken. Uiteindelijk is het nog gelukt ook
Haha, soms maken mensen de benzinetank gewoon helemaal leeg...en dan mag jij er mee gaan rijden.

In de ruim 3 jaar dat ik dit doe is er wel eens iets leuks voorbij gekomen, maar meestal "normale" leaseauto's.

Het grappige is dat die volvo van je met 30 in de 4 meer verbruikte dan 30 in de 3 ofzo, dus dan had je nog verder gekund!
pi_75680466
Respect kerel.. brandstof is altijd gezeur
Audi A4 Audi A6 VW Passat Alfa Romeo 159..
pi_75680499
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef Keuzer het volgende:
Respect kerel.. brandstof is altijd gezeur
Audi A4 Audi A6 VW Passat Alfa Romeo 159..
Mmm, meestal fijne auto's inderdaad. Maar zo lang er een "standaard" motor in ligt schaar ik ze onder "normale leaseauto's" .
pi_75680526
Gelukkig moet ik de laatste tijd veel auto's halen bij een of andere garage in Bleiswijk, en die garage tankt de auto's altijd vol.
pi_75680551
Ik mag vanmiddag trouwens een Fiat Ducato doen:
pi_75680806
Ik ben een half jaartje studentchauffeur, aangenomen op m'n 18e

In het begin reed ik ook middenklassers, maar reed afgelopen zaterdag nog A8 W12
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_75680925
Nice!!
pi_75681322
Ik moest ook een keer een fiat ducato vervoeren.. maar had niet van tevoren opgezocht wat het was dus wel een leuke verrassing toen ik daar kwam oh en let ff op want de handrem zit links van je stoel heb me rotgezocht naar dat ding, verder rijdt dat heel prima hoor
pi_75681795
Haha gaaf zo'n bus . Auto's die er bij mij bovenuit staken zijn een Audi A8 Quattro, Audi TT, BMW 3 en 5 series, Lexus rx400, Jeep en een Volvo XC90...geloof dat dat het wel ongeveer was.
pi_75682583
Mm, even denken.

Golf V GTI
Audi A3 / A4 / A6 / A8 (180+ pk)
BMW 3 serie / 5 serie
Mazda RX 8
Mini Cooper S cabrio
Paar benzjes
Een teringtrage Landrover (discovery volgens mij)
En dan nog wat snelle varianten van normale leaseauto's (ook gechipte haha).
Kan me niet alle leuke auto's meer herinneren na al die tijd .

Laatst ook een Audi S6 5.2L V10 (van Lamborghini) gereden. Had alleen weinig met Easyway te maken en meer met m'n andere baan.
pi_75684086
Ik moet echt eens wat meer gaan rijden, nu een halfjaar bezig, maar er wacht dus nog wat moois op me...
Ik wil altijd nog een keer in een A8 rijden, die dingen zijn gewoonweg briljant...
pi_75684170
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef Keuzer het volgende:
Ik moet echt eens wat meer gaan rijden, nu een halfjaar bezig, maar er wacht dus nog wat moois op me...
Ik wil altijd nog een keer in een A8 rijden, die dingen zijn gewoonweg briljant...
Heb die A8 W12 een maandje full-time gereden, mocht hem mee naar huis nemen en hoefde niet te letten op snelheid
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_75684209
Neem aan dat dat als privé chauffeur was? Want als hiker krijg ik niks mee naar huis
pi_75684686
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef Keuzer het volgende:
Neem aan dat dat als privé chauffeur was? Want als hiker krijg ik niks mee naar huis
Ja, ik doe bijna geen hike dingen gelukkig
pi_75684727
Wel easyway of ander bedrijf?
pi_75684925
Jup ik wil echt heel graag een keer in een a8 rijden, liefst natuurlijk ook eentje met een v12

Hij weet al hoe het moet
pi_75685003
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Keuzer het volgende:
Wel easyway of ander bedrijf?
Ander bedrijf.
  woensdag 16 december 2009 @ 14:36:04 #200
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_75688447
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef duguid het volgende:
Ik ben een half jaartje studentchauffeur, aangenomen op m'n 18e

In het begin reed ik ook middenklassers, maar reed afgelopen zaterdag nog A8 W12
Bij welk bedrijf werk je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')