Toen stopte ik al met lezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Mijn computer is snel. Mijn internetverbinding ook. Mijn wireless-kabel ook.
quote:
Oplossing: http://www.fok.nl/shopquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Prima dat er reclame op FOK! staat, dat houdt de boel tenslotte draaiende, maar ik wil er geen drie seconden op wachten.
Leg uit: wat is een wireless-kabel?quote:
Dat is het broertje van draadloze stroom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leg uit: wat is een wireless-kabel?
Ok. Even afgezien van mijn wireless-kabel, heb je met firefox daar geen last van?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef Fatty het volgende:
TS gebruikt IE..
En dit is het nichtje er van:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Dat is het broertje van draadloze stroom.
[ afbeelding ]
Draadloos stroom is er al even. Het is alleen niet zo veilig en volop in testquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nopequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Even afgezien van mijn wireless-kabel, heb je met firefox daar geen last van?
Te triest... echtquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Even afgezien van mijn wireless-kabel, heb je met firefox daar geen last van?
Een kabel die 1,21 jigawatt levert.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leg uit: wat is een wireless-kabel?
Ga terug naar back to the futurequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Een kabel die 1,21 jigawatt levert.
Doe mij eens 2 doosjes bougievonkjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En dit is het nichtje er van:
[ afbeelding ]
Dat is dubbelquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ga terug naar back to the future
Ik denk dat hij dan bij de lokale computerzaak keihard wordt uitgelachenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef TweeBallenZak het volgende:
Ik denk dat je een nieuwe wireless-kabel moet kopen.
Niet wanneer je begint over een kinetische UTP-kabel. Want dan ben jij de grappenmaker en pwn je ze ALLEMAAL!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan bij de lokale computerzaak keihard wordt uitgelachen
Nee, dat van die wireless-kabel heb ik echt wel door hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Te triest... echtgaat er nu echt geen lampje bij je branden? Je wireless-lampje ofzo?
Da's kut zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet wanneer je begint over een kinetische UTP-kabel. Want dan ben jij de grappenmaker en pwn je ze ALLEMAAL!![]()
Ga pas blaten over abonnementen als jij een abonnement heb aangeschaftquote:
Draadloze stroom voor de consument kennen we natuurlijk al. Kijk maar eens naar je elektrische tandenborstel en hoe die oplaadt. Plastic op plastic en toch laadt het op. ZOMG!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga pas blaten over abonnementen als jij een abonnement heb aangeschaft
haphap, losersquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus ik snap niet waarom je hem uitlacht.
Bij mij gaat er altijd nog een snoertje naar een stopcontact.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Draadloze stroom voor de consument kennen we natuurlijk al. Kijk maar eens naar je elektrische tandenborstel en hoe die oplaadt. Plastic op plastic en toch laadt het op. ZOMG!
Zo hee..... ben jij nu stoer, omdat jij een faalhazengrap heb uitgehaald?quote:
Ja maar de overdracht tussen oplader en tandenborstel gaat zonder direct contact.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd nog een snoertje naar een stopcontact.
Hij klaagt er iig niet over...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Maar jij ook niet, dus ik snap niet waarom je hem uitlacht.
Ik ben absoluut niet stoer en jullie evenmin.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo hee..... ben jij nu stoer, omdat jij een faalhazengrap heb uitgehaald?
Wat dacht je van die contactpuntjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja maar de overdracht tussen oplader en tandenborstel gaat zonder direct contact.
Zeg ik ergens dat ik stoer ben dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet stoer en jullie evenmin.
Nope, puur plastic op plastic. Het gaat met magnetische inductiequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat dacht je van die contactpuntjes?
Mijn auto rijdt op draadloze benzine.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat dacht je van die contactpuntjes?
Ja.. ik heb ook nooit benzine met draden gezienquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt op draadloze benzine.
Dat zeg ik toch ook nergens, dus je haalt je eerdere opmerking onderuit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik stoer ben dan?
Bijdeweg, ik heb in mijn opleiding elektrotechniek (mts) geleerd dat kunststof niet kan geleiden, anders zou je elke dag een opdonder krijgen als je ook maar iets in je stopcontact doet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nope, puur plastic op plastic. Het gaat met magnetische inductie
Ik was al verder gegaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens, dus je haalt je eerdere opmerking onderuit.
Laten we nu ophouden en dit pareltje van een topic nog een kans geven.
Heb hier nog een schoendoos datapakketjes staan is dat ook goed?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doe mij eens 2 doosjes bougievonkjes.
Er wordt ook niks geleid. Een spoel in de oplader wekt een klein magnetisch veld op. Dit gaat uiteraard wel door plastic. In de tandenborstel zit eveneens een spoel die het veld oppikt. Daardoor gaat ook daar een stroom lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bijdeweg, ik heb in mijn opleiding elektrotechniek (mts) geleerd dat kunststof niet kan geleiden, anders zou je elke dag een opdonder krijgen als je ook maar iets in je stopcontact doet.
Ik ga mee met Ploertendoder, zonder contactpunten geen lading.
Je mag niet handelen buiten V&A, dus spam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Heb hier nog een schoendoos datapakketjes staan is dat ook goed?
*geeft voordeel van de twijfel*quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er wordt ook niks geleid. Een spoel in de oplader wekt een klein magnetisch veld op. Dit gaat uiteraard wel door plastic. In de tandenborstel zit eveneens een spoel die het veld oppikt. Daardoor gaat ook daar een stroom lopen.
Serieus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er wordt ook niks geleid. Een spoel in de oplader wekt een klein magnetisch veld op. Dit gaat uiteraard wel door plastic. In de tandenborstel zit eveneens een spoel die het veld oppikt. Daardoor gaat ook daar een stroom lopen.
Overtuigd!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jazeker
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Inductive_charging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |