Stuk semi-intellectueel vreten dat je d'r rondlooptquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei. ik mis het om gebashed te worden
Nou en? Je zou me alsnog wel doen, toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja dus? Waarom heb je dat kankergezwel nou boven je mond getekent?
Maakt je heus niet knapper hoor
Het is geven sinds muay toy er is ...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en? Je zou me alsnog wel doen, toch?
Ah oke, sorry. Ik moet er nog aan wennen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Het is geven sinds muay toy er is ...
geven*quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu mijn koran zo dik als de donald duck is laten ze me met rust.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je bent toch allochtoon? Zet SBS aan, ga naar www.telegraaf.nl of www.pvv.nl en je word genoeg gebashed
FB topic dikke.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei. ik mis het om gebashed te worden
Maak niet uit hoor prachtigerdquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, sorry. Ik moet er nog aan wennen.
Als je beetje in de buurt woont. Ga niet 100 km rijden voor één chick.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, tegen de tijd dat je gewend bent heeft die 'baas' wel een permbanquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke, sorry. Ik moet er nog aan wennen.
En die jordeeh he , die was kloon van gebande . Muay-toy mischien ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar niet, tegen de tijd dat je gewend bent heeft die 'baas' wel een permban
Al zou je de laatste op aarde zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als je beetje in de buurt woont. Ga niet 100 km rijden voor één chick.
Midden-Brabant?
Dit is de beste post so far in dit topic. Ik ben er ook wel klaar mee, ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Lub_ya het volgende:
Daarom is het beter om geen foto's van jezelf te plaatsen op het internet.
Maar dan sterft de hele mensheid uit , en dan zijn er alleen nog de negers overquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Al zou je de laatste op aarde zijn.
Met Haifa Wehbe erbij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuk semi-intellectueel vreten dat je d'r rondloopt. Maak me een dönner kebab!
.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Het is geven sinds muay toy er is ...
Met dWc kan ik wel leven hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:55 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Maar dan sterft de hele mensheid uit , en dan zijn er alleen nog de negers over
Het is patatquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is raken, tappen, karnen of melken.
althans, geen foto's met paintsnorren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Lub_ya het volgende:
Daarom is het beter om geen foto's van jezelf te plaatsen op het internet.
Zeker.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh, I like that. Hard to get sletjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Al zou je de laatste op aarde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |