Da's toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:14 schreef MindVision het volgende:
Voor maandag een presentatie over "ik als arts.." geven. Give me a break gewoon.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef MindVision het volgende:
Waar zie je mij zeggen dat het mij moeilijk lijkt?
Thnx @ intoxicated, ga het wel gewoon via die site bekijken. Vind 50 euro toch wel zonde voor die ene 10 pagina's.
Het leek alsof je bedoelde dat je er moeite mee hebtquote:
True. In welke leergroep zit je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef MindVision het volgende:
Haha, heb er ook moeite mee omdat we gewoon serieus vanaf dag één al worden doodgegooid met zelfreflectie. Niet omdat het me moeilijk lijkt
Graag zelfs. Word er nu al gek van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef pmdomela het volgende:
Zullen we het uitspitten van jaar 1 van het vumc-compas achterwege laten?
In mijn rooster staat extra donderdag 13.15 - 14.00 HC Elektrofysiologie 1 en 16.15 - 17.00 Bouwplan mens 4, naast de dingen die er staan, verder klopt alles met wat ik hier heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Christiaan het volgende:
AMC-ers, dit kan toch niet kloppen? Eerder deze week stond er veel meer op... http://rooster.uva.nl/2009nl/showtimetable.aspx?type=posbydayurl&idstring=;%23SPLUS217D0D;&weeks=;1;
als ik daarop klik zie ik niks,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Christiaan het volgende:
AMC-ers, dit kan toch niet kloppen? Eerder deze week stond er veel meer op... http://rooster.uva.nl/2009nl/showtimetable.aspx?type=posbydayurl&idstring=;%23SPLUS217D0D;&weeks=;1;
Je anamnese is erg sterkquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:53 schreef intoxicated het volgende:
Ademgeruis, X-thorax, drain.
Maar dat zal 'm wel niet wezen deze keer?
6de intercostaal in de axilaire lijn. prikken over de rib, niet er onderdoor. Zoiets was het toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:08 schreef starla het volgende:
[..]
Je anamnese is erg sterk![]()
Maar ja, het is een pneumothoraxWaar zet je je drain?
Ja, dat zijn de berichtgevingenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef starla het volgende:
Van dit nieuws word ik nu echt vrolijk![]()
![]()
Net zoals dit trouwens.
4de/5de ICR anterior- of midaxillair of 2de/3de ICR midclaviculair. Inderdaad boven de rib!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:22 schreef gohan16 het volgende:
[..]
6de intercostaal in de axilaire lijn. prikken over de rib, niet er onderdoor. Zoiets was het toch?
Goede ontwikkelingen zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef starla het volgende:
Van dit nieuws word ik nu echt vrolijk![]()
![]()
Net zoals dit trouwens.
2de/3de IC midclav. is voor thoracocenthese bij een spanningspneumothorax (met een infuusnaald in de acute setting). Zo hebben wij het geleerd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:07 schreef starla het volgende:
[..]
4de/5de ICR anterior- of midaxillair of 2de/3de ICR midclaviculair. Inderdaad boven de rib!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |