niemand wil meer gast zijn daar onderhand, je bent sowieso een paar keer de lul als je daar gaat zittenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Rucebo het volgende:
Dries had beter thuis kunnen blijven. Nauwelijks aan het woord geweest, voornamelijk even afgezeikt...
Heerlijk tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Rucebo het volgende:
Dries had beter thuis kunnen blijven. Nauwelijks aan het woord geweest, voornamelijk even afgezeikt...
Serieus, al zou dit programma 2 of 3 uur duren, ik zou het blijven kijken.quote:
Mwah, die Lagendijk mocht wel even hardhandig afgekapt worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Merkie het volgende:
Het is best vermakelijk hoor, maar soms is het echt beschamend en respectloos hoe ze gasten (en bellers) behandelen.
Cesar heeft het beter gedaan, en ook Casillas vind ik een betere keeper. Alleen geen prijzen gewonnen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft het tot ieders verbazing prima gedaan, zeker in de CL.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, al zou dit programma 2 of 3 uur duren, ik zou het blijven kijken.
Dit programma zorgt voor zo'n heerlijk gevoel om en nabij de lever. Top gewoon.²
Ja oké, maar hoe hard Lagendijk daarna gebashed werd...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mwah, die Lagendijk mocht wel even hardhandig afgekapt worden bijvoorbeeld.
Ibrahimovic.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef KarnSuk het volgende:
Welke speler is lang en echt sterk dan?
Tore Andre Flo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef KarnSuk het volgende:
Crouchquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef KarnSuk het volgende:
Kom op man, het was gewoon een geintje. Als je daar al niet tegen kan... En in het geval van Lagendijk was het gewoon terecht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Merkie het volgende:
Het is best vermakelijk hoor, maar soms is het echt beschamend en respectloos hoe ze gasten (en bellers) behandelen.
Je teelballen zijn niet ingedaald?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, al zou dit programma 2 of 3 uur duren, ik zou het blijven kijken.
Dit programma zorgt voor zo'n heerlijk gevoel om en nabij de lever. Top gewoon.²
Blaise Nkufoquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef KarnSuk het volgende:
Carew, maar die kan weer minder met een bal dan Zlatan met een sinaasappel.quote:
Hij sloot z'n zin af met 'jongens'quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:10 schreef Schimpie het volgende:
Wat was dat nou met Jack opmerking? Heb ik even gemist.
Jij hebt een stripboek gelezen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef DirkZz het volgende:Was weer een geslaagde afbeelding, veel beter dan die rotzooi van shag van gelder.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
Ik denk dat Mertens wel een biertjeFristi van ome Johan krijgt.
RTL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> NOSquote:
Het gaat er niet om wie je een betere keeper vindt, een nominatie is puur gebaseerd op hoe hij in dat seizoen heeft weten te manifesteren. Iker valt valt bij voorbaat al af aangezien Real de afgelopen vijf edities niet eens verder is gekomen dan de achtste finales. Cesar heeft het ook prima gedaan, uitstekend zelfs in de thuiswedstrijd tegen United, maar ook voor hem geldt hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Cesar heeft het beter gedaan, en ook Casillas vind ik een betere keeper. Alleen geen prijzen gewonnen.
met het exemplaar waarvoor hij de vorige heeft ingeruild zou ik ook wel wat grappen willen incasseren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef koningdavid het volgende:
Dat einde
Ook dan Genee wéér op de nationale tv over de scheidingen van Kraaij begint.
Maar het blijft een geweldig, vermakelijk programma.
Wel mooi dat hij zich daar bewust van is, zou hij deze topics lezen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij sloot z'n zin af met 'jongens'
douglasquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:07 schreef KarnSuk het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
RTL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> NOS
zo ga je niet met gasten om neequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel respectloos hoe ze met Mertens om gingen. Nu hoop ik helemaal dat hij zijn belofte gaat inlossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |