http://www.wehkamp.nl/bee(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwLquote:
Deze lijkt mij wel goed. Maar wat vinden anderen van deze tv? Hij lijkt me namelijk wel erg goedkoop er moet haast wel ergens een addertje onder het gras zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:34 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/bee(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
Specificaties
Beeld
- beeldformaat: 16:9
- resolutie in pixels (breedte): 1920
- resolutie in pixels (hoogte): 1080 Full HD
- helderheid (cd/m²): 500
- contrast ratio: 50000
- responstijd: 5 ms
- kijkhoek: 178
Aansluitingen:
- HDMI ingangen: 2
- aantal Scartaansluitingen: 2
- Front-AV aansluiting
- VGA / D-Sub Interface
- hoofdtelefoonuitgang
414 euro
Nog even eraan toevoegen dat ik hem zelf ook heb en je er 2 jaar volledige garantie bij krijgt. Nadeel is dat LG geloof ik een B-merk van Samsung(?) is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:41 schreef hugo304 het volgende:
[..]
Deze lijkt mij wel goed. Maar wat vinden anderen van deze tv? Hij lijkt me namelijk wel erg goedkoop er moet haast wel ergens een addertje onder het gras zitten.
Addertje onder het gras? Dit zijn nu zowat overal de prijzen, check de mediamarkt in de buurt. HDtvs gaan nu weg voor iets meer dan 400.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:41 schreef hugo304 het volgende:
[..]
Deze lijkt mij wel goed. Maar wat vinden anderen van deze tv? Hij lijkt me namelijk wel erg goedkoop er moet haast wel ergens een addertje onder het gras zitten.
Ik ga ook niet voor het allermooiste hoor. Maar voor een degelijke en en scherpe Full HDtv. Ik heb nu een gewone tv die behoorlijk oud is, een panasonic ofzo, echt zo'n beeldbuis. Maar als meer mensen mij deze aanbevelen ga ik denk ik wel voor deze, als ze die hebben bij mediamarkt want daar heb ik nog een tegoedbon van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nog even eraan toevoegen dat ik hem zelf ook heb en je er 2 jaar volledige garantie bij krijgt. Nadeel is dat LG geloof ik een B-merk van Samsung(?) is.
Game er zelf ook mee en zie geen noemenswaardige verschillen bij vrienden die een duurdere hebben staan.
Alleen de Philips Aurea en de Bravia 200 hz vond ik echt overtuigend mooier. Maar dan heb je het ook even over een totaal andere prijsklasse.
Hoe kom je daar nou bij, LG is een enorme mutinational.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nog even eraan toevoegen dat ik hem zelf ook heb en je er 2 jaar volledige garantie bij krijgt. Nadeel is dat LG geloof ik een B-merk van Samsung(?) is.
quote:LG Electronics, Inc. (LG) opgericht in 1958, is een wereldwijde speler en technologisch innovatief bedrijf binnen de markt van de consumenten electronica, huishoudelijke apparaten en mobiele telefonie. Er werken meer dan 82.000 mensen in ruim 114 vestigingen, waarvan 82 dochterondernemingen over de hele wereld. LG Electronics bestaat uit 4 business units, Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display en Digital Media, dit met een wereldwijde verkoop van 44 miljard* USD in 2007. LG is ‘s werelds grootste producent van CDMA/GSM telefoons, air conditioners, front-loading wasmachines, optical storage producten, DVD spelers, flatscreen TV’s en Home Theater systemen.
Dat ligt aan het spel, niet aan de TV. Het is wel zo dat veel schermen in bijvoorbeeld de mediamarkt geen geweldige kwaliteit lijken te hebben, maar dat komt vaak omdat er kabels van tientallen meters aanzitten, wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:56 schreef hugo304 het volgende:
Oja nog 1 ding. Bij pods in gamewinkels staan vaak HDtv's van Samsung die van die kartelrandjes hebben weetjewel. Dat wil ik dus ZEKER niet, dat vind ik niet om aan te zien. Geen anti-alliasing heet dat volgens mij. Nou dat moet iig goed zijn!
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat ligt aan het spel, niet aan de TV. Het is wel zo dat veel schermen in bijvoorbeeld de mediamarkt geen geweldige kwaliteit lijken te hebben, maar dat komt vaak omdat er kabels van tientallen meters aanzitten, wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling is.
Elke gewone HDMI kabel volstaat. Kabels met gouden randjes enzo is allemaal bullshit. Heb je wel een Xbox met een HDMI aansluiting? Want volgens mij hebben niet alle xboxen die.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef hugo304 het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Is het slim er ook meteen een HDMI kabel bij te halen en wat zijn ''goede''?
Zowel de Arcade als de Elite 360 beschikken gewoon over een HDMI-out .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Elke gewone HDMI kabel volstaat. Heb je wel een Xbox met een HDMI aansluiting? Want volgens mij hebben niet alle xboxen die.
Mja, dan weet ik niet of je sowieso wel kan HD gamenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:08 schreef hugo304 het volgende:
Ik heb een van de eerste Xbox'en, een jaartje na de release gekocht. Toen had je 2 versies de hele kale (core volgens mij) en eentje met 20 gig harde schijf. Ik ben bang dat ik er geen heb.
Ja die witte toch? Kan gewoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:08 schreef hugo304 het volgende:
Ik heb een van de eerste Xbox'en, een jaartje na de release gekocht. Toen had je 2 versies de hele kale (core volgens mij) en eentje met 20 gig harde schijf. Ik ben bang dat ik er geen heb.
De eerste xboxen niet (Core geloof ik).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zowel de Arcade als de Elite 360 beschikken gewoon over een HDMI-out .
Dan kan ik dus net zo goed een hd ready kopen waarbij het beeld misschien wel nog beter is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mja, dan weet ik niet of je sowieso wel kan HD gamen
Waar kan ik het checken? (op mijn xbox bedoel ik)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:09 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja die witte toch? Kan gewoon.
Neem aan dat TS het over de 360 heeft. En elke 360 heeft een HDMI aansluiting. (echter niet elke 360 heeft de HDMI Kabel erbij geleverd).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Elke gewone HDMI kabel volstaat. Kabels met gouden randjes enzo is allemaal bullshit. Heb je wel een Xbox met een HDMI aansluiting? Want volgens mij hebben niet alle xboxen die.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |