abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:34:53 #1
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71973763
Star Trek was oorspronkelijk een door Gene Roddenberry bedachte Amerikaanse sciencefiction-televisieserie die tussen 1966 tot 1969 werd uitgezonden. Uiteindelijk groeide het Star Trek-universum uit tot een succesvolle media-franchise met vijf televisieseries, een animatieserie, tien speelfilms, tientallen computerspellen en honderden boeken, stripboeken, technische handleidingen en encyclopedieën. Verder bestaat er sinds 1998 in Las Vegas een Star Trek-attractiepark, genaamd Star Trek: The Experience en worden er over de hele wereld regelmatig Star Trek-conventions georganiseerd: grote bijeenkomsten voor fans (de 'trekkies'), waar vaak acteurs uit de series te gast zijn. In de Verenigde Staten is er minstens elk weekend een ST convention.

Roddenberry bedacht een utopische toekomstwereld, waarin een verenigde Aarde de meeste moderne wereldproblemen heeft opgelost: vervuiling, honger, armoede en conflicten tussen mensen onderling behoren grotendeels tot het verleden. Door uitvindingen als synthetische replicators en sneller dan licht-technologie heeft de mensheid, met hulp van buitenaardse volken, in het Melkwegstelsel koloniën gesticht. De mensheid heeft samen met enkele buitenaardse volken een overkoepelende organisatie van werelden opgericht: de Verenigde Federatie van Planeten. De verhalen in de diverse Star Trek-media volgen vooral de officieren en burgers in dienst van Starfleet, de militaire onderzoeksinstelling van de Federatie die met haar ruimtevloot vooral diplomatieke en onderzoeksmissies uitvoert en tevens de krijgsmacht vormt.

De avonturen van de verschillende televisieseries en films spelen zich hoofdzakelijk af in de 23e en 24e eeuw, enkele tijdreizen uitgezonderd. Men is bekend met een aanzienlijk deel van de Melkweg, die is verdeeld in vier kwadranten. In het Alfa-kwadrant bevinden zich grote delen van de Federatie en het Cardassiaanse Rijk, in het Beta-kwadrant bevinden zich onder andere het Klingonrijk en het Romulaanse Rijk, het Gamma-kwadrant, dat via het Bajoraanse wormgat met het Alfa-kwadrant is verbonden, wordt geregeerd door de Dominion en het Delta-kwadrant, waarin de Voyager jarenlang rondzwierf, herbergt onder andere de Kazon, Ocampa en Hirogen. Ook de Borg komen uit het Delta-kwadrant.



Star Trek werd voor het eerst uitgezonden in 1966. Sindsdien zijn er zes series gemaakt door Gene Roddenberry en zijn opvolgers. Sommige daarvan waren een groot succes, andere wat minder.

The Original Series (TOS) - Dit is de door Gene Roddenberry geschreven serie, met de naam Star Trek. Het is het verhaal van het ruimteschip USS Enterprise NCC-1701 (kortweg: Enterprise), dat driehonderd jaar in de toekomst, vanaf het jaar 2265, op een vijfjarige missie is om het heelal te verkennen. De serie sprak oorspronkelijk maar een kleine groep kijkers aan en stond naar verluidt jaarlijks op de nominatie om geschrapt te worden. Toen bleek dat deze kleine groep kijkers behoorde tot een erg selecte doelgroep (hoger opgeleiden), werd de serie interessant voor adverteerders.

The Animated Series (TAS) - Na het stoppen van de oorspronkelijke serie bleek die in de herhaling steeds populairder te worden. Dit was in 1973 een van de redenen voor het maken van een tekenfilmserie, waarbij de stemmen van de vaste personages gedaan werden door de acteurs die ze in de oorspronkelijke serie ook gespeeld hadden. De serie ging verder waar het verhaal van de oorspronkelijke serie ophield. Dat wil zeggen dat de laatste twee jaar van de missie ingevuld werden.

The Next Generation (TNG) - Deze nieuwe serie speelde zich honderd jaar later af, in het jaar 2364, rond een nieuwe Enterprise met een nieuwe bemanning. Hoewel het eerste seizoen van The Next Generation kritiek kreeg, onder andere omdat de afleveringen te zoet zouden zijn, was dit eerste seizoen goed genoeg om de serie te prolongeren. Met nieuw materiaal, en met beduidend meer middelen dan de oorspronkelijke serie uit de jaren '60, werd The Next Generation uiteindelijk een enorm succes. Er werden in de periode 1987-1994 in 7 seizoenen 177 afleveringen van uitgezonden. In 1991 overleed Gene Roddenberry.

Deep Space Nine (DS9) - Zoals de oorspronkelijke serie een missieduur van vijf jaar had, zo was het ook duidelijk dat de succesvolle serie The Next Generation niet altijd maar door kon blijven draaien. Daarom werd een volgende serie opgezet, met een ander thema. In plaats van een ruimteschip dat bij planeten langsging werd het centrale thema een ruimtestation ver in de ruimte, op een plaats waar veel ruimteschepen langskwamen.

Voyager (VOY) - Dit schip raakt op haar eerste missie door toedoen van het wezen Caretaker (verzorger) verzeild in het Delta-kwadrant, 70.000 lichtjaar van de Aarde. Voyager kent een sterke rode draad, namelijk de lange thuisreis van het ruimteschip Voyager, en de zoektocht naar mogelijkheden deze reis te verkorten.

Enterprise (ENT) - Deze serie gaat over een eerdere Enterprise, van 2151. Deze tijd, meer dan honderd jaar gesitueerd voor de oorspronkelijke serie, is de tijd waarin de mensheid begint aan het onderzoeken van de ruimte met ruimteschepen die sneller dan het licht kunnen vliegen, nu zij schepen ontwikkeld heeft die 'Warp 5' halen. Het is het begin van Starfleet, en in deze tijd worden de technieken en protocollen ontwikkeld die in de latere series algemeen bekend zijn. In het eerste jaar was dat ook meteen de zwakke plek van de serie, omdat de karakters nog veel moesten leren, maar de kijkers veel minder. In de volgende seizoenen heeft de serie echter duidelijk meer vaart gekregen. De serie is begonnen in 2001, en heeft in totaal vier seizoenen en 98 afleveringen gedraaid.

Overzichtje in uitzendvolgorde:
TOS, James Kirk (William Shatner)
TAS, James Kirk (William Shatner)
TNG, Jean Luc Picard (Patrick Stewart)
DS9, Benjamin Sisko (Avery Brooks)
VOY, Kathryn Janeway (Kate Mulgrew)
ENT, Jonathan Archer (Scott Bakula)
Resistance is futile
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:39:40 #2
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71973863
En we hebben inmiddels een aardig rijtje vaste kijkers verzameld. Deze noemen wij ook wel Trekkers. De Trekkies zijn die idioten die in kostuum naar conventions gaan en hun kinderen T'Pol of Quark noemen. Dat soort zijn wij (vooralsnog) niet.
Resistance is futile
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:43:10 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71973931
Zo weer een weekje in Rome, season 5 van DS9 bij me dus ik heb wat te kijken. Ik ga ze niet allemaal kijken want er zitten stomme afleveringen tussen.

Aanrader van season 5: Trials with tribbles
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:45:10 #4
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71973985
Trials and tribbelations bedoel je?

Ik ben dus net begonnen met seizoen 2. Het wordt al leuker. Straks weer een aflevering kijken.
Resistance is futile
pi_71974067
te laat maar inderdaad leuke aflevering :p
pi_71975062
Mooie opening Seven Misschien is het ook nog leuk om wat gedetailleerde kwadrant kaarten in je post te zetten, volgens mij waren er een aantal in het vorige draadje gepost.

Ik ben nu met seizoen 7 (DS9) bezig, en ik voel een hoop dood-&-verderf aankomen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:55:46 #7
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_71975698
tvp! ik heb nog een mooie detailkaart van de quadranten op m'n pc'tje staan. Zal deze eens opzoeken.
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_71976157
Gisteren TNG 05x20 gekeken. Binnenkort kan ik DS9 er ook bij nemen. Lekker alles synchroon kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:56:09 #9
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71977170
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Gisteren TNG 05x20 gekeken. Binnenkort kan ik DS9 er ook bij nemen. Lekker alles synchroon kijken.
Toch vond ik het eigenlijk leuker om het iedere week op tv te zien... weer een week wachten en niet weten wat voor aflevering er komt
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:44:51 #10
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71978389
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:56 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Toch vond ik het eigenlijk leuker om het iedere week op tv te zien... weer een week wachten en niet weten wat voor aflevering er komt
Eerder deden ze dat met VOY ook op Veronica. En toen was ik dus bij Scorpion I, zomerstop. Begon het hele seizoen weer van voren af aan.
Resistance is futile
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:20:30 #11
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71979375
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Eerder deden ze dat met VOY ook op Veronica. En toen was ik dus bij Scorpion I, zomerstop. Begon het hele seizoen weer van voren af aan.
Daarom keek ik star trek ook altijd op de BBC. Pfff vroeger echt weken gehad dat je woensdags TNG keek, Donderdag DS9 en dan zaterdag een oude ep op NL1 van TNG.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71982130
bijna klaar met seizoen 6 van DS9
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_71982781
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:54 schreef Brammie1 het volgende:
bijna klaar met seizoen 6 van DS9

Dan staat je nog wat moois te wachten. Ik heb altijd de indruk gehad dat DS9 een beetje de blauwdruk vormde voor de laatste Battlestar Galactica serie. DS9 is een serie waar Roddenberry volgens mij nooit akkoord zou mee zijn gegaan. Het is vrij donker en soms zelfs pessimistisch. Zelfs the good guys hadden hun donkere kanten. Ik vind het wel realistisch, aangezien de hele wereld niet zwart/wit is. Ron Moore heeft dit meegenomen naar BSG. Ik vind DS9 persoonlijk een hoogtepunt in het Star Trek universum.
pi_71990362
Qapla'!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_71990538
TerugVindP'tak
pi_71991766
Jeffrey Combs

Elim Garak

Nog

Jadzia
led nie op de spelvaudten!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:35:09 #17
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71991958
Jadzia gaat dood? . Ik vind haar irritant. . Ze zit er maar mooi te wezen (is ze ook ) maar er komt geen zinnig woord uit. Ik vind het een schapie.
Resistance is futile
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:35:46 #18
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71991986
Moge de volgende Jadzia beauty en brains hebben!
Resistance is futile
pi_71992341
Ik ben momenteel bezig met Stargate SG1 (seizoen 5 is bijna binnen) en zodra seizoen 10 heb afgerond, ga ik eens beginnen met Startrek DS9. DS9 is de enige Startrek serie die ik niet gezien heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_72011520
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Jadzia gaat dood? . Ik vind haar irritant. . Ze zit er maar mooi te wezen (is ze ook ) maar er komt geen zinnig woord uit. Ik vind het een schapie.
Jadzia is echt wel leuk met een zeker bekent persoon (ik zeg maar niet teveel anders is de kijk lol er vanaf)
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Moge de volgende Jadzia beauty en brains hebben!
Persoonlijk; ik vind de nieuwe Dax geen van beide

Maar je kunt zelf oordelen, over een heleboel seizoenen
pi_72011661
is er al nieuws over een nieuwe serie na ENT ? Het wordt overigens wel tijd dat sci fi channel in NL DS9 en VOY gaat uitzenden
pi_72011718
zijn er plannen voor dan
pi_72012431
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
zijn er plannen voor dan
geen idee ?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:07:20 #24
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72012727
Ik vind dat de Federatie in moet storten!
Resistance is futile
pi_72013077
Opzich, maar past niet helemaal in de "Star Trek filosofie" maar dat was de laatste film ook niet helemaal.

Ik ben voor, ongeveer 50 jaar na de Dominion oorlog, we dan ook lekker "the prime directive" achter
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:48:32 #26
17061 mvt
blame Canada
pi_72013889
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Moge de volgende Jadzia beauty en brains hebben!
De volgende Dax is wel een schatje. Beauty heeft ze, en die brains heeft ze via Dax, tis alleen een beetje hoe je er mee om gaat.

Het leuke is, ze heeft Nederlandse roots. Nicole de Boer :

We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:01:52 #27
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72014253
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:48 schreef mvt het volgende:

[..]

De volgende Dax is wel een schatje. Beauty heeft ze, en die brains heeft ze via Dax, tis alleen een beetje hoe je er mee om gaat.

Het leuke is, ze heeft Nederlandse roots. Nicole de Boer :

[ afbeelding ]
Resistance is futile
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:03:44 #28
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72014302
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Opzich, maar past niet helemaal in de "Star Trek filosofie" maar dat was de laatste film ook niet helemaal.

Ik ben voor, ongeveer 50 jaar na de Dominion oorlog, we dan ook lekker "the prime directive" achter
Of een spin off: Rise of the Borg. Hoe de Borg van een gewone samenleving naar wat ze nu zijn... zou een mooie battlestar galactica achtige serie kunnen worden.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:07:23 #29
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72014408
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:03 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Of een spin off: Rise of the Borg. Hoe de Borg van een gewone samenleving naar wat ze nu zijn... zou een mooie battlestar galactica achtige serie kunnen worden.
Voorstander!
Resistance is futile
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:12:31 #30
17061 mvt
blame Canada
pi_72014548
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Het leuke is dat Ezri en Jadzia 2 totaal andere vrouwen waren voor de joining. En hoe die met de symbiot omgaan is dus ook anders. Je moet maar eens opletten hoe mensen die Curzon kennen nu met haar omgaan. En dat goed onthouden.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_72018000
Vind het trouwens wel storend dat bijna niemand z'n drankje opdrinkt en soms zelfs niet aanraakt in 10-forward. Al die verspilling...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72018893
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind het trouwens wel storend dat bijna niemand z'n drankje opdrinkt en soms zelfs niet aanraakt in 10-forward. Al die verspilling...
Whehe Dat valt me ook altijd op. Borden vol met eten, één hap en ze gaan er zo vandoor.

[Nerd modus ON]Maar ze stoppen dat gewoon weer in de replicator en ze recyclen alles weer [Nerd modus OFF]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_72019097
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Vind het trouwens wel storend dat bijna niemand z'n drankje opdrinkt en soms zelfs niet aanraakt in 10-forward. Al die verspilling...

Vind je het gek? Ze serveren pruimensap en van die prut met nepalcohol
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:20:11 #34
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72019432
Sisko is cute als hij verliefd is.
Resistance is futile
pi_72019538
Sisko en Riker zien er stukken beter uit met die pratende kutten. Misschien moet ik er ook maar eens eentje nemen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72019800
tvp, maar niet te veel over de nieuwe film he, die heb ik nog niet gezien
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:42:45 #37
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72020089
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Sisko en Riker zien er stukken beter uit met die pratende kutten. Misschien moet ik er ook maar eens eentje nemen.
Riker is sowieso afschuwelijk om te zien. Sisko is best lekker. . Sexy stem vooral, ik kan me best voorstellen dat hij midden in de nacht iets in mijn oor fluistert.
Resistance is futile
pi_72020178
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Riker is sowieso afschuwelijk om te zien. Sisko is best lekker. . Sexy stem vooral, ik kan me best voorstellen dat hij midden in de nacht iets in mijn oor fluistert.
Die stem is idd net een soort Barry White.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:50:41 #39
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72020307
Ik vind Quark trouwens echt een briljant acteur. Even zoeken hoe hij er IRL uitziet.
Resistance is futile
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:53:13 #40
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72020382


Resistance is futile
pi_72020404
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind Quark trouwens echt een briljant acteur. Even zoeken hoe hij er IRL uitziet.
Ook in TNG te zien. Grappig dat nu ik TNG weer helemaal opnieuw kijk er veel bekenden voorbij komen. De acteurs achter Quark, Neelix, Tom Paris... Ook iemand uit TOS.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72020421
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind Quark trouwens echt een briljant acteur. Even zoeken hoe hij er IRL uitziet.
Quark is idd een held. ook Rhom vind ik wel leuk.

Wordt weer eens tijd om DS9 voor de 5e keer ofsow te herkijken, misschien begin ik er volgende wee kmaar weer eens mee. Toch al zeker anderhalf jaar niet meer gezien.
pi_72020437
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hij ziet er beter uit als Quark. Verbaast me niets dat hij al meerere Ferengi heeft gespeeld met zulke oren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72020456
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:54 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Hij ziet er beter uit als Quark. Verbaast me niets dat hij al meerere Ferengi heeft gespeeld met zulke oren.
Hey geen grapjes maken over mensen met lange oren he! want ik heb er ook een paar!
pi_72021194
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef het_fokschaap het volgende:
is er al nieuws over een nieuwe serie na ENT ? Het wordt overigens wel tijd dat sci fi channel in NL DS9 en VOY gaat uitzenden
Als je er eentje komt, zal het iig wel Star Trek Nieuwe Stijl zijn, dus a la de laatste film.
Of dat iets positiefs is, remains to be seen.
pi_72028354
Ik vind Sisko na seizoen 3, 4 beter (weet niet meer precies), wanneer hij z'n nieuwe look krijgt, past meer bij hem.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:58:19 #47
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72028472
Hij ziet er dan minder zachtaardig uit. Ik heb een zwak voor negers .
Resistance is futile
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:43:34 #48
17061 mvt
blame Canada
pi_72030750
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:53 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ook in TNG te zien. Grappig dat nu ik TNG weer helemaal opnieuw kijk er veel bekenden voorbij komen. De acteurs achter Quark, Neelix, Tom Paris... Ook iemand uit TOS.
'Tuvok' komt er ook in voor als rebel. En de man die ook Zefram Cochrame speelt speelt ook meerdere rollen in meerdere ST series.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_72030943
Weet iemand hier of er ook plannen zijn voor een nieuwe Star Trek serie?
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_72032050
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:56 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Weet iemand hier of er ook plannen zijn voor een nieuwe Star Trek serie?

Er zijn wel eens wat vage plannen geweest. Eens kijken of ik het terug kan vinden.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:00:31 #51
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72032173
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef DappereDodo77 het volgende:
tvp, maar niet te veel over de nieuwe film he, die heb ik nog niet gezien
Nou de nieuwe film... het had alle star trek karakters en een Enterprise, maar ik vond het geen Star Trek.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72034300
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:54 schreef kriele het volgende:

[..]

Er zijn wel eens wat vage plannen geweest. Eens kijken of ik het terug kan vinden.
Zou wel tof zijn: Star Trek The Next Next Generation ofzo
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_72037512
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nou de nieuwe film... het had alle star trek karakters en een Enterprise, maar ik vond het geen Star Trek.
Idd, helaas heeft J.J Abrams een totaal andere kijk op Star Trek.. ik heb nooit wat gehad met die TOS eigenlijk... vind de Roddenberry series vele malen interessanter.
pi_72039250
Misschien, maar stiekem ben ik toch wel benieuwd wat er voor serie ontstaat als JJ hem "maakt".
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:13:02 #55
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72039411
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Misschien, maar stiekem ben ik toch wel benieuwd wat er voor serie ontstaat als JJ hem "maakt".
JJ had meer moeite in het script moeten steken. De hoofd badguy is totaal niet te onderscheiden van zijn henchmen en verder hadden ze de "science" wel wat plausibeler kunnen maken.
Het was gewoon een lege film zonder veel inhoud, en dat is niet iets wat bij Star Trek hoort imo.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:39:49 #56
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72040320
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef Ps2K het volgende:

[..]

JJ had meer moeite in het script moeten steken. De hoofd badguy is totaal niet te onderscheiden van zijn henchmen en verder hadden ze de "science" wel wat plausibeler kunnen maken.
Het was gewoon een lege film zonder veel inhoud, en dat is niet iets wat bij Star Trek hoort imo.
Leeg of niet, ik zat wel op het puntje van mijn stoel. Ik vond de dialogen spitsvondig. De slechterik had iets beter gekund en helemaal afgetimmerd was het niet inderdaad. Maar sterk acteerwerk, leuke dialogen, goeie effecten maken een hoop goed.
Resistance is futile
pi_72042747
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Idd, helaas heeft J.J Abrams een totaal andere kijk op Star Trek.. ik heb nooit wat gehad met die TOS eigenlijk... vind de Roddenberry series vele malen interessanter.

Dit snap ik ff niet. Je hebt nooit wat gehad met TOS, maar wel met de Roddenberry series? TOS was een Roddenberry serie.
pi_72043158
ik zeg een nieuwe serie in de tijd van enterprise J (zoals te zien in Enterprise als archer naar de toekomst wordt gehaald door daniels)
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:01:59 #59
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72045477
Wordt de afkomst van Odo nog opgehelderd in DS9?
Resistance is futile
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:03:04 #60
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72045511
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Wordt de afkomst van Odo nog opgehelderd in DS9?
Yep, maar daar ga ik niet teveel over vertellen. In welk seizoen zit je?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:04:22 #61
17061 mvt
blame Canada
pi_72045552
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Wordt de afkomst van Odo nog opgehelderd in DS9?
Als we dat zeggen vertellen we teveel over het complete plot van DS9

Wees gerust, je komt genoeg over hem te weten.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_72047645
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef kriele het volgende:

[..]

Dit snap ik ff niet. Je hebt nooit wat gehad met TOS, maar wel met de Roddenberry series? TOS was een Roddenberry serie.
Ja sorry moest natuurlijk effe duidelijker schrijven, ik bedoel vanaf TNG is echt mijn era.. ik weet dat TOS Roddenberry is maar het was gewoon al voor m'n tijd en ik kan die super oude scifi shows echt niet uitstaan.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:14:28 #63
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72047760
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Yep, maar daar ga ik niet teveel over vertellen. In welk seizoen zit je?
Begin 2e seizoen.
Resistance is futile
pi_72047896
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ja sorry moest natuurlijk effe duidelijker schrijven, ik bedoel vanaf TNG is echt mijn era.. ik weet dat TOS Roddenberry is maar het was gewoon al voor m'n tijd en ik kan die super oude scifi shows echt niet uitstaan.

Voor mij geldt dit ook. TOS is overigens opnieuw uitgebracht. Compleet gerestaureerd en met volledig nieuwe visuele effecten en muziek.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:28:38 #65
17061 mvt
blame Canada
pi_72048189
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Begin 2e seizoen.
Komt wel. Eigenlijk ben je zijn oorsprong al tegengekomen. Maar pas in seizoen 3 wordt alles duidelijk.
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:49:57 #66
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72048808
Het verschil tussen Sisko S1 en Sisko S7 is heel erg groot.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:11:02 #67
17061 mvt
blame Canada
pi_72051769
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:49 schreef Montov het volgende:
Het verschil tussen Sisko S1 en Sisko S7 is heel erg groot.
tussen Dax S1 en Dax S7 ook wel
Wat dat betreft maken heel veel mensen een enorme karakterwisseling mee. Zij het dat het bij sommige een beetje in de verhaallijn is gepropt om dingen te verklaren. Garak is daar natuurlijk een groot voorbeeld van.

Wat dat betreft hebben ze best wel een noodgreep uitgehaald bij O'Brien om hem beter uit de verf te laten komen.
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:00:41 #68
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72053768
Hoezo?
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:02:01 #69
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72053818
Is toch naar Enterprise gegaan?
Resistance is futile
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:50:24 #70
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72062088
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Is toch naar Enterprise gegaan?
Van de enterprise af naar DS9

(En dat noemt zichzelf een trekkie )
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:47:11 #71
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72062705
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:50 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Van de enterprise af naar DS9

(En dat noemt zichzelf een trekkie )


Ik wist alleen dat hij in beide series speelde.
Resistance is futile
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:51:27 #72
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72073170
ik weet niet meer waar ik het gelezen had was 1 v.d trivia sites maar het schijnt dat de serie Andromeda (met steven sorbo) eigenlijk wat Rodneberry eerst voor ogen had.

Grappig is dat mvr rodeneberry de stem doet van de computer, de zuster (assistente) van Bones, Dina troi's moeder en in elke serie die rodenberry heeft gebracht wel een rol heeft.
ze heeft zelfs voor enkele TOS afleveringen scripts geschreven
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:12:34 #73
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72073824
Majel Barrett, maar die is onlangs overleden.
Resistance is futile
pi_72073921
jammer dat ze overleden is! Ze was echt leuk als de moeder van Diana Troi vooral hoe Picard haar telkens probeert te ontwijken
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:57:17 #75
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72074933
Trouwens, Odo heeft in DS9 ook sjans met die moeder van. Wat een ouwehoer!
Resistance is futile
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:33:03 #76
17061 mvt
blame Canada
pi_72075867
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Montov het volgende:
Hoezo?
Ik noem het een beetje een noodgreep, maar wat ik bedoel is wat ze gedaan hebben om hem meer tijd met Bashir te geven.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:57:52 #77
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72097128
OK, halverwege seizoen 2. Ben heel benieuwd naar seizoen 3 nu.
Resistance is futile
pi_72097528
Ik ben nu begonnen aan de 10-hour-series-finale van DS9.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:01:19 #79
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72102299
zow ik ben op mijn re-watch nu halverwege season 5. En het is officeel... ik lach om de inside jokes, ik heb teveel star trek gekeken.

(Garak die tegen Worf klaagt over de replicator, Earl Grey doesn't know how to make tea)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 24 augustus 2009 @ 05:09:44 #80
17061 mvt
blame Canada
pi_72103603
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:01 schreef Ps2K het volgende:
zow ik ben op mijn re-watch nu halverwege season 5. En het is officeel... ik lach om de inside jokes, ik heb teveel star trek gekeken.

(Garak die tegen Worf klaagt over de replicator, Earl Grey doesn't know how to make tea)
self sealing stem bolts
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:49:54 #81
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72113404
Whehehe, Ferengi zijn echt grappig als ze gillen.
Resistance is futile
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:51:07 #82
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72113429
Ghe, ik zou echt in een deuk liggen als ik dat moest acteren.
Resistance is futile
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:08:29 #83
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72115730
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 05:09 schreef mvt het volgende:

[..]

self sealing stem bolts
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72117443
En na DS9 zet ik ENT weer eens op. Voyager ligt me nog te vers in het geheugen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_72117528
Mijn idee precies =D
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:15:53 #86
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72120782
Zo season 5 uit van DS9. Een na laatste aflevering is toch wel een DS9 klassieker waar Nog en Jake van alles regelen Nah hierna begin ik weer aan TNG, al veels te lang niet gekeken.
Het valt me op dat er weinig TOS fans zijn hier
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:24:31 #87
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72121049
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:15 schreef Ps2K het volgende:
Zo season 5 uit van DS9. Een na laatste aflevering is toch wel een DS9 klassieker waar Nog en Jake van alles regelen Nah hierna begin ik weer aan TNG, al veels te lang niet gekeken.
Het valt me op dat er weinig TOS fans zijn hier
Er zijn over het algemeen weinig TOS fans
Resistance is futile
pi_72122247
Ik heb er bijna geen geduld voor (helaas) Ik erger met teveel aan sommige dingen. Ik hou helaas wat meer van special effects en goed/vloeiende dialogen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:00:01 #89
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72122296
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Er zijn over het algemeen weinig TOS fans
Ben er ook niet zo'n fan van maar toch

TNG is gaaf
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:30:07 #90
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72183591
Bijna aan het einde van seizoen 2. Het wordt steeds leuker.
Resistance is futile
pi_72184750
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Bijna aan het einde van seizoen 2. Het wordt steeds leuker.
Yup DS9 is de show die echt groeit na de 1e 2 seizoenen vind ik..


Helaas kan ik nog geen Star treks rewatchen... heb TNG,DS9, Voyagaer en Enterprise nog in Jan-Febr gekeken. Begint wel weer te kriebelen hoor na het lezen van dit topic.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:10:20 #92
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72196291
Whoa, net de eerste confrontatie met de Dominion gezien. laatste aflevering van seizoen 2.

Toch vond ik het moment waarop het eerste Borg-lijk gevonden werd indrukwekkender. . En Janeway is nog steeds een betere kapitein.
Resistance is futile
pi_72209412
@ hierboven,

Als Sisko z'n nieuwe look krijgt, moet je nog maar een keer oordelen, persoonlijk vind ik Ben Sisko de beste.
pi_72211877
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Whoa, net de eerste confrontatie met de Dominion gezien. laatste aflevering van seizoen 2.

Toch vond ik het moment waarop het eerste Borg-lijk gevonden werd indrukwekkender. . En Janeway is nog steeds een betere kapitein.
Sisko groeit steeds, echt een geweldige captain vind ik... Janeway vind ik niks.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:03:43 #95
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72212828
Omdat ze een vrouw is zeker.
Resistance is futile
pi_72214006
Dat heeft juist wel wat vind ik, maar het is het gewoon net niet.

1. Ben Sisko
2. James T. Kirk
3. Jonathan Archer
4. Jean-luc Picard
5. Kathryn Janeway

Persoonlijk
pi_72214745
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Omdat ze een vrouw is zeker.

Nee, die stem van haar.. ugh
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:41:33 #98
17061 mvt
blame Canada
pi_72219909
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:En Janeway is nog steeds een betere kapitein.
Daar kan jij niet over oordelen

Sisko wordt pas eind seizoen 3 gepromoveert naar Captain, hij is nu nog maar Commander
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:52:27 #99
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72220000
Picard is de beste captain
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72220808
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:52 schreef Ps2K het volgende:
Picard is de beste captain
Hear hear.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_72228849
Liefste vrouw van de hele alpha quadrant

pi_72231629
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:52 schreef Ps2K het volgende:
Picard is de beste captain
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:21:15 #103
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72232395
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef Chuphinh het volgende:
Liefste vrouw van de hele alpha quadrant

[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze sterft!
Resistance is futile
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:21:32 #104
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72232406
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:56 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Resistance is futile
pi_72232433
Toevallig gister 2 afl. Next Gen zitten kijken.. Onlangs Seizoen 1 t/m 7 binnen gekregen, voor de donkere wintermaanden wel leuk om elke dag 1 of 2 afl. te kijken onder het eten
Where facts are few, experts are many.
pi_72235335
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze sterft!
Must... keep... quiet...
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:12:22 #107
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72235889
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Must... keep... quiet...


Ik hoop dat de Cardassians haar in hechtenis nemen voor verhoor.
Resistance is futile
pi_72240348
Picard

Ethisch verreweg de superieure keus. Die dacht nog wel eens aan de belangen van anderen. Janeway was altijd eigen schip eerst.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:07:31 #109
17061 mvt
blame Canada
pi_72240604
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:57 schreef DappereDodo77 het volgende:Janeway was altijd eigen schip eerst.
mwoah... Ciska zou binnen een half seizoen weer thuis zijn
We were to understand there would be pie and punch?
pi_72241151
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze sterft!
But why this aggressive attitude, my child ?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:27:50 #111
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241182
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:07 schreef mvt het volgende:

[..]

mwoah... Ciska zou binnen een half seizoen weer thuis zijn
Seska . En nee, Seska zou een planeet met veel resources uitzoeken en deze met geweld koloniseren.
Resistance is futile
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:29:27 #112
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241228
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:57 schreef DappereDodo77 het volgende:
Picard

Ethisch verreweg de superieure keus. Die dacht nog wel eens aan de belangen van anderen. Janeway was altijd eigen schip eerst.
En nee, dat was ze helemaal niet. Anders had ze het array waarmee ze naar het Deltaquadrant gesleurd werd niet vernietigd. Zo zijn er veel meer gevallen waarin Janeway besluit om het prime directive aan te houden ten nadele van Voyager.
Resistance is futile
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:30:02 #113
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241253
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:26 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:

[..]

But why this aggressive attitude, my child ?
We are Borg.
Resistance is futile
pi_72241278
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

We are Borg.
pi_72241323
quote:
Seska . En nee, Seska zou een planeet met veel resources uitzoeken en deze met geweld koloniseren.
Sounds like a Cardassian to me
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:32:54 #116
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241346
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:32 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:

[..]

Sounds like a Cardassian to me
Ghe, ja. Wel een meesterlijke infiltrante trouwens!
Resistance is futile
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:33:27 #117
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241364
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:30 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:

[..]

Je hoorde het gewoon in je hoofd hea? ^^
Resistance is futile
pi_72241430
Net seizoen 7 van DS9 uitgekeken, en damn wat een goede serie.
(Loopt naar de kast en rommelt wat, en komt met Enterprise S01 aanzetten )

[ Bericht 0% gewijzigd door Axelf0leyoo7 op 28-08-2009 20:42:49 ]
pi_72241472
quote:
Je hoorde het gewoon in je hoofd hea? ^^
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:37:02 #120
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241494
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:35 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Net seizoen 7 van DS9 uitgekeken, en damn wat een goede serie.
(Loopt naar de kast er rommelt wat, en komt met Enterprise S01 aanzetten )
Na DS9 ga ik zeker TNG kijken. Ik knapte alleen af op dat Heras Hekwerk dat als soort 'ruimtehek' van Q diende in seizoen 1. Ben blij dat ik toen aan DS9 begonnen ben.
Resistance is futile
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:37:36 #121
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241513
is trouwens wel de ultieme Borg-smiley.
Resistance is futile
pi_72241635
Mmm maar is ook de ultieme FOK smiley. Zou het misschien een verband hebben?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:46:44 #123
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72241825
Ik weet het niet, my link to the collection was severed. Maar ik sluit assimilatie niet uit.
Resistance is futile
pi_72242097
Eigenlijk wil ik stoppen met die smileys maar deze zijn toch wel gepast
pi_72242345
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Na DS9 ga ik zeker TNG kijken. Ik knapte alleen af op dat Heras Hekwerk dat als soort 'ruimtehek' van Q diende in seizoen 1. Ben blij dat ik toen aan DS9 begonnen ben.
Aan het begin van de allereerste aflevering al stoppen

Gewoon doorbijten en de rest kijken, er zit zoveel goeds tussen
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_72250183
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef Chuphinh het volgende:
Liefste vrouw van de hele alpha quadrant

[ afbeelding ]
Ohhh god zeg wat heb ik een hekel aan dat mens!
pi_72253195
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:
is trouwens wel de ultieme Borg-smiley.
Nietus
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:54:59 #129
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72254330
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:57 schreef STING het volgende:

[..]

Nietus [ afbeelding ]
moet een binocular implant hebben, dan klopt het.
Resistance is futile
  maandag 7 september 2009 @ 00:23:33 #130
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72508583
*kick*

Ik vind seizoen 3 beter maar ik ben nog steeds niet echt geboeid aan het volgen. Als ze niet via Megavideo te kijken zijn, sla ik ze liever over. En die kalverliefde van Dax met die planeet die in die andere dimensie verdwijnt:
Resistance is futile
  maandag 7 september 2009 @ 00:26:17 #131
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72508660
En Janeway is nog steeds de beste captain. Sisko heeft niet genoeg autoriteit en Picard drinkt thee. . Archer is gewoon sowieso niet echt stoer en Kirk is zo van de ouwe doos dat hij niet meedoet.
Resistance is futile
pi_72510647
Na TNG 06x03 kon ik gisteren eindelijk beginnen aan DS9. Eerste keer dat ik ze synchroon ga kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 7 september 2009 @ 08:50:04 #133
17061 mvt
blame Canada
pi_72511160
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En Janeway is nog steeds de beste captain. Sisko heeft niet genoeg autoriteit en Picard drinkt thee. . Archer is gewoon sowieso niet echt stoer en Kirk is zo van de ouwe doos dat hij niet meedoet.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:41 schreef mvt het volgende:

[..]

Daar kan jij niet over oordelen

Sisko wordt pas eind seizoen 3 gepromoveert naar Captain, hij is nu nog maar Commander
Ik herhaal me zelf even aangezien je nog niet in seizoen 4 zit.
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 7 september 2009 @ 16:02:57 #134
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72521051
Resistance is futile
pi_72531636


Seizoen 3 inmiddels van ST Enterprise

To find the Xindi and blow the hell out of them
  maandag 7 september 2009 @ 21:08:48 #136
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72531973
Daar ben ik afgehaakt met ENT.
Resistance is futile
  maandag 7 september 2009 @ 21:13:54 #137
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72532175
Jammer want daar werd het schijnbaar toch spannend. Maar goed, eerst DS9 afmaken, dan TNG en dan ENT. TOS hoef ik niet te zien.
Resistance is futile
pi_72541995
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:


Seizoen 3 inmiddels van ST Enterprise

To find the Xindi and blow the hell out of them
Ik ben nu met seizoen 1 van ent. De eerste keer vond ik het ook heel saai, maar nu vind ik het best wel ok
pi_72542796
Vond Enterprise zo slecht nog niet hoor, zaten wel leuke verhaaltjes tussen. Sowieso zitten er veel leuke characters in die show.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:05:35 #140
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72543042
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Vond Enterprise zo slecht nog niet hoor, zaten wel leuke verhaaltjes tussen. Sowieso zitten er veel leuke characters in die show.
Nou wat jammer is, is dat ze in seizoen 4 wisten dat de serie niet verder zou gaan. Dus ze hebben alle interessante verhaallijnen die ze nog hadden liggen in een seizoen gedrukt. Erg jammer want het was potentieel een erg goede serie.
Ow en de allerlaatste aflevering van enterprise zou ik gewoon niet kijken...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72543681
Klopt dat was idd bagger einde.
pi_72545099
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Vond Enterprise zo slecht nog niet hoor, zaten wel leuke verhaaltjes tussen. Sowieso zitten er veel leuke characters in die show.
Charles Tucker the third
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:34:49 #143
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72759235
zow even een kick. er moet meer star trek gekeken worden.

Ik zat te denken om dit weekend maar eens even een marathon te houden
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:32:47 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72766001
Wij zijn weer Voyager aan het kijken.
Wanneer ging Kes er ook alweer uit? Snel, hoop ik?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:00:28 #145
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72766904
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij zijn weer Voyager aan het kijken.
Wanneer ging Kes er ook alweer uit? Snel, hoop ik?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de rest kun je fijn genieten van seven of nine
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:35:24 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72770116
Duurt dat ech nog zo lang? Brrr, ik begin me echt aan dr te ergeren...
En die jaloerse Neelix er steeds bij.
Al maakt de dokter wel veel goed

DS9 is nog steeds de leukste serie!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:49:18 #147
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72772801
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Duurt dat ech nog zo lang? Brrr, ik begin me echt aan dr te ergeren...
En die jaloerse Neelix er steeds bij.
Al maakt de dokter wel veel goed

DS9 is nog steeds de leukste serie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72772829
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij zijn weer Voyager aan het kijken.
Wanneer ging Kes er ook alweer uit? Snel, hoop ik?
Ik denk dat dat ook mijn volgende wordt na Enterprise

Of misschien toch TNG..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:52:29 #149
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72772929
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:50 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook mijn volgende wordt na Enterprise

Of misschien toch TNG..
TNG!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72774646
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:52 schreef Ps2K het volgende:

[..]

TNG!
Of allebei natuurlijk
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_72776644
Halverwege seizoen 4 van ENT, Starfleet heeft de Vulcans even een poepie laten ruiken dat ze meer de capable genoeg zijn om te gaan exploren

Owjah en Archer icm commander Shran Ik was vergeten hoe goed die twee bij elkaar zijn.

[ Bericht 30% gewijzigd door Axelf0leyoo7 op 15-09-2009 19:42:43 ]
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:09:47 #152
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72787255
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:00 schreef Ps2K het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de rest kun je fijn genieten van seven of nine
The Gift, aflevering erna.

En verder:









Resistance is futile
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:10:20 #153
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72787273
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Halverwege seizoen 4 van ENT, Starfleet heeft de Vulcans even een poepie laten ruiken dat ze meer de capable genoeg zijn om te gaan exploren

Owjah en Archer icm commander Shran Ik was vergeten hoe goed die twee bij elkaar zijn.
Spam jij anders T'pol even.
Resistance is futile
  woensdag 16 september 2009 @ 09:16:02 #154
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72793096
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Spam jij anders T'pol even.
Nou vooruit dan maar weer...


http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 16 september 2009 @ 09:58:33 #155
17061 mvt
blame Canada
pi_72794017
Eeuwig zonde dat er geen mirror universe Seven is
We were to understand there would be pie and punch?
pi_72831123
T'Pol is in ieder geval mooier dan Seven
  donderdag 17 september 2009 @ 10:03:48 #157
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72831668
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:44 schreef het_fokschaap het volgende:
T'Pol is in ieder geval mooier dan Seven
Nah ik ben een echte geek dus ik kies liever de vrouw met ledjes
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:15:09 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72843097
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef Ps2K het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn er geen mooie foto's van de leukere heren binnen ST?
Oke, ze zijn schaars, maar dan nog
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 17 september 2009 @ 18:27:58 #159
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72847527
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:44 schreef het_fokschaap het volgende:
T'Pol is in ieder geval mooier dan Seven
Ach man, hou toch je bek!
Resistance is futile
  donderdag 17 september 2009 @ 18:28:51 #160
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72847556
T'pol heeft neptieten.
En kort haar .
En geen wespentaille zoals Seven.
Resistance is futile
  donderdag 17 september 2009 @ 18:29:12 #161
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72847570
En het is een Vulcan!

Resistance is futile
  donderdag 17 september 2009 @ 18:29:42 #162
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72847582
Ik bedoel maar, van die puntoren en kaarsrechte wenkbrauwen, dan kun je je lachen toch niet inhouden als je erover heen wil?
Resistance is futile
  donderdag 17 september 2009 @ 18:30:44 #163
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72847611
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn er geen mooie foto's van de leukere heren binnen ST?
Oke, ze zijn schaars, maar dan nog
Welke leuke heren? Tom Paris en Chakotay zijn wel lekker. Dan Sisko later is ook wel jammie en toen zag ik een foto van hem IRL toen schrok ik.
Resistance is futile
  donderdag 17 september 2009 @ 20:43:24 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72852879
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Welke leuke heren? Tom Paris en Chakotay zijn wel lekker. Dan Sisko later is ook wel jammie en toen zag ik een foto van hem IRL toen schrok ik.
ik vind charles tucker III ook niet vervelend om naar te kijken, of wesley (mits groter en zo).

en ik vind Seven of nine ook mooier dan t'pol. al is het maar omdat SoN langer lijkt en gracieuzer is (na een paar seizoenen uiteraard )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 18 september 2009 @ 01:11:23 #165
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72863854
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
T'pol heeft neptieten.
En kort haar .
En geen wespentaille zoals Seven.
Neptieten

Waarom verminken vrouwen zich zo? En idd liever seven of nine, die heeft tenminste "humor"
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72874869
quote:
Ach man, hou toch je bek!
quote:
T'pol heeft neptieten.
En kort haar .
En geen wespentaille zoals Seven.
quote:
En het is een Vulcan!

Ik moest lachen opzich
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:58:17 #167
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72879761
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 01:11 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Neptieten

Waarom verminken vrouwen zich zo? En idd liever seven of nine, die heeft tenminste "humor"
Dank je.
Resistance is futile
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:05:20 #168
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72880003
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn er geen mooie foto's van de leukere heren binnen ST?
Oke, ze zijn schaars, maar dan nog
Schaars?!!!
Wat dacht je van hem?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:06:48 #169
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72880037
Ik had toen ik nog hetero was fantasietjes over hem.
Resistance is futile
pi_72880174
@ hierboven

Zomaar een vraag @ de vrouwen/meiden hier, niemand vind Trip interresant ?
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:32:17 #171
17061 mvt
blame Canada
pi_72884376
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik had toen ik nog hetero was fantasietjes over hem.
toch wel grappig aangezien die met Seven eindigde
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:54:16 #172
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72885349
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:11 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
@ hierboven

Zomaar een vraag @ de vrouwen/meiden hier, niemand vind Trip interresant ?
Trip is niet echt mijn type.
Riker daarentegen...

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:21:22 #173
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72886478
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:11 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
@ hierboven

Zomaar een vraag @ de vrouwen/meiden hier, niemand vind Trip interresant ?
Trip:
Riker:
Neelix:
Quark
Tuvok: r
Worf: r
en vele anderen.

Ze zijn allemaal niet lekker behalve:
Janeway (grandmilf)
Picard (toch wel)
Chakotay (lekker en zacht)
Paris (jongensachtig kan leuk zijn)
Torres (is ook gewoon lekker wijf natuurlijk)
Ikzelf
T'pol mag er ook zijn
Kes op d'r eigen meisjesachtige manier
Resistance is futile
pi_72887744
Klaar met Enterprise. Altijd jammer wanneer zon goede serie weer op z'n eind loopt .

Ik moet toch zeggen toen ik de laatste Enterprise aflevering voor het eerst keek heb ik werkelijk de hele kamer ondergekotst ( )
Maar nu ik hem nog een keer heb gezien is het inderdaad een jammer/boud einde voor de Enterprise serie maar opzich past het wel goed in de ST reeks.

Denk dat ik binnenkort maar is aan de Next generation serie gaat beginnen. Ik heb die nooit helemaal gezien. alleen stukken (Ik weet; Shame on me )
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:32:56 #175
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72889203
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Klaar met Enterprise. Altijd jammer wanneer zon goede serie weer op z'n eind loopt .

Ik moet toch zeggen toen ik de laatste Enterprise aflevering voor het eerst keek heb ik werkelijk de hele kamer ondergekotst ( )
Maar nu ik hem nog een keer heb gezien is het inderdaad een jammer/boud einde voor de Enterprise serie maar opzich past het wel goed in de ST reeks.

Denk dat ik binnenkort maar is aan de Next generation serie gaat beginnen. Ik heb die nooit helemaal gezien. alleen stukken (Ik weet; Shame on me )
Persoonlijk vind ik the next generation en voyager de best Star Trek series.
Met een lichte voorkeur voor The Next Generation.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 19 september 2009 @ 05:31:15 #176
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72898346
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:

Ik moet toch zeggen toen ik de laatste Enterprise aflevering voor het eerst keek heb ik werkelijk de hele kamer ondergekotst ( )
Told ya

laatste season van enterprise is 5 seizoenen in een seizoen gepropt
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 23 september 2009 @ 20:31:35 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73049202
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:11 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
@ hierboven

Zomaar een vraag @ de vrouwen/meiden hier, niemand vind Trip interresant ?
Jawel, hoor!

En idd het einde van Enterprise is redelijk bedroevend...
Ben je al bijgekomen van de schok?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73060715
  donderdag 24 september 2009 @ 09:12:46 #179
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73061007
quote:
Op donderdag 24 september 2009 08:51 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:


De nieuwe star trek film al gezien? ook al zo'n "juweeltje"
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:24:15 #180
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73067607
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:12 schreef Ps2K het volgende:

[..]



De nieuwe star trek film al gezien? ook al zo'n "juweeltje"
Ej!!!!

De film is gewoon briljant.
Resistance is futile
pi_73067645
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ej!!!!

De film is gewoon briljant.
het heeft op de namen na alleen bijzonder weinig met star trek te maken imo
  donderdag 24 september 2009 @ 13:27:00 #182
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73067675
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het heeft op de namen na alleen bijzonder weinig met star trek te maken imo
Exactly my point. Het was een aardige film geweest als ie niet star trek had geheten.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:51:27 #183
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73068372
Jullie zijn gek! __!!!!!

De film heeft superveel met Star Trek te maken. Het is wederom een goed opgezet verhaal, alleen hebben ze er meer actie en minder siencegebabbel in verwerkt. Verder IS het gewoon Star Trek. Zoals de series ook horen te zijn, al zou ik dan de siencebabble wel missen. Maar wat betreft actie zouden de series zoals de film moeten zijn.
Resistance is futile
  donderdag 24 september 2009 @ 14:23:57 #184
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73069285
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Exactly my point. Het was een aardige film geweest als ie niet star trek had geheten.
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Snakey het volgende:
Ps2K, mag 48 uur over zijn uitspraken na gaan denken.
Dat krijg je ervan!
Resistance is futile
pi_73072123
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:12 schreef Ps2K het volgende:


De nieuwe star trek film al gezien? ook al zo'n "juweeltje"
Een echte star trek is het niet nee , neemt niet weg dat de weg waar ST nu heen gaat niet interessant kan worden.
  donderdag 24 september 2009 @ 16:12:37 #186
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73072650
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:56 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:

[..]

Een echte star trek is het niet nee , neemt niet weg dat de weg waar ST nu heen gaat niet interessant kan worden.
Pas op, straks krijg jij ook een ban.
Resistance is futile
pi_73072802
overigens vond ik seizoen 3 van enterprise wel sjiek. met name dat het 1 lang verhaallijn binnen het totale enterprise verhaal was.

seizoen 4 waren merendeels korte verhaallijnen van 2-3 afleveringen. die heb ik meer als films gekeken als afleveren van een serie. laatste aflevering was inderdaad beetje jammer. opzich niet slecht alleen het einde was zwaar bagger.
pi_73076643
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Pas op, straks krijg jij ook een ban.
Mmm dacht even dat je ging zeggen "Now you will be assimilated" als straf.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:12:28 #189
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73076689
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:

[..]

Mmm dacht even dat je ging zeggen "Now you will be assimilated" als straf.
Your technological and biological distinctiveness is inferior. You will not be assimilated. Een ban volstaat.
Resistance is futile
pi_73086558
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Your technological and biological distinctiveness is inferior. You will not be assimilated. Een ban volstaat.


Terug ontopic dan maar weer, eerste seizoen van TNG binnengehaald, zal eens kijken of ik van het weekend eraan kan beginnen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:51:00 #191
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73103889
In de vakantie heb ik Voyager nog maar een keer gedownload en ook helemaal weer gekeken

Eigenlijk wil ik nu nog een keer kijken

Ook Deep Space 9 helemaal gedownload, laatste keer dat ik daar episodes van gezien heb was toen het op tv was.
Was je erbij?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:43:16 #192
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73547451
En waarom post hier geen hond meer?

DS9 ligt bij mij nu stil. Ook seizoen 3 vind ik eigenlijk oersaai. Ik denk niet dat ik het nog op ga pakken.
Resistance is futile
pi_73548510
Jammer, want vanaf seizoen 4 wordt het de serie met de meeste aktie en spektakel.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:25:47 #194
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73551883
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef MrData het volgende:
Jammer, want vanaf seizoen 4 wordt het de serie met de meeste aktie en spektakel.
OK, ik ben overtuigd.
Resistance is futile
  woensdag 28 oktober 2009 @ 04:33:08 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74137680
Schup!

Ik vind trouwens echt niet dat in DS9 de karakters goed uitgediept worden. Alleen Quark is overtuigend en Kai Winn.
Resistance is futile.
pi_74138587
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 04:33 schreef Seven. het volgende:
Schup!

Ik vind trouwens echt niet dat in DS9 de karakters goed uitgediept worden. Alleen Quark is overtuigend en Kai Winn.
Don't forget Odo
Voor de rest blijft het inderdaad een beetje aan de oppervlakte
pi_74139243
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 04:33 schreef Seven. het volgende:
Schup!

Ik vind trouwens echt niet dat in DS9 de karakters goed uitgediept worden. Alleen Quark is overtuigend en Kai Winn.
Hebben wij het over dezelfde DS9 en heb je alle seizoenen gezien? In DS9 maken de karakters juist de meeste ontwikkeling door. De Odo/Quark relatie, Bashir/O'Brien, Garak, Rom en Nog, ik kan het hele rijtje afgaan. In TNG bijvoorbeeld zijn de personages vanaf seizoen 3 t/m 7 nagenoeg hetzelfde. Vergelijk seizoen 1 Bashir met seizoen 7 Bashir, totaal verschillend.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_74139594
heb nu tijdens het aion spelen the next generation maar weer eens aanstaan.

overigens is DS9 inderdaad beetje zwakjes in het begin maar zodra de naam jem hadar voor het eerst voorbij komt blijft het eigelijk de rest van de serie goed.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:36:31 #199
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74139734
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Salatrel het volgende:
heb nu tijdens het aion spelen the next generation maar weer eens aanstaan.

overigens is DS9 inderdaad beetje zwakjes in het begin maar zodra de naam jem hadar voor het eerst voorbij komt blijft het eigelijk de rest van de serie goed.
klopt helemaal. Ik baal er nog steeds van dat ik indertijd gestopt ben met het kijken van DS9 tijdens seizoen 1. De serie begon echt goed te worden toen de jem hadar erbij kwamen.

En toch vind ik dat Enterprise te vroeg is gestopt.. het was een goede serie imo.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_74139967
Heb 2 weken terug TNG afgekeken , me jaarlijkse routine, ben nu @ s3 van DS9 en het is weer leuk.
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:43:08 #201
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74460198
Aight, ik ben verder gegaan, net de eerste strike van de obsidian order en de gare romulan groepering gezien. Ik was onder de indruk.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:03:11 #202
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74475130
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Seven. het volgende:
Aight, ik ben verder gegaan, net de eerste strike van de obsidian order en de gare romulan groepering gezien. Ik was onder de indruk.
Hmm ben jij 7of9 of iemand nieuw?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:07:38 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74676569
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:03 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hmm ben jij 7of9 of iemand nieuw?
Ben ik ja.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:08:35 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74676593
En daaayum, zo blij dat ik doorgezet heb want



Wat is de liefde toch mooi. Dax en haar ex-vrouw.

Resistance is futile.
pi_74676649
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben ik ja.
Heb je je nou ontdaan van 7of9 identiteit?
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:11:15 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74676688
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef STING het volgende:

[..]

Heb je je nou ontdaan van 7of9 identiteit?
Ja. Misschien reïncarneer ik wel als Dax met mijn volgende kloon!
Resistance is futile.
  FOK!fossiel vrijdag 13 november 2009 @ 20:12:45 #207
8443 cptmarco
it's captain...
pi_74676768
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja. Misschien reïncarneer ik wel als Dax met mijn volgende kloon!
Hehe, make up your mind
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:15:39 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74676869
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef cptmarco het volgende:
zijn er op dit moment eigenlijk nog plannen voor een nieuwe ST serie?
Voor zover bekend niet. Ik hoop nog steeds op het ineen storten van de federatie. Zou een heel mooi excuus zijn voor allerlei maatschappijkritische afleveringen.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:17:30 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74676939
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef STING het volgende:

[..]

Hehe, make up your mind
En nee. Ik blijf lekker wisselen van account, ik heb hier ook wel jaren dezelfde account gehad (2 keer zelfs) maar nu is het elke 4, 5 maanden nieuw account. Dit is de derde sinds mei.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:44:50 #211
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_74677970
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef cptmarco het volgende:
zijn er op dit moment eigenlijk nog plannen voor een nieuwe ST serie?
Volgens mij niet, wel een vervolg op de nieuwe film
Do androids dream of electric sheep?
  FOK!fossiel vrijdag 13 november 2009 @ 20:49:41 #212
8443 cptmarco
it's captain...
  maandag 23 november 2009 @ 15:20:56 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74938271
Kassidy Yates! Lelijk én een verraadster.

En Eddington, die had ik persoonlijk al in de gaten toen hij de Defiantmissie in het Gamma quadrant saboteerde.
Resistance is futile.
  maandag 23 november 2009 @ 15:27:45 #214
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74938471
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Seven. het volgende:
Kassidy Yates! Lelijk én een verraadster.

En Eddington, die had ik persoonlijk al in de gaten toen hij de Defiantmissie in het Gamma quadrant saboteerde.
Eddington is echt een irritant mannetje
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 23 november 2009 @ 15:32:12 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74938599
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:27 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Eddington is echt een irritant mannetje
Ik neem aan dat hij in latere afleveringen nog terugkomt. Ik hóóp dat Ben hem opblaast!
Resistance is futile.
  maandag 23 november 2009 @ 16:30:48 #216
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74940641
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij in latere afleveringen nog terugkomt. Ik hóóp dat Ben hem opblaast!
Ow ze komen elkaar nog wel een paar keer tegen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_74941091
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Seven. het volgende:
En daaayum, zo blij dat ik doorgezet heb want

[ afbeelding ]

Wat is de liefde toch mooi. Dax en haar ex-vrouw.


toffe ondertitels
  maandag 23 november 2009 @ 19:38:57 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74945912
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

toffe ondertitels
Ja. Als Megavideo die afleveringen niet beschikbaar heeft, dan maak ik gebruik van youko.
Resistance is futile.
  maandag 23 november 2009 @ 19:40:19 #219
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74945962
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja. Als Megavideo die afleveringen niet beschikbaar heeft, dan maak ik gebruik van youko.
Je mag ze bij mij ook wel even op dvd kijken hoor
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:12:03 #220
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75017711
Seizoen 4 afgelopen . Whoa, Odo is dus net terug uit The Great Link. Ben benieuwd, op zich interessant als ze een beetje gaan volgen hoe hij zich nu aanpast. Ga zodirect kijken of het lukt om Gowron te ontmaskeren.

Maar ook na seizoen 4 vind ik VOY nog steeds beter. En Janeway is en blijft een betere kapitein die véél meer en veel beter improviseert.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 02:45:52 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75043276
WTF, Worf en Dax?
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 02:46:14 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75043277
Quark en Grilka.
Resistance is futile.
pi_75044022
Seven en Chakotay
pi_75044281
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 02:45 schreef Seven. het volgende:
WTF, Worf en Dax?
Hehe, jij gaat je vlgs mij helemaal doodergeren aan Worf
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:22:21 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75046838
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:50 schreef Chuphinh het volgende:
Seven en Chakotay
Beiden zeer lekker en gezien het verhaal totaal niet onlogisch. Het is alleen maar logisch dat ze voor elkaar vallen, hij met zijn eindeloze geduld en kalmte. Zij met haar angst om haar menselijke kant te ontdekken.

Verrassend was dat wel, maar toch ook wel logisch.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:34:49 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75047259
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:21 schreef STING het volgende:

[..]

Hehe, jij gaat je vlgs mij helemaal doodergeren aan Worf
Ik vind hem nu al vrij irritant .

Als ik weer even de balans opmaak: alle Cardassians die ik tot nu toe voorbij heb zien komen (Seska in VOY, Dukat en Garak) zijn briljant en spelen een boeiende rol.

Ferengi: alleen Quark is tof, Rom is irritant en bij vlagen nog wel OK om naar te kijken.

Jadzia doet het steeds beter, ze straalt nu wel een ervaring uit die ze in de eerste seizoenen miste. Zeker nu ze haar liefdesleven een beetje naar de voorgrond halen, is dit enorm verbeterd.

Odo: hij zou waarschijnlijk ook een teringhekel aan mij hebben . Maar vanwege zijn fysiologie vond ik hem heel interessant.

Bashir: ik blijf het een sukkel vinden, sorry. Hij moet een soort van jeugdige arrogantie uitstralen of zo. Wat een enorm mislukt figuur.

Nerys: komt nu prima tot haar recht, niet meer die uptight Bajoran die in elke discussie haar gelijk wilde halen.

En Sisko gaat het inderdaad beter en beter doen als kapitein maar ik vind het dus toffer in VOY dat Janeway steeds voor allerlei ethische dillemma's geplaatst wordt. Ik mis de ethische vraagstukken maar wat ik dan wel weer toffer vind aan DS9 zijn de politieke spelletjes en de valstrikken waar ze steeds weer in dreigen te trappen. En ik mis in DS9 toffe special effects. De dominion zijn ook lang niet zo eng als de Borg. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel toen het eerste Borgcorps ontdekt werd in VOY, op dat moment wist ik gewoon dat de serie ineens nóg spannender zou worden. Maar tot nu toe heb ik dat nog niet gehad bij DS9. En bij VOY hoefde niemand echt in zijn rol te groeien, terwijl ze dat bij DS9 allemaal zo'n beetje moesten m.u.v. Armin Shimerman.
Resistance is futile.
pi_75047419
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind hem nu al vrij irritant .

Als ik weer even de balans opmaak: alle Cardassians die ik tot nu toe voorbij heb zien komen (Seska in VOY, Dukat en Garak) zijn briljant en spelen een boeiende rol.
Helemaal mee eens
Allemaal top gecast en persoonlijkheden met diepgang.
In TNG komen ze een stuk minder tot hun recht.
quote:
Bashir: ik blijf het een sukkel vinden, sorry. Hij moet een soort van jeugdige arrogantie uitstralen of zo. Wat een enorm mislukt figuur.
Wat wel leuk om te zien is, is dat hij groet gedurende de serie.
Van een irritante jonge officier tot een serieuzere wat volwassener officier.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:42:23 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75047504
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef STING het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Allemaal top gecast en persoonlijkheden met diepgang.
In TNG komen ze een stuk minder tot hun recht.
[..]

Wat wel leuk om te zien is, is dat hij groet gedurende de serie.
Van een irritante jonge officier tot een serieuzere wat volwassener officier.
Ik heb hem nooit als irritante jonge officier gezien. Dat jonge hondengedrag kwam op mij te geforceerd over, ik vond hem altijd al te oud voor dat soort spelletjes. Misschien dat hij als zijn personage een groei doormaakt, inderdaad wel beter tot zijn recht komt.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:18:45 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75051117
ik vind dat vooral nerys een grote ontwikkeling doormaakt.
in het begin was het idd "ik wil hier niet zijn, ik ben het niet eens met jullie aanwezigheid hier en ik schop alleenmaar tegen vanalles" en zo langzaam maar zeker komt er steeds meer constructief commentaaar van haar kant.

en quark is ook geweldig, hoor! en die oude, the grand nagus.
ik ben fan van ferengi en hun rules of acquisition
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:23:56 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75051278
Ik heb me kapot gelachen om Quark. Heb je hem wel eens horen gillen? Als de Ferengi bang zijn, dan gillen ze echt als meisjes.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:28:38 #231
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75051444
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

En Sisko gaat het inderdaad beter en beter doen als kapitein maar ik vind het dus toffer in VOY dat Janeway steeds voor allerlei ethische dillemma's geplaatst wordt. Ik mis de ethische vraagstukken maar wat ik dan wel weer toffer vind aan DS9 zijn de politieke spelletjes en de valstrikken waar ze steeds weer in dreigen te trappen. En ik mis in DS9 toffe special effects. De dominion zijn ook lang niet zo eng als de Borg. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel toen het eerste Borgcorps ontdekt werd in VOY, op dat moment wist ik gewoon dat de serie ineens nóg spannender zou worden. Maar tot nu toe heb ik dat nog niet gehad bij DS9. En bij VOY hoefde niemand echt in zijn rol te groeien, terwijl ze dat bij DS9 allemaal zo'n beetje moesten m.u.v. Armin Shimerman.
Tsja Sisko en Janeway zijn twee verschillende captains in twee verschillende series. Sisko begon inderdaad zwakjes maar is meer gegroeid als een commandant in de strijd tegen de Dominion. Janeway is een beetje als Picard, hij hield zich altijd aan de prime directive, Janeway moet dit nu ook doen maar dan in een veel moeilijkere situatie.
Ik denk niet echt dat je zo een vergelijking kunt maken tussen Janeway en Sisko. Een vergelijking tussen Picard en Janeway zo "eerlijker" zijn.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:17:00 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75053112
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Tsja Sisko en Janeway zijn twee verschillende captains in twee verschillende series. Sisko begon inderdaad zwakjes maar is meer gegroeid als een commandant in de strijd tegen de Dominion. Janeway is een beetje als Picard, hij hield zich altijd aan de prime directive, Janeway moet dit nu ook doen maar dan in een veel moeilijkere situatie.
Ik denk niet echt dat je zo een vergelijking kunt maken tussen Janeway en Sisko. Een vergelijking tussen Picard en Janeway zo "eerlijker" zijn.
We zullen het zien als ik TNG ga kijken. Daarna ENT. OS lijkt me niet zo en is ook niet compleet op internet. Net trials and tribble-ations gezien . Ik wil een tribble.
Resistance is futile.
pi_75053357
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

We zullen het zien als ik TNG ga kijken. Daarna ENT. OS lijkt me niet zo en is ook niet compleet op internet. Net trials and tribble-ations gezien . Ik wil een tribble.
Ga eerst maar Babylon 5 kijken
pi_75053431
Tvp, en ik vind DS9 de beste serie.

En ik zou m'n kinderen geen T'Pol of Quark noemen, maar ik heb wel ooit een kat Phlox genoemd.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:27:01 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75053474
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef araphor het volgende:
Tvp, en ik vind DS9 de beste serie.

En ik zou m'n kinderen geen T'Pol of Quark noemen, maar ik heb wel ooit een kat Phlox genoemd.
Phlox

Dax is een toffe naam voor een jongetje. En dan vragen mensen ook niet gelijk of het van Star Trek komt, tenzij ze het kennen.

Oh, en VOY is het beste. Maar aangezien een vrouw er de scepter zwaait, zegt iedereen dat DS9 het beste is.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:28:39 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75053526
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef STING het volgende:

[..]

Ga eerst maar Babylon 5 kijken
Nee!

Ik ga eerst die aflevering kijken met de vakantie op riisa.
Resistance is futile.
pi_75053557
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee!

Ik ga eerst die aflevering kijken met de vakantie op riisa.
Wel!
Het zal je leven veranderen, echt!
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:32:43 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75053671
WTF? Vanessa Williams op Riisa?
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:05:11 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75054826
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef STING het volgende:

[..]

Wel!
Het zal je leven veranderen, echt!
Ik ben niet overtuigd.
Resistance is futile.
pi_75056276
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Seven. het volgende:
Janeway steeds voor allerlei ethische dillemma's geplaatst wordt. Ik mis de ethische vraagstukken
Deze quote ik alvast even voor het moment dat je de episode 'In The Pale Moonlight' hebt gezien
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_75056482
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef MrData het volgende:

[..]

Deze quote ik alvast even voor het moment dat je de episode 'In The Pale Moonlight' hebt gezien
It's a faaaakee. It's real! It's a faaaakee. It's real! Don't you undestand! It's a faaaakee. It's real!
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:19:13 #242
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75057632
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef STING het volgende:

[..]

It's a faaaakee. It's real! It's a faaaakee. It's real! Don't you undestand! It's a faaaakee. It's real!
Sssssssssssssst!
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:19:47 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75057649
Ik heb hier wel een prima marathon eigenlijk. Aflevering 4 ga ik zo mee beginnen.
Resistance is futile.
pi_75057668
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Sssssssssssssst!
Don't worry, anders had ik het wel in een spoiler gezet
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:21:23 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75057705
*drukt op play*
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:23:22 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75057757
Oh nee, wacht.. Nog even laten inladen, anders gaat 'ie steeds bufferen. Aflevering over Sisko krijgt visioenen na een holodeck ongelukje.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:44:00 #247
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:00:04 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75062916
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:44 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Beste SciFi ooit
Offtopic!
Resistance is futile.
pi_75063944
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:44 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Beste SciFi ooit

B5? Verhaaltechnisch en het acteerwerk is idd dik in orde. Door de wel erg gedateerde visuele effecten kan ik er maar moeilijk meer doorkomen. De matige productie waarden hebben voor mij een forse afbreuk op B5.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:58:40 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75064473
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

B5? Verhaaltechnisch en het acteerwerk is idd dik in orde. Door de wel erg gedateerde visuele effecten kan ik er maar moeilijk meer doorkomen. De matige productie waarden hebben voor mij een forse afbreuk op B5.
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Offtopic!
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:59:05 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75064485
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Seven. op 27-11-2009 19:28:55 ]
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:04:31 #252
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_75064664
Jongens denk aan de spoilers!


TEVENS: WOW WAAROM HEB IK DIT TOPIC NU PAS ONTDEKT
Maar vanwaar dit topic? (heb het niet doorgelezen vanwege bepaalde spoilers )
Zendt er een nederlandse zender weer afleveringen uit? (Scifi daargelaten)
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:28:16 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75065508
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:29:56 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75065572
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens denk aan de spoilers!


TEVENS: WOW WAAROM HEB IK DIT TOPIC NU PAS ONTDEKT
Maar vanwaar dit topic? (heb het niet doorgelezen vanwege bepaalde spoilers )
Zendt er een nederlandse zender weer afleveringen uit? (Scifi daargelaten)
Hoi. Welkom. Dit topic bestaat pas sinds mei of zo. Zie ook deel I. Er worden geen afleveringen uitgezonden momenteel maar op www.surfthechannel.com staat vrijwel alles.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:41:54 #255
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_75066043
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoi. Welkom. Dit topic bestaat pas sinds mei of zo. Zie ook deel I. Er worden geen afleveringen uitgezonden momenteel maar op www.surfthechannel.com staat vrijwel alles.
Ola. Ik doe torrents.

Was op een kwart van Voyager en s04 van DS9, maar heb gedurende de zomervakantie niet meer gekeken dus ga binnenkort weer beginnen vanaf het begin.
Dus ik weet het einde nog lang niet. Gelukkig.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:45:06 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75066161
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:41 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ola. Ik doe torrents.

Was op een kwart van Voyager en s04 van DS9, maar heb gedurende de zomervakantie niet meer gekeken dus ga binnenkort weer beginnen vanaf het begin.
Dus ik weet het einde nog lang niet. Gelukkig.
Ik zou het beste voor het laatst bewaren, dus eerst DS9.
Resistance is futile.
pi_75067924
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou het beste voor het laatst bewaren, dus eerst DS9.

Je bedoeld vast VOY eerst. Een van de minst goede Trek-series.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:58:37 #258
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_75068241
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Je bedoeld vast VOY eerst. Een van de minst goede Trek-series.


Ensign, you are a weak bipedal. Think before you express your inferior opinion.
Resistance is futile
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:00:11 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75068311
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]



Ensign, you are a weak bipedal. Think before you express your inferior opinion.
Nou nou, lekker onvriendelijk. Maar wel eens.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:04:00 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75068437
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Je bedoeld vast VOY eerst. Een van de minst goede Trek-series.
Even serieus, waarom zijn mannen zo bedreigd door een vrouwelijke kapitein? Objectief gezien is VOY simpelweg de beste serie. Het beste acteerwerk, de sterke rode draad, de beste special effects, het beste schip, de leukste characters inclusief het lekkerste wijf, de meeste verschillende soorten aliens, de ontdekkingen van zoveel culturen én technologieën, de Maquiscrew die samen moet werken met Starfleetcrew, de meeste en spectaculairste gevechten, de Borg die succesvol bestreden worden, muiterij... Het is er allemaal! Maar de mannen vertikken het om Janeway credits te geven, als Voyager een man als kapitein had gehad, dan hadden jullie allemaal geroepen dat het de beste serie was.

Alleen jammer dat Neelix zo lang aan boord gebleven is.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:05:44 #261
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_75068504
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Even serieus, waarom zijn mannen zo bedreigd door een vrouwelijke kapitein? Objectief gezien is VOY simpelweg de beste serie. Het beste acteerwerk, de sterke rode draad, de beste special effects, het beste schip, de leukste characters inclusief het lekkerste wijf, de meeste verschillende soorten aliens, de ontdekkingen van zoveel culturen én technologieën, de Maquiscrew die samen moet werken met Starfleetcrew, de meeste en spectaculairste gevechten, de Borg die succesvol bestreden worden, muiterij... Het is er allemaal! Maar de mannen vertikken het om Janeway credits te geven, als Voyager een man als kapitein had gehad, dan hadden jullie allemaal geroepen dat het de beste serie was.

Alleen jammer dat Neelix zo lang aan boord gebleven is.
Ik moet je helemaal gelijk geven
Do androids dream of electric sheep?
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:19:48 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75069008














Resistance is futile.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:44:41 #263
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75069974
Jeumig, wat ziet die rene auberjonois (hoe spel je dat in vredesnaam ) er oud uit!

vwb VOY, prima serie idd,maar neelix en kes zijn gewoon irritant.
de dokter en 7/9 maken dan ook veel goed
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75072755
Wie zijn die twee na Armin Schimerman?
pi_75073085
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Even serieus, waarom zijn mannen zo bedreigd door een vrouwelijke kapitein? Objectief gezien is VOY simpelweg de beste serie. Het beste acteerwerk, de sterke rode draad, de beste special effects, het beste schip, de leukste characters inclusief het lekkerste wijf, de meeste verschillende soorten aliens, de ontdekkingen van zoveel culturen én technologieën, de Maquiscrew die samen moet werken met Starfleetcrew, de meeste en spectaculairste gevechten, de Borg die succesvol bestreden worden, muiterij... Het is er allemaal! Maar de mannen vertikken het om Janeway credits te geven, als Voyager een man als kapitein had gehad, dan hadden jullie allemaal geroepen dat het de beste serie was.

Alleen jammer dat Neelix zo lang aan boord gebleven is.

Wie zegt dat mannen zich bedreigd voelen door een vrouwelijke kapitein? Dat maak jij er van. Ik vind Janeway een ietwat irritante pedante kapitein zonder enige vorm van charisma. Objectief gezien is VOY eigenlijk een herhalingsoefening van TNG. Elke week een andere wereld met de nodige problematiek. Ik mis ook de wanhoop, boosheid en de ellende die de crew moet meemaken, omdat de kans dat ze thuis komen niet groot is en er vanuit alle hoeken gevaar loert. Ook zou je denken dat de reserve onderdelen op een gegeven moment ook wel een keer op moeten zijn. Maar nee, na al die jaren ver weg van huis en na de vele aanvallen ziet het schip er nog tip top uit en is de crew nog zo monter als het maar kan. Beetje onrealistisch, vind je ook niet? De Borg was ooit een angstaanjagende vijand. Maar niet onder Janeway. VOY degradeert de Borg bijna tot een stel ondeugende Ferengi. Erg jammer! Het hele collectief vernietigd door 1 Federatie-schip. De dubbelaflevering 'A year in Hell', heet die volgens mij, vind ik een positieve uitzondering. Die aflevering weerspiegeld de sfeer en toestand die wat meer bij de werkelijkheid zou staan. De hopeloosheid, de wanhoop, de achterdocht en verslagenheid die je zou verwachten van een groep mensen in hun situatie komt daarin wel goed tot uiting.
Maar oke, ieder zijn mening.
pi_75073110
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeumig, wat ziet die rene auberjonois (hoe spel je dat in vredesnaam ) er oud uit!

vwb VOY, prima serie idd,maar neelix en kes zijn gewoon irritant.
de dokter en 7/9 maken dan ook veel goed

Hij is ook al behoorlijk op leeftijd! Zelfs Sisko zou nu 60 jaar zijn.
pi_75073174
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]



Ensign, you are a weak bipedal. Think before you express your inferior opinion.
Moet dit nu op zo'n onbeschaafde manier?
pi_75073787
Hey het topic leeft weer

Mooi dat DS9 je meer bevalt Seven, de laatste 2 seizoenen zullen je ook wel bevallen dan denk ik

Heb me voor het eest in m'n leven gewaagd aan Battlestar Galactica, en damn petje af voor de goede schrijvers en verdraaid goed acteurs. Heerlijk zon continu voortdurende duistere toon met geen uitzicht op succes
pi_75080226
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:04 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Die aflevering weerspiegeld de sfeer en toestand die wat meer bij de werkelijkheid zou staan. De hopeloosheid, de wanhoop, de achterdocht en verslagenheid die je zou verwachten van een groep mensen in hun situatie komt daarin wel goed tot uiting.
Op zich heb je gelijk, maar zeg nou zelf, dan zou het geen Trek meer zijn. Star Trek heeft altijd een positieve inslag gehad, daardoor was het in de jaren 60 ook zo opvallend tussen al die einde-van-de-wereld SciFi. Daar moet je een beetje trouw aan blijven.

Dat staat me meteen ook tegen aan DS9. Goede serie, goede actie en goed verhaal, maar ik vind het geen echte Trek meer (na seizoen 5 ofzo dan).
pi_75080435
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:07 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk, maar zeg nou zelf, dan zou het geen Trek meer zijn. Star Trek heeft altijd een positieve inslag gehad, daardoor was het in de jaren 60 ook zo opvallend tussen al die einde-van-de-wereld SciFi. Daar moet je een beetje trouw aan blijven.

Dat staat me meteen ook tegen aan DS9. Goede serie, goede actie en goed verhaal, maar ik vind het geen echte Trek meer (na seizoen 5 ofzo dan).

Oke, dat ben ik met jou eens. DS9 zal het verst van Roddenberry's visie af staan. Dan nog vind ik VOY teveel een herhalinsoefening op TNG, maar dan een stukje minder. TNG was zoveel beter, behalve de visuele effecten, maar dit komt omdat VOY een stukje later kwam. Toen was men gewoonverder in dat soort dingen.
pi_75081847
De maatschappelijke visie van Roddenberry is/was gewoon onrealistisch. Dat maakt voor mij DS9 de beste serie, omdat deze juist van die visie afstapte.
pi_75082450
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Even serieus, waarom zijn mannen zo bedreigd door een vrouwelijke kapitein?
Hoe kun je jezelf met dit soort zinnen nog serieus nemen?
Generaliserend en inmiddels afgezaagd.
quote:
Objectief gezien is VOY simpelweg de beste serie.
Hoe je het ook wil formuleren, het blijft een kwestie van smaak.
Voyager vind ik persoonlijk een van de beste ST series, maar kan me ook goed voorstellen als mensen dit niet vinden. Gun mensen hun eigen mening.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:05:17 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75084654
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Moet dit nu op zo'n onbeschaafde manier?
Zie de nickname, het was maar een act hè?
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe kun je jezelf met dit soort zinnen nog serieus nemen?
Generaliserend en inmiddels afgezaagd.
[..]

Hoe je het ook wil formuleren, het blijft een kwestie van smaak.
Voyager vind ik persoonlijk een van de beste ST series, maar kan me ook goed voorstellen als mensen dit niet vinden. Gun mensen hun eigen mening.
Ik ben nogal gepassioneerd fan . En door je mening ongenuanceerd te formuleren komt de discussie op gang.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:08:53 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75084761
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:55 schreef DappereDodo77 het volgende:
Wie zijn die twee na Armin Schimerman?
Rom en Garak.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 november 2009 @ 15:11:26 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75084837
Kom er straks op terug trouwens, nu geen tijd. Ik zie wel overtuigende argumenten.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 02:27:42 #276
17061 mvt
blame Canada
pi_75102344
Als je echt Gene zijn visie wilt zien moet je natuurlijk gewoon Andromeda kijken. Wat nou lekkerste wijf, beste schip en sterke vrouw. De Andromeda IS het beste schip, een HEERLIJK wijf EN is beresterk. En in het laatste seizoen wordt ze OOK nog eens door een baywatch babe vertolkt. Just saying

Het heeft alleen allemaal nog meer een disney happy end gevoel en helemaal een persoonsverheerlijking van de kapitein.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_75105974
Lees: persoonsverheerlijking van die irritante Kevin Sorbo
  zondag 29 november 2009 @ 14:27:08 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75109401
Phlox speelt ook in 2012!
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 14:40:15 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75109780
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:04 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Wie zegt dat mannen zich bedreigd voelen door een vrouwelijke kapitein? Dat maak jij er van. Ik vind Janeway een ietwat irritante pedante kapitein zonder enige vorm van charisma.
Pedant, ja. Geen charisma: wrong. Het is vanaf de allereerste scene duidelijk dat zij de captain is.

Zie hier de eerste captain die ze gecast hadden, dát is gebrek aan charisma. Janeway doet het vanaf de eerste scene verdomd goed.

quote:
Objectief gezien is VOY eigenlijk een herhalingsoefening van TNG. Elke week een andere wereld met de nodige problematiek. Ik mis ook de wanhoop, boosheid en de ellende die de crew moet meemaken, omdat de kans dat ze thuis komen niet groot is en er vanuit alle hoeken gevaar loert. Ook zou je denken dat de reserve onderdelen op een gegeven moment ook wel een keer op moeten zijn. Maar nee, na al die jaren ver weg van huis en na de vele aanvallen ziet het schip er nog tip top uit en is de crew nog zo monter als het maar kan. Beetje onrealistisch, vind je ook niet?
Klopt. Het was ook mooi geweest als er bijvoorbeeld een prominent figuur sterft. Neelix had wel dood mogen gaan . Maar wat al gezegd is, het past wel in de sfeer. Bovendien, het was niet altijd pais en vree, het eerste seizoen staat in het teken van het integreren van Starfleet en de Maquis, dan zijn er nog een paar afleveringen waarin het allemaal doffe ellende is (w.o. Year of hell). Ik vind ook dat e.e.a. enorm aannemelijk gemaakt wordt door de vindingrijke crew, wat grotendeels aan de Maquistrucjes te danken is. En het feit dat ze alleen in het Delta quadrant terecht komen, vind ik juist aanleiding tot grote saamhorigheid en de goede samenwerking tussen de crewmembers.
quote:
De Borg was ooit een angstaanjagende vijand. Maar niet onder Janeway. VOY degradeert de Borg bijna tot een stel ondeugende Ferengi. Erg jammer! Het hele collectief vernietigd door 1 Federatie-schip. De dubbelaflevering 'A year in Hell', heet die volgens mij, vind ik een positieve uitzondering. Die aflevering weerspiegeld de sfeer en toestand die wat meer bij de werkelijkheid zou staan. De hopeloosheid, de wanhoop, de achterdocht en verslagenheid die je zou verwachten van een groep mensen in hun situatie komt daarin wel goed tot uiting.
Maar oke, ieder zijn mening.
De Borg, ja, klopt wel wat je zegt. Maar vergeet niet dat er een Borg aan boord is en dat Janeway de rol van vindingrijkheid enorm sterk neerzet. Ik vind overigens wel dat ze een zeer sterke tegenstander neergezet hebben met de Borg. Bijna onverslaanbaar. Year of hell vond ik persoonlijk een sterke aflevering maar ik kijk 'm niet graag terug. Ik zie liever de overwinningen, zelfs al zijn ze soms onrealistisch .

Oeh, en alle tijdreizen die ze maken .
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 14:42:02 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75109824
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:07 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk, maar zeg nou zelf, dan zou het geen Trek meer zijn. Star Trek heeft altijd een positieve inslag gehad, daardoor was het in de jaren 60 ook zo opvallend tussen al die einde-van-de-wereld SciFi. Daar moet je een beetje trouw aan blijven.

Dat staat me meteen ook tegen aan DS9. Goede serie, goede actie en goed verhaal, maar ik vind het geen echte Trek meer (na seizoen 5 ofzo dan).
OK, al die actie zal mij nog wel te wachten staan dan. DS9 is in het begin véél te saai al zijn de politieke spelletjes van de Cardassians wel erg interessant.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 14:42:29 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75109842
quote:
Op zondag 29 november 2009 02:27 schreef mvt het volgende:
Als je echt Gene zijn visie wilt zien moet je natuurlijk gewoon Andromeda kijken. Wat nou lekkerste wijf, beste schip en sterke vrouw. De Andromeda IS het beste schip, een HEERLIJK wijf EN is beresterk. En in het laatste seizoen wordt ze OOK nog eens door een baywatch babe vertolkt. Just saying

Het heeft alleen allemaal nog meer een disney happy end gevoel en helemaal een persoonsverheerlijking van de kapitein.
Offtopic!

Resistance is futile.
pi_75111300
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:04 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Wie zegt dat mannen zich bedreigd voelen door een vrouwelijke kapitein? Dat maak jij er van. Ik vind Janeway een ietwat irritante pedante kapitein zonder enige vorm van charisma. Objectief gezien is VOY eigenlijk een herhalingsoefening van TNG. Elke week een andere wereld met de nodige problematiek. Ik mis ook de wanhoop, boosheid en de ellende die de crew moet meemaken, omdat de kans dat ze thuis komen niet groot is en er vanuit alle hoeken gevaar loert. Ook zou je denken dat de reserve onderdelen op een gegeven moment ook wel een keer op moeten zijn. Maar nee, na al die jaren ver weg van huis en na de vele aanvallen ziet het schip er nog tip top uit en is de crew nog zo monter als het maar kan. Beetje onrealistisch, vind je ook niet? De Borg was ooit een angstaanjagende vijand. Maar niet onder Janeway. VOY degradeert de Borg bijna tot een stel ondeugende Ferengi. Erg jammer! Het hele collectief vernietigd door 1 Federatie-schip. De dubbelaflevering 'A year in Hell', heet die volgens mij, vind ik een positieve uitzondering. Die aflevering weerspiegeld de sfeer en toestand die wat meer bij de werkelijkheid zou staan. De hopeloosheid, de wanhoop, de achterdocht en verslagenheid die je zou verwachten van een groep mensen in hun situatie komt daarin wel goed tot uiting.
Maar oke, ieder zijn mening.
Ben het met je eens. Ik vind Voyager ook niet de beste serie. Ik vind TNG en DS9 beter. Daarna komt pas Voyager en dan Enterprise.
  zondag 29 november 2009 @ 15:48:12 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75111406
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:45 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Ik vind Voyager ook niet de beste serie. Ik vind TNG en DS9 beter. Daarna komt pas Voyager en dan Enterprise.
Onderbouw je mening dan!
Resistance is futile.
pi_75111840
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Onderbouw je mening dan!
TNG heeft Star Trek weer op de kaart gezet. Het zag er misschien allemaal wat minder uit, maar als je de films gaat vergelijken met Voyager, dan doen deze er zeker niet voor onder. De karakters vond ik ook veel interessanter dan die in Voyager. Ik noem een Picard, Data, Worf. De karakters in voyager vond ik allemaal veel minder sterk. Seven of Nine mag er dan wel leuk uitzien, maar uiterlijk maakt een serie niet.
  zondag 29 november 2009 @ 16:25:02 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75112602
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:59 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

TNG heeft Star Trek weer op de kaart gezet. Het zag er misschien allemaal wat minder uit, maar als je de films gaat vergelijken met Voyager, dan doen deze er zeker niet voor onder. De karakters vond ik ook veel interessanter dan die in Voyager. Ik noem een Picard, Data, Worf. De karakters in voyager vond ik allemaal veel minder sterk. Seven of Nine mag er dan wel leuk uitzien, maar uiterlijk maakt een serie niet.
Sevens karakter vind ik dus enórm sterk! Het feit dat ze vrijwel alles aan menselijkheid weer moet ontdekken en je ziet haar ook steeds menselijker worden na verloop van tijd. Probeer het zelf maar eens te acteren, daar moet je echt wel goed voor zijn want feitelijk moet je alles dat je ooit aangeleerd is loslaten op de set. Er lopen wel wat nietszeggende karakters rond, ik noem een Chakotay, Paris. Die 2 zitten er voor de mooiigheid maar een echte inbreng hebben ze niet. Maar Tuvok bijvoorbeeld is erg sterk en valt nooit uit zijn rol. Neelix is zó irritant dat iedereen een teringhekel aan hem heeft, bij Kes was het juist de bedoeling dat ze haar allemaal mochten maar ze wekt ook vrij veel irritatie op dus haar vond ik slecht. Harry Kim, erg sterk neergezet als jonge hond die later zelfverzekerder is. B'Elanna is ook erg goed gecast vind ik. De makers zeggen het zelf trouwens ook: alleen bij VOY zat iedereen muv de eerst gecastte captain direct in zijn rol en dat is heel uitzonderlijk.

In DS9 daarentegen: alleen Quark is écht goed samen met Dukat en Garak. Bashir: prutsacteur. Sisko: ook niet erg overtuigend, zelfs als hij boos wordt. Dax: wordt wel iets sterker gedurende de serie maar ook niet echt om over naar huis te schrijven, Kira zelfde verhaal. O'Brien is een fantastische acteur maar zijn rol biedt weinig mogelijkheden. Kweenie, ik vind ze allemaal niet echt overtuigend.

TNG: lang geleden afleveringen gezien maar nooit echt gevolgd. Afgezien van dat Picard Earl Grey Tea drinkt, vond ik hem een sterke captain. Data is interessant. Worf vind ik in DS9 al een sukkel, ben niet overtuigd, maar ik ben er nog niet over uit of dat aan het acteerwerk ligt. Geordy: niet interessant als karakter, acteerwerk kan ik me niet zo goed herinneren. Deanna Troi; enorm zeikwijf die in aflevering 1 al out the airlock gegooid had moeten worden. Riker: dat moet dan de playboy van het stel zijn maar hij is niet aantrekkelijk of zo.

Maar w.b.t. TNG kan het zo zijn dat ik e.e.a. nog anders ga bekijken als ik het opnieuw ga zien allemaal. Na DS9 begin ik ermee. En dan ENT. En dan is het al klaar. . Nog maar een dik half jaar en dan heb ik alles m.u.v. TOS gezien (maar dat interesseert me ook geen reet eigenlijk).
Resistance is futile.
pi_75113578
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Sevens karakter vind ik dus enórm sterk! Het feit dat ze vrijwel alles aan menselijkheid weer moet ontdekken en je ziet haar ook steeds menselijker worden na verloop van tijd. Probeer het zelf maar eens te acteren, daar moet je echt wel goed voor zijn want feitelijk moet je alles dat je ooit aangeleerd is loslaten op de set. Er lopen wel wat nietszeggende karakters rond, ik noem een Chakotay, Paris. Die 2 zitten er voor de mooiigheid maar een echte inbreng hebben ze niet. Maar Tuvok bijvoorbeeld is erg sterk en valt nooit uit zijn rol. Neelix is zó irritant dat iedereen een teringhekel aan hem heeft, bij Kes was het juist de bedoeling dat ze haar allemaal mochten maar ze wekt ook vrij veel irritatie op dus haar vond ik slecht. Harry Kim, erg sterk neergezet als jonge hond die later zelfverzekerder is. B'Elanna is ook erg goed gecast vind ik. De makers zeggen het zelf trouwens ook: alleen bij VOY zat iedereen muv de eerst gecastte captain direct in zijn rol en dat is heel uitzonderlijk.

In DS9 daarentegen: alleen Quark is écht goed samen met Dukat en Garak. Bashir: prutsacteur. Sisko: ook niet erg overtuigend, zelfs als hij boos wordt. Dax: wordt wel iets sterker gedurende de serie maar ook niet echt om over naar huis te schrijven, Kira zelfde verhaal. O'Brien is een fantastische acteur maar zijn rol biedt weinig mogelijkheden. Kweenie, ik vind ze allemaal niet echt overtuigend.

TNG: lang geleden afleveringen gezien maar nooit echt gevolgd. Afgezien van dat Picard Earl Grey Tea drinkt, vond ik hem een sterke captain. Data is interessant. Worf vind ik in DS9 al een sukkel, ben niet overtuigd, maar ik ben er nog niet over uit of dat aan het acteerwerk ligt. Geordy: niet interessant als karakter, acteerwerk kan ik me niet zo goed herinneren. Deanna Troi; enorm zeikwijf die in aflevering 1 al out the airlock gegooid had moeten worden. Riker: dat moet dan de playboy van het stel zijn maar hij is niet aantrekkelijk of zo.

Maar w.b.t. TNG kan het zo zijn dat ik e.e.a. nog anders ga bekijken als ik het opnieuw ga zien allemaal. Na DS9 begin ik ermee. En dan ENT. En dan is het al klaar. . Nog maar een dik half jaar en dan heb ik alles m.u.v. TOS gezien (maar dat interesseert me ook geen reet eigenlijk).
Seven kun je vergelijken met Data. Hier vind ik Data dus beter. Seven ziet er natuurlijk lekkerder uit. Zo vind ik Tuvok al helemaal niks. Er zijn maar 2 karakters die wat hebben en dat zijn nou net de 2 die jij het minst vindt. Worf vind ik een van de leukere karakters. Hij is constant in strijd met 2 culturen. De Federation en de Klingon. Deze strijd zie je ook weer in DS9.
  zondag 29 november 2009 @ 17:03:39 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75113921
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Seven kun je vergelijken met Data. Hier vind ik Data dus beter. Seven ziet er natuurlijk lekkerder uit. Zo vind ik Tuvok al helemaal niks. Er zijn maar 2 karakters die wat hebben en dat zijn nou net de 2 die jij het minst vindt. Worf vind ik een van de leukere karakters. Hij is constant in strijd met 2 culturen. De Federation en de Klingon. Deze strijd zie je ook weer in DS9.
Ik vind dat Worf dat niet zo sterk neerzet. Data ken ik niet goed genoeg om daar een gefundeerde uitspraak over te doen, zal het zien over een paar weken.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 19:22:53 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75118009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 19:24:02 #289
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_75118056
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Seven. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
pi_75118398
Ik ben met startrek begonnen met Voyager en dat vind ik ook het beste van alle series waardoor ik de rest ging kijken. DS9 vind ik ook super, met misschien veel sterkere episodes dan Voyager én toch blijft Voyager mijn favoriet. En dat zie ik in mijn omgeving ook terug. De eerste startrek dat je gezien hebt, waardoor de je de rest bent gaan kijken is meestal ook je favoriet
pi_75118594
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:45 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Ik vind Voyager ook niet de beste serie. Ik vind TNG en DS9 beter. Daarna komt pas Voyager en dan Enterprise.

Picard en Sisko zijn ook verreweg de meest aansprekende captains. Zelfs Shatner's Kirk spreek toch niet zoveel aan, daar is Shatner misschien een te beperkt acteur voor. Erg jammer vind ik het dat we zeer waarschijnlijk Picard en Sisko nooit meer te zien krijgen met de originele acteurs. Patrick Stewart is volgens mij al een jaar of 70.
  zondag 29 november 2009 @ 19:41:16 #292
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75118695
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:38 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Picard en Sisko zijn ook verreweg de meest aansprekende captains. Zelfs Shatner's Kirk spreek toch niet zoveel aan, daar is Shatner misschien een te beperkt acteur voor.
Picard misschien. Sisko is eigenlijk vrij zwak als captain. Hij zet de rol met weinig overtuiging neer, deels te wijten aan het script en deels aan de acteerprestaties.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 20:03:34 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75119619
Oeh, het topic is alweer bijna vol.



Ik weet de perfécte TT voor het volgende topic.
Resistance is futile.
pi_75119770
Wat hebben jullie met TOS? Het is mijn minst favoriete serie, ondanks dat alles daarmee begon. Het is me allemaal te houterig. Gewoon te ver voor mijn tijd. Ik ben 37.
  zondag 29 november 2009 @ 20:12:16 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75119976
Let the LAPO hunt begin!
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:07 schreef Big-Ern het volgende:
Wat hebben jullie met TOS? Het is mijn minst favoriete serie, ondanks dat alles daarmee begon. Het is me allemaal te houterig. Gewoon te ver voor mijn tijd. Ik ben 37.
Ik vind het ook niks. Ik ben sowieso niet van oldskool series, het weinige dat ik wel gezien heb, sprak me totaal niet aan wegens onrealistisch, slecht acteerwerk, Kirk die gooit met rotsen van 600 kilo enzo .
Resistance is futile.
pi_75119985
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:27 schreef Seven. het volgende:
Phlox speelt ook in 2012!
En in 24. En in True Blood dook hij ook op hoorde ik. En ik zag hem in nog een seire laatst. Weet even niet meer welke. HIj is lekker bezig, ik vind het een leuk acteur.
  zondag 29 november 2009 @ 20:15:15 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75120095
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef araphor het volgende:

[..]

En in 24. En in True Blood dook hij ook op hoorde ik. En ik zag hem in nog een seire laatst. Weet even niet meer welke. HIj is lekker bezig, ik vind het een leuk acteur.
Klopt. Hij is een prima acteur.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 20:20:53 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75120321
Nog 4.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 20:21:08 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75120336
Nog 3.
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 20:21:32 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75120358
Nog 1 .
Resistance is futile.
  zondag 29 november 2009 @ 20:21:49 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75120371
LAPO!
Resistance is futile.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')