dat is balenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef RedemptioN het volgende:
teletekst zegt 21:32 op NL3, dus we missen de eerste helft wegens wk atletiek
zie ook teletekst pagina 224
ik zeg 0-2
Het seizoen is net één wedstrijd oudquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Van Persie mag wel weer eens scoren alleen. Dat is alweer een tijdje geleden volgens mij.
Hij heeft toch niet gescoord dit weekend? Heb niet de hele wedstrijd gezien namelijk.
Tja, als ze niet tegen elkaar spelen is het een groot Man Utd of Barca feest daarzo bij de NOS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeroen Grueter? Dat zal wel fappen op Arsenal worden dan.
I lolled inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Het seizoen is net één wedstrijd oud
'al een tijd niet gescoord"
Grapjas
In de CL pakken ze zo goed als alle punten thuis, dus heeft blijkbaar toch wel veel invloed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ga voor niets minder dan een overwinning van Arsenal. Ondanks dat de invloed van het publiek zo de hemel in wordt geprezen zal het altijd nog op het veld uitgevochten moeten worden. En gezien het kwaliteitsverschil zie ik celtic niet winnen, zeker niet over twee wedstrijden gezien.
De Engelse competitie ja, maar ook aan het eind van vorig seizoen en bij het NL elftal scoort ie niet meer zoveel valt me op. En vorige week knalde ze er 6 in, dus wat dat betreft..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Het seizoen is net één wedstrijd oud
'al een tijd niet gescoord"
Grapjas
.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:21 schreef ktnxbye het volgende:
Dus omdat Arsenal zes keer scoorde en omdat Van Persie daar niet eentje van was, daar verbind jij conclusies aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |