quote:
Dan heb je ipv 2* deus 3* deusquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:47 schreef postmortum het volgende:
ik ga dus naar pukkelpop en daar hebben ze een surprise-act. Nu hoop je natuurlijk op een mooie naam , maar de Belgen kennende zal het wel weer deus zijn
Them Crooked Vultures (Grohl, Homme en Jones)quote:
Inderdaadquote:
Gerard Jolingquote:
Ja ik kan die jongen toch geen trauma geven?quote:
Kennen ze niet in belgie dus die valt afquote:
Iets wat al zo traumatisch is , kan daarboven op toch geen trauma meer oplopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik kan die jongen toch geen trauma geven?
ik hoopte op k's choce , krijg ik een of andere gare band die ik heul niet kenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Them Crooked Vultures (Grohl, Homme en Jones)
Daarom is het ook zo'n surprisequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kennen ze niet in belgie dus die valt af
Dat zou ook de surprise-act voor Lowlands worden toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Them Crooked Vultures (Grohl, Homme en Jones)
K's choce ken ik anders ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoopte op k's choce , krijg ik een of andere gare band die ik heul niet ken
en rock en Seinequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat zou ook de surprise-act voor Lowlands worden toch?
Die kans is wel aanwezig ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat zou ook de surprise-act voor Lowlands worden toch?
En reading festival.quote:
Daar komt het op neer iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:58 schreef Prosac het volgende:
Kunnen ze Them Crooked Vultures nergens kwijt en hebben ze er maar een suprise-act van gemaakt voor de festivals?
Een echte muziekkennerquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hoopte op k's choce , krijg ik een of andere gare band die ik heul niet ken
dat was ironisch bedoeldquote:
50.000? Mwoah, ik heb sterk het vermoeden dat het toch wel een groter bedrag is geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:00 schreef postmortum het volgende:
schijnbaar heeft iemand gebeld en gezegd voor 50.000 dollar mogen jullie een band hebben en ik zeg niet wie![]()
sta je met 30.000 mensen te kijken naar BZN
http://www.nu.nl/muziekni(...)guest-lowlands-.htmlquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
50.000? Mwoah, ik heb sterk het vermoeden dat het toch wel een groter bedrag is geweest.
Omdat het een band is waarin Dave Grohl drumt (Foo Fighters, Nirvana), Josh Homme zingt en gitaar speelt (Queens of the Stone Age) en John Paul Jones bass speelt (Led Zeppelin)quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziekni(...)guest-lowlands-.html
maar serieus waarom zou je iemand boeken met maar een clip van 30 seconden op youtube
toch heb ik liever k's choicequote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat het een band is waarin Dave Grohl drumt (Foo Fighters, Nirvana), Josh Homme zingt en gitaar speelt (Queens of the Stone Age) en John Paul Jones bass speelt (Led Zeppelin)
jezus christus gast, kijk die namen tussen de haakjes dan en zoek eens op in welke bands ze hebben gezeten, en besef dan eens waarom je het de volgende keer gewoon weer moet houden bij het Roermondse Piratenfestijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziekni(...)guest-lowlands-.html
maar serieus waarom zou je iemand boeken met maar een clip van 30 seconden op youtube
Dan zet je maar een cd op tijdens hun optredenquote:
en dan heel hard meeneuriën met 'not an addict' zeker om de rest niet te kennen en maar weer bier te gaan halen JAJA.quote:
Je weet dat een pukkel een rugzak is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef 3keernix het volgende:
Popfestivals die beginnen met Pukkel
Kut, hoe weet je dat!?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
en dan heel hard meeneuriën met 'not an addict' zeker om de rest niet te kennen en maar weer bier te gaan halen JAJA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |