Zojuist een banner aangeklikt op Fok, want deze jonge muis heeft geen abonnement. Ik kon blijkbaar een IQ test invullen. Eerst kreeg ik al een pop-up waarin stond dat ik de 1000e persoon was die de test ging invullen, klonk ook zeer aannemelijk. Ik kwam al gauw uit bij een of andere site waar ik mijn telefoonnummer in mocht vullen om een LCD TV te winnen van ¤1000,-. Snel weg geklikt, want een jonge muis als ik heeft ook nog geen telefoon en de huistelefoon werkt niet meer omdat ik de kabels heb doorgeknaagd.
De test bestond uit vijf vragen die voor iedereen met een matige intelligentie foutloos ingevuld kan worden, geen tijdslimiet dus googlen had ook nog wel gekund! Toen ik klaar was met de vragen werd mij wederom gevraagd een telefoonnummer in te vullen. Hier werd ik dus sceptisch...
![]()
Bestaan er mensen die zó dom zijn, dat ze denken dat je IQ berekent kan worden met vijf vragen in een ongecontroleerde ruimte? En dan zal je ook nog eens aan een abonnement vastzitten van ¤9 euro per week. Kun je natuurlijk wel gelijk gebruik maken van hun andere leuke diensten als de "Love Calculator" en de "Hoe cool ben ik?" test. Maar goed, negen euro. Dat is dan ¤468,- euro per jaar. Voor dat geld kun je heel D2Media BV wel onderwerpen aan een IQ test. Of na een jaar of twee je eigen LCD televisie kopen.
Wat? D2Media BV.? Ja, een soort Jamba maar dan NOG VEEL LEUKER! Kijk voor meer van deze pareltjes op
http://www.d2-mobile.com/nl/index. (NIEUW!!!) Voor de rest kun je er op internet weinig over vinden hoor, behalve in de banners op zo ongeveer iedere website.
En als je IQ test negatief uitvalt kun je altijd bij je "Love Calculator" liefje aantonen "Hoe cool je wel niet bent."