quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef wyccie het volgende:
Normaal is Andy vliegensvlug met het openen van een nieuw topic. Vaak heeft hij er zelfs al eentje klaarstaan.
Hij zal wel druk bezig zijn op Hyves nu.
ga je ook mee meeten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef wyccie het volgende:
Normaal is Andy vliegensvlug met het openen van een nieuw topic. Vaak heeft hij er zelfs al eentje klaarstaan.
Het gaat er ook niet om of je grappen er uit rollen op het juiste moment, gaat er alleen om dat je net zo grappig en leuk overkomt. Ik weet van me zelf dat ik sloom, zenuwachtig en ontzettend verlegen overkom bij zo iets, maar ik ben verder wel zoals ik hier ook ben...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zou ik nooit denken. Maar ik ben irl niet zo leuk als hier denk ik... hier kan ik nadenken voor ik iets post (eerst moet het namelijk nog getypt worden) en in het echt knal ik alles eruit en kan ik dus erg bitchy en gemeen overkomen...
grappen gaat het niet om hoor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of je grappen er uit rollen op het juiste moment, gaat er alleen om dat je net zo grappig en leuk overkomt. Ik weet van me zelf dat ik sloom, zenuwachtig en ontzettend verlegen overkom bij zo iets, maar ik ben verder wel zoals ik hier ook ben...
Ik wilde nog reageren op je vraag voor de titel, maar toen was het al te laat, maar hij is leuk hoor...
Ik moest even een kleine boodschap doen.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef wyccie het volgende:
Dat probleem heb ik ook, dingen zeggen voor dat ik nadenk en kwetsende dingen zeggen zonder door te hebben dat ze kwetsend zijn...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
grappen gaat het niet om hoor...
ik kan echt heel rot overkomen, doordat ik niet goed nadenk over wat ik zeg (en hoe het opgevat kan worden...) en nou kan je irl wel meer non-verbaal communiceren dan hier, toch ben ik erg goed in mensen kwetsen...
dus nee, ik ben niet net zo leuk als hier...
Als Wyccie niet komt dan kom ik ook niet.....quote:
kunnen we niet gewoon beter de meet af blazen? als er niemand komt omdat er verder toch niemand komtquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Wyccie niet komt dan kom ik ook niet.....
Ik maakte maar een grapje.......quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon beter de meet af blazen? als er niemand komt omdat er verder toch niemand komt
I know, maar toch...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje.......
Vic en Hornage toch? Patch komt alleen als ik kom en ik kom als het programma het toe laat.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know, maar toch...
Tis niet alsof iedereen laaiend enthousiast is...
vic, hornage, jeeh, dopekoe en dyon hebben het schema al ingevuld. en dat na 1 dag he... en patch is toch van de grappen? dus die komt ook wel als jij niet kan (of ik dan kom is nog een tweede...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vic en Hornage toch? Patch komt alleen als ik kom en ik kom als het programma het toe laat.....
Hoe kan de organiserende partij nou ontbreken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vic, hornage, jeeh, dopekoe en dyon hebben het schema al ingevuld. en dat na 1 dag he... en patch is toch van de grappen? dus die komt ook wel als jij niet kan (of ik dan kom is nog een tweede...)
Ah al 6 mensen inclusief jij zelf dus..... Goh het gaat al gestalte krijgen......quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vic, hornage, jeeh, dopekoe en dyon hebben het schema al ingevuld. en dat na 1 dag he... en patch is toch van de grappen? dus die komt ook wel als jij niet kan (of ik dan kom is nog een tweede...)
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kan de organiserende partij nou ontbreken...
in de trein te Fok!'en...quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ha, ik zit in de trein en degene die omroept is een Belgische...Grappig!
ja... batterij van mn ds is op...quote:
Je hebt een Wii, een DS, wat heb je nog meer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... batterij van mn ds is op...
maar ik ben er bijna dus dan moet ik eerst even naar huis voor ik weer online kom...
Een pc lijkt me.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt een Wii, een DS, wat heb je nog meer?
Good night, en niet zo bij de hand!!!quote:
een laptop, een imac, een ps2...quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt een Wii, een DS, wat heb je nog meer?
slaap lekker!quote:
ok, ik was nieuwsgierigquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een laptop, een imac, een ps2...
slaap lekker! Ik ben morgen vrij aan het leren voor mn tentamen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens slapen. Wilde dat eigenljk een uur geleden al gaan doen...Morgen weer om 7uur beginnen...
![]()
![]()
Okay! Wat zou hij kunnen doen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik ben er nog even niet aan toegekomen na te denken over de data van de meet. Maar voor mij geldt ook wel dat ik misschien gewoon de datum wil afwachten en die dan vrijmaak voor de meet. Dat ik wil komen spreekt voor zich
Kreeg gisteren overigens een mailtje van een vriend van me in België. Binnenkort eens met hem afspreken en de film pitchen, hij klinkt iig al positief na de eerste geluiden om wellicht mee te helpen
Hij had het zelf over transport, of bijvoorbeeld een achtervolgingsscene met zijn belgische miniquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Wat zou hij kunnen doen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:59 schreef Patch het volgende:
Ik had het idee dat de 'fling' er wel een beetje af was van die film maken...
mmm er is al een deel script, er zijn al persoonsbeschrijvingen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Patch het volgende:
Ik dacht meer, dat het een ludieke moment-opname zou zijn.
Gewoon lekker down to earth wat brainstormen, geintjes maken en de camera aanzetten.
Maar het blijkt dus echt serieuze vormen te gaan aannemen of men neemt het te serieus?
En jullie waren nog wel het liefdeskoppel van de film!quote:
Mwah, valt wel mee toch?quote:
Ook prima... en mocht je ooit wel verder gaan met het script, ik ga zeker kijken dan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Prima, dit scheelt een hoop verwarring![]()
Geen spijt van de tijd die ik erin gestopt heb, maar denk dat we het vanaf nu maar als de leuke grap moeten beschouwen die het vanaf het eerste moment was en het daarbij laten
Ach ja, liever in real life, dan in een filmquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jullie waren nog wel het liefdeskoppel van de film!
Maar ik denk dat er inderdaad goed overlegd moet worden over hoe en wat en met wie.
Het lijkt mij erg leuk, maar dat hangt ook wel af van hoeveel tijd/geld/toewijding het gaat kosten...
Daar is een meet dan weer handig voor misschien...
Denk dat er weinig van over blijft als een van de trekkers van het eerste moment, die ook nog door mr_a gebombardeerd was tot hoofdpersoon, het niet ziet zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jullie waren nog wel het liefdeskoppel van de film!
Maar ik denk dat er inderdaad goed overlegd moet worden over hoe en wat en met wie.
Het lijkt mij erg leuk, maar dat hangt ook wel af van hoeveel tijd/geld/toewijding het gaat kosten...
Daar is een meet dan weer handig voor misschien...
aaaah, en ze komt niet op de meet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach ja, liever in real life, dan in een film
Maar ik wil wel graag op de hoogte blijven van het proces en mijn ongezouten eerlijke mening blijven geven
Arme mr_a, die komt straks online en ziet dat het hele project afgeblazen is... Maar heb jij ook gewoon "filmprojectjes" liggen? Wel cool... meldt t wel ff hier als je ooit iets uitbrengt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Denk dat er weinig van over blijft als een van de trekkers van het eerste moment, die ook nog door mr_a gebombardeerd was tot hoofdpersoon, het niet ziet zitten
Het idee was overigens om het script zo te schrijven dat er vrijwel geen geld nodig was om het te realiseren, enkel de tijd en de toewijding. En ook de tijd hoefde niet zoveel te zijn. Paar filmdagen op een paar locaties was voldoende geweest
Maar denk dat ik mijn tijd maar moet besteden aan andere filmprojectjes die ik heb liggen en even stil lagen
Veelal spec scripts (scripts die je schrijft en hoopt op de markt kwijt te kunnen raken aan een studio) hoor. Dus daar moet je niet veel van verwachten, kan jaren overheen gaan voordat je er ook maar 1 kan verkopen. Maar heb ook een aantal ideetjes met een wat 'assertievere' marketingstrategie...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Arme mr_a, die komt straks online en ziet dat het hele project afgeblazen is... Maar heb jij ook gewoon "filmprojectjes" liggen? Wel cool... meldt t wel ff hier als je ooit iets uitbrengt?
Iemand anders kan toch mijn rol spelen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Denk dat er weinig van over blijft als een van de trekkers van het eerste moment, die ook nog door mr_a gebombardeerd was tot hoofdpersoon, het niet ziet zitten
Het idee was overigens om het script zo te schrijven dat er vrijwel geen geld nodig was om het te realiseren, enkel de tijd en de toewijding. En ook de tijd hoefde niet zoveel te zijn. Paar filmdagen op een paar locaties was voldoende geweest
Maar denk dat ik mijn tijd maar moet besteden aan andere filmprojectjes die ik heb liggen en even stil lagen
owh ja, waarom eigenlijk niet Wyccie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah, en ze komt niet op de meet...
Welke verhaallijn doel je nu op?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Iemand anders kan toch mijn rol spelen?
En ik was sowieso meer fan van de eerste verhaallijn, die was nog redelijk down-to-earth.
ach kom, 1 keertje maarquote:
Groepje FMT-ers zijn op vakantie in Center Parcs en er worden (film)moorden met clues gepleegd. De politie roept de hulp in van die FMT-ers. Zoiets geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Welke verhaallijn doel je nu op?
En mochten er meer mensen wat in zien dan sta ik er natuurlijk nog voor open, maar ik ga erg veel tijd stoppen in iets dat straks door een handjevol mensen gelezen wordt en er een paar smilies als reacties komen waarna er weer vrolijk verder geslowchat wordt. Maar dat begrijpen jullie vast wel
door niemand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:23 schreef wyccie het volgende:
Nee nee, ik laat me door niemand overhalen.
FMT-meet 2009!!!quote:
Die kant ging ik wel grotendeels op met het script. Alleen het op vakantie zijn had ik eruit gelaten (ik laat de groep elkaar opzoeken op bepaalde plekken in NL). Ze worden ingeschakeld door de Minister President en de Minister van Justitie om filmmoorden op te lossen. Daar vinden ze clues. Die clues wilde ik dan uiteindelijk laten leiden naar België, waar de bad guys zitten volgens mr_a's verhaal. Maar in NL blijven zou voor mij ook de voorkeur houden (met het oogpunt op haalbaarheid).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Groepje FMT-ers zijn op vakantie in Center Parcs en er worden (film)moorden met clues gepleegd. De politie roept de hulp in van die FMT-ers. Zoiets geloof ik.
Niks met vele wapens, regering, tycoons, helicopters, verre landen, spionage e.d.
Dit vond ik ook too much worden. Dat met die clues was wel leuk. Dan kun je de fims waar de clues vandaan komen, even in een flashback naspelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:23 schreef Patch het volgende:
Niks met vele wapens, regering, tycoons, helicopters, verre landen, spionage e.d.
Ik vond dat ook too much en had het er nooit allemaal ingeschrevenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit vond ik ook too much worden. Dat met die clues was wel leuk. Dan kun je de fims waar de clues vandaan komen, even in een flashback naspelen.
Precies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit vond ik ook too much worden. Dat met die clues was wel leuk. Dan kun je de fims waar de clues vandaan komen, even in een flashback naspelen.
Ik had eerst de ijspriem als eerste moordquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies.
Elke filmmoord verwijst weer naar een (toekomstige) filmmoord.
Dit kan dan zijn via de cast, crew, trivia et cetera
Als iemand in bed is vermoord met een ijspriem dan zal de volgende moord inhouden dat iemand liters stront over zich heen krijgt en stikt door de gassen
ah, jochie nou toch...quote:
Door het minderjarige kassameisje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat ben een dagje aan het oppassen en vervolgens ben ik direct aan de kant gezet.......
Op het laatste lolbroek....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Door het minderjarige kassameisje?
Of doel je op de film-perikelen?
okquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat ben een dagje aan het oppassen en vervolgens ben ik direct aan de kant gezet.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |