110 te hardquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:27 schreef LockonStratos het volgende:
STEL, he, STEL ik heb vorige week 190 km/h op een 80 km/h weg met wegwerkzaamheden gereden in een auto die niet van mij is en ik ben geflitst. Raakt degene op wie die auto geregistreerd is dan zijn rijbewijs kwijt?
HELP ME PLEASE!!
Ik gok 2 punten wie gokt meer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
110 te hard
langs wegwerkzaamheden (kans op doden aangezien daar snelheidsvermindering is met een reden)
dat gaat punten,geld, rijbewijs en een aantal uur schoffelen kosten
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
had je geen boom kunnen raken of zo? 190 waar je 80 mag
uuuh jawelquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:38 schreef Spittie het volgende:
Volgens mij kan je je rijbewijs niet kwijt raken doordat je bent geflitst. Correct me if I'm wrong...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef Trannellius het volgende:![]()
[..]
HAD HIJ BETER KUNNEN DOEN DAN GENEZEN!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als diegene zichzelf aangeeft. Anders niet dan heeft justitie gewoon een probleem. Hooguit een boete maar met de bewijslast m.b.t. wie de bestuurder was kunnen ze niets aangezien ze niet zulke mooie foto's maken als in Duitslandquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
wel cool hoor ts mag ik je nu aanraken?
Volgens mij is dat enkel bij alcoholshizzle.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Krijg je dan niet die leuke nieuwe verplichte cursus bij het CBR die je naast je boetes al 1500 euro kost ofzo
Nee dat kan ook bij veel te hard bij wegwerkzaamheden en gewoon asociaal rijgedragquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij is dat enkel bij alcoholshizzle.
Trouwens, hoe kan een auto achter je jou meeslepen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:36 schreef LockonStratos het volgende:
Ja wtf iedereen reedt daar gewoon 120-130 en ik had haast en liet me misschien een heel heel heel klein beetje meeslepen door die BMW achter me
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij is dat enkel bij alcoholshizzle.
quote:Wat is een EMG?
De Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer (EMG) is een driedaagse cursus die wordt opgelegd aan bestuurders die de verkeersregels herhaaldelijk in ernstige mate overtreden. Wanneer bestuurders zich schuldig maken aan bewust risicovol verkeersgedrag (bijvoorbeeld snijden, veel te hard rijden of bumper kleven), volgt de verplichting om op eigen kosten een meerdaagse cursus te volgen.
quote:De procedure
Cursisten moeten de kosten geheel zelf betalen (per 1 januari 2009 bedraagt dit ¤774,00).
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stel...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:27 schreef LockonStratos het volgende:
STEL, he, STEL ik heb vorige week 190 km/h op een 80 km/h weg met wegwerkzaamheden gereden in een auto die niet van mij is en ik ben geflitst. Raakt degene op wie die auto geregistreerd is dan zijn rijbewijs kwijt?
HELP ME PLEASE!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |