1. Gelder tellen we niet mee omdat ie een presentator is net als Genee. Borst is alleen nuttig als ie nieuws heeft, niet een mening. Youri Mulder heeft geen enkele toegevoegde waarde. En Waterreus nog minder.. moet je nagaan. Altijd dat zelfde gelul over de keeper: 'die had ie eigenlijk wel moeten hebben.' Alsof hij een wereldkeeper was. Hans is ook een waardeloze figuur maar Gijp weet wel waar ie t over heeft. Derksen heeft ook wel vaak nieuws. En vooral nu in het nieuwe format waarin iemand van het blad aan de bar komt en zich ergens in heeft verdiept vind ik erg sterk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik vind SV wel wat beter (serieuzer), maar dat is ondanks Mulder. Als hij er twee maanden niet zou zitten zou je 'm echt niet missen met z'n vage en slecht verwoorde meningen. Hoe hij zondag tegen Adriaanse in probeerde te gaan: "kwalitatief goed voetbal is ook subjectief" en "een lange bal waar met wat geluk een kans uit ontstaat kan in mijn ogen ook goed voetbal zijn."![]()
Snap eigenlijk niet waarom mensen zo enthousiast zijn over VI. Het is wel een erg chlichématige cabaretshow geworden. Met de anekdotes van Gijp, Hansie die wordt 'gepest' en de gespeelde vete tussen Johan en Wilfred. Om het nog maar niet te hebben over de gasten die worden afgezeken, de Jupiler League en de 'award' die er van de sponsor in moeten, maar waar ze ook elke week dezelfde afzeik-opmerkingen over maken.
Het is maar voetbal, daar moet je niet te serieus over doen. Er zijn weken bij geweest dat ik gillend gek werd van Studio Randzaken. Zo serieus, saai en droog met nietszeggende gasten. Doe dan maar halve komieken die ook nog kijk op het spelletje hebben (vaak veel meer dan Mulder, Van Gelder of Waterreus).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik vind SV wel wat beter (serieuzer), maar dat is ondanks Mulder. Als hij er twee maanden niet zou zitten zou je 'm echt niet missen met z'n vage en slecht verwoorde meningen. Hoe hij zondag tegen Adriaanse in probeerde te gaan: "kwalitatief goed voetbal is ook subjectief" en "een lange bal waar met wat geluk een kans uit ontstaat kan in mijn ogen ook goed voetbal zijn."![]()
Snap eigenlijk niet waarom mensen zo enthousiast zijn over VI. Het is wel een erg chlichématige cabaretshow geworden. Met de anekdotes van Gijp, Hansie die wordt 'gepest' en de gespeelde vete tussen Johan en Wilfred. Om het nog maar niet te hebben over de gasten die worden afgezeken, de Jupiler League en de 'award' die er van de sponsor in moeten, maar waar ze ook elke week dezelfde afzeik-opmerkingen over maken.
Het toontje is serieuzer, maar daar houdt het bij SV dan ook op. Daar gaat het vrijwel alleen over randzaken, maar voetbaltactisch gezien is het net zo niet-inhoudelijk als VI. Bij VI is het ook nog eens kritische en niet zo'n slijmshow als bij SV.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef carloz187 het volgende:
In principe zijn deze programma's niet echt te vergelijken. Ze delen het onderwerp: Voetbal en verder eigenlijk niets.
SV is een programma waar wat serieuzer en dieper op het voetbal wordt ingegaan en VI is een wat meer ontspannen programma waar het allemaal wat minder serieus en inhoudelijk is. Het is maar wat je voorkeur heeft.
Ik ga zelf voor VI want voor mij hoeft het allemaal niet zo serieus.
Respectloos NEKquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Palmboom313 het volgende:
SigaarSnor heeft ook weer een mooie complicatie gemaakt van de aflevering van gisteren
Dat van Ger Lagendijk![]()
Tuurlijk is het wel te vergelijken, het is allebei een praatprogramma over voetbal met vier mensen aan een tafel. Het is bijna exact hetzelfde, en dan ga jij zeggen dat het niet te vergelijken is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef carloz187 het volgende:
In principe zijn deze programma's niet echt te vergelijken. Ze delen het onderwerp: Voetbal en verder eigenlijk niets.
SV is een programma waar wat serieuzer en dieper op het voetbal wordt ingegaan en VI is een wat meer ontspannen programma waar het allemaal wat minder serieus en inhoudelijk is. Het is maar wat je voorkeur heeft.
Ik ga zelf voor VI want voor mij hoeft het allemaal niet zo serieus.
Ben ik wel gewend inmiddels van de NL buis.. ze moeten toch wat om die anderhalf uur vol te krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Loohcs het volgende:
Tuurlijk snap ik dat de insteek van beide programma's anders is en ik heb ook niks tegen wat luchtiger, maar bijna elke week dezelfde 'grappen' (o.a. over haar föhnen of karaoke, Gillette award is lelijk, mislukte huwelijken) komt wat simpel over.
Mensen houden van regelmaat en vaste patronen. GTST is ook al 25 jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Loohcs het volgende:
Tuurlijk snap ik dat de insteek van beide programma's anders is en ik heb ook niks tegen wat luchtiger, maar bijna elke week dezelfde 'grappen' (o.a. over haar föhnen of karaoke, Gillette award is lelijk, mislukte huwelijken) komt wat simpel over.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Loohcs het volgende:
Iedereen is te klein volgens Renéquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Als gast zou ik liever bij Jack aan tafel gaan zitten. Die stelt toch geen kritische vragen. Bij Johan en Gijp word je neergezet als een tuinkabouter.
Als kijker prefereer ik uiteraard VI.
De enige kritiek bij SV is tegen de arbitrage gericht. Ze willen hun vriendjes niet kwijtraken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:54 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Het toontje is serieuzer, maar daar houdt het bij SV dan ook op. Daar gaat het vrijwel alleen over randzaken, maar voetbaltactisch gezien is het net zo niet-inhoudelijk als VI. Bij VI is het ook nog eens kritische en niet zo'n slijmshow als bij SV.
kan (ook) niks op de site vindenquote:
Dan ben ik benieuwd hoe jij (en nog meer hoe de Moun) zich voelt als de ramadan begintquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is de rest van de week toch leeg zonder Voetbal International. Ben ik de enige die zich zo romig voelt de rest van de week?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |