abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:01:39 #176
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71990815
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef isogram het volgende:
Wanneer het lokale zwembad besluit om 2 uur per week het bad te openen voor naaktzwemmers en alle andere bezoekers zouden worden verplicht om naakt te zwemmen, was ik daar net zo hard op tegen. Ik vind dat een zwembad altijd voor iedereen toegankelijk moet zijn en dat het niet zo moet zijn dat allerlei clubjes, religieuze genootschappen of andere verbonden allemaal hun eigen tijdsblok gaan claimen, waarbij iedereen zich aan dat groepje moet aanpassen. Zwaar op tegen.
Kan me voorstellen dat bijvoorbeeld nudisten zich opgelaten voelen om naakt tussen allerlei kindertjes en andere normale badgasten te zwemmen. Dus een speciaal uurtje voor hen vind ik helemaal niet vreemd, als daar vraag naar is. Volgens mij heet dat aanpassen aan de markt, zelfde geldt voor boerkini's. Alleen de vraag is of daar vraag naar is.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71991047

vind het wel wat hebben
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:00:09 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71992993
Zou er in Irak of een ander streng-islamitisch land ook zwemuurtjes voor niet moslims worden gehouden, waar moslims in een boerkini niet welkom zijn?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:08:51 #179
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71993375
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef Adamo144 het volgende:
[ afbeelding ]

vind het wel wat hebben
Heeft die man nou een boner van die plastic zak?
Here we are now, entertain us.
pi_71993399
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
Zou er in Irak of een ander streng-islamitisch land ook zwemuurtjes voor niet moslims worden gehouden, waar moslims in een boerkini niet welkom zijn?
Gratis tip: Met zo'n vraag begeef je je op heel glad ijs hoor.

Immers, stel dat het antwoord "ja" is. Dan zou dat betekenen dat zij welwillender tegenover niet-moslims zijn dan wij tegenover moslims, en dat ondermijnt dan het hele idee dat onze samenleving superieur is aan de hunne.

En is het antwoord "nee" dan zegt dat helemaal niks. Ja, hoogstens dat zij net zo vijandig tegenover andersgelovigen zijn als wij. Nou joepie.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:15:10 #181
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71993642
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef isogram het volgende:
Wanneer het lokale zwembad besluit om 2 uur per week het bad te openen voor naaktzwemmers en alle andere bezoekers zouden worden verplicht om naakt te zwemmen, was ik daar net zo hard op tegen. Ik vind dat een zwembad altijd voor iedereen toegankelijk moet zijn en dat het niet zo moet zijn dat allerlei clubjes, religieuze genootschappen of andere verbonden allemaal hun eigen tijdsblok gaan claimen, waarbij iedereen zich aan dat groepje moet aanpassen. Zwaar op tegen.
Mens ik ben in het zwembad wel eens terecht gekomen tussen de zwangerschapszwemmers (ja dat is drie keer woordwaarde) en ik was blij dat ik er tussen uit kon komen. Daar leek de verplichting een enorme buik te hebben en daar voelde ik ook niks voor.

Ga ik naar het andere bad zwemmen er allemaal kerels in strakke zwarte pakken met brillen op. Ik voelde me alweer wat ongelukkig daar ik me niet lekker voel tussen allemaal gays terwijl ik slechts een klein zwembroekje aanhad.

Kortom get real: dat doelgroepen gedoe is allang noodzakelijk voor zwembaden om te overleven. Het zou mooi zijn als moslimas ook eens wat zwemmen; ze hebben het meestal niet geleerd en het is wel zo veilig voor hen en voor hun kinderen als ze vertrouwd raken met water.
Here we are now, entertain us.
pi_71994673
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef voyeur het volgende:

[..]

Mens ik ben in het zwembad wel eens terecht gekomen tussen de zwangerschapszwemmers (ja dat is drie keer woordwaarde) en ik was blij dat ik er tussen uit kon komen. Daar leek de verplichting een enorme buik te hebben en daar voelde ik ook niks voor.

Ga ik naar het andere bad zwemmen er allemaal kerels in strakke zwarte pakken met brillen op. Ik voelde me alweer wat ongelukkig daar ik me niet lekker voel tussen allemaal gays terwijl ik slechts een klein zwembroekje aanhad.

Kortom get real: dat doelgroepen gedoe is allang noodzakelijk voor zwembaden om te overleven. Het zou mooi zijn als moslimas ook eens wat zwemmen; ze hebben het meestal niet geleerd en het is wel zo veilig voor hen en voor hun kinderen als ze vertrouwd raken met water.
Helemaal mee eens.
pi_71995854
quote:

[..]

Aldus dus de apologist voor de religie van vrede.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_71996515
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
Wat denk je
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:02:41 #185
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71997486
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat denk je
Eigenlijk denk ik dat we in Nederland stapelgek aan het worden zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71997664
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Eigenlijk denk ik dat we in Nederland stapelgek aan het worden zijn.
Dat denk ik dus ook regelmatig
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:36:14 #187
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71998346
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef voyeur het volgende:Het zou mooi zijn als moslimas ook eens wat zwemmen; ze hebben het meestal niet geleerd en het is wel zo veilig voor hen en voor hun kinderen als ze vertrouwd raken met water.
Die hoeven heul niet te zwemmen. Achmed, of hoe heet die lul, oh ja Allah draagt ze wel door het water.
pi_71998443
Een beetje halfbakken integratie is dit. Zelfs dat nog niet eens.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71998461
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Die hoeven heul niet te zwemmen. Achmed, of hoe heet die lul, oh ja Allah draagt ze wel door het water.
Weet je zeker dat je niet in de war bent met dat verhaaltje waarin Petrus probeert over het water te lopen, maar vanwege zijn zwakke geloof in God daarin faalt en door Jezus van de verdrinkingsdood gered moet worden?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 00:43:43 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 03:22:30 #190
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_72000136
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet in de war bent met dat verhaaltje waarin Petrus probeert over het water te lopen, maar vanwege zijn zwakke geloof in God daarin faalt en door Jezus van de verdrinkingsdood gered moet worden?
Petrus was een Jood. En we weten allemaal wat God denkt over

pi_72000164
als er alleen maar moslima's zwemmen en er ook moslimabadmeesteressen zijn kunnen ze net zo goed naaktzwemmen natuurlijk
Jusqu'ici tout va bien...
pi_72001387
Wat kunnen we toch moeilijk doen in dit land.
Er zijn in Nederland verschillende stranden, sauna’s en zwembaden met verschillende dresscodes op verschillende tijden voor verschillende geslachten.
Stranden voor naaktrecreanten, waar topless mag, etc.
Dan zijn er nog mensen die al dan niet om religieuze redenen kiezen voor een badpak ipv een bikini.
Dan zijn er nog mensen die kiezen voor een badmuts, of dat een zwembad een badmuts verplicht draagt.
Dan heb je nog wedstrijdzwemmers die een speedy-pak aan hebben (een soort halve burkini).
Het verschil tussen een wedstrijdpak in combinatie met een badmuts en een burkini is volgens mij een zeemlap in de nek.
En dan zijn er nog een badpakdagen en “lady’s only-dagen” voor de sauna.

Met de burkini-variant is er toch niets nieuws onder de zon.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:30:57 #193
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_72003389
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 06:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nog zo'n figuur die niet het eens weet wat nudisten zijn en maar een eind uit z'n nek lult over kindertjes.
het is neit relevant om de gehele levensbeschouwing ter nudisten uittekauwen, nudisten zijn mensen die naakt zich het prettigs voelen, en zwembaden hebben aparte uren waarop nudisten (ja ik weet dat daar kinderen bij zitten, hoe we daar over denken daar gelaten) naakt kunnen zwemmen.

voor de vergelijking is alleen belangrijk, dat er al aparte uren zijn waarin een afwijkende dresscode is. Of dat nou voor nudisten of voor extreme moslims is maakt niet zoveel uit.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_72004096
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
Niemand die hier wat zegt over verplicht naaktzwemmen in Nederlandse zwembaden....

Niemand maar niemand die daar iets over zegt
Je hoort jou ook nooit jammeren als een klein onhebbelijk kind dat er in de islamitische landen geen westerse normen opgedrongen worden.
Hypocriet ventje...
pi_72010765
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef Igen het volgende:
Dus een potloodventer is oké volgens jou? Want dat je je schaamdelen moet bedekken is immers ook "religieuze stompzinnigheid" en dat mag de politie dan ook niet "faciliteren".
Hoor je mij niet zeggen. Volgens mij ligt keurig in de wet vast welk gedrag wel of niet acceptabel is in de openbare ruimte.
pi_72011027
quote:

Vreemde beredenering. De kwestie is niet of jij je thuisvoelt in een zwembad met alleen moslima's, de vraag is of het zwembad jou kan verplichten om op dat moment een boerkini te dragen.

Overigens ook niet onbelangrijk in dit verhaal: de moslima mag op elk moment zwemmen en mag ook een boerkini dragen. Het dragen van dat geval is haar eigen KEUZE. Net zoals jij kunt kiezen voor een klein zwembroekje of een zwempak.
pi_72012687
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef isogram het volgende:

[..]

Hoor je mij niet zeggen. Volgens mij ligt keurig in de wet vast welk gedrag wel of niet acceptabel is in de openbare ruimte.
Aha, dus de politiek is een marionet van de christelijke kerk en de scheiding tussen kerk en staat is dus een wassen neus. Walgelijk.

pi_72012783
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat kunnen we toch moeilijk doen in dit land.
Er zijn in Nederland verschillende stranden, sauna’s en zwembaden met verschillende dresscodes op verschillende tijden voor verschillende geslachten.
Stranden voor naaktrecreanten, waar topless mag, etc.
Dan zijn er nog mensen die al dan niet om religieuze redenen kiezen voor een badpak ipv een bikini.
Dan zijn er nog mensen die kiezen voor een badmuts, of dat een zwembad een badmuts verplicht draagt.
Dan heb je nog wedstrijdzwemmers die een speedy-pak aan hebben (een soort halve burkini).
Het verschil tussen een wedstrijdpak in combinatie met een badmuts en een burkini is volgens mij een zeemlap in de nek.
En dan zijn er nog een badpakdagen en “lady’s only-dagen” voor de sauna.

Met de burkini-variant is er toch niets nieuws onder de zon.

Nee, er is helemaal niks nieuws onder de zon. Zet gauw maar weer snel je roze droombril op en ga maar lekker verder slapen.
pi_72013423
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee, er is helemaal niks nieuws onder de zon. Zet gauw maar weer snel je roze droombril op en ga maar lekker verder slapen.
Prima. Wij gaan rustig slapen en jij houdt de wacht met een alu-hoedje op. Ideale taakverdeling.
pi_72014984
In Italië doen ze het anders:
quote:
Noord-Italiaanse burgemeester van Lega Nord verbiedt boerkini

ROME - Een burgemeester in Noord-Italië, die lid is van de Italiaanse separatistische partij Lega Nord, heeft de boerkini, het zwempak voor moslima’s, verboden. Dat heeft het persagentschap Ansa woensdag bericht.

Moslimvrouwen en -meisjes die toch nog in boerkini gespot worden, hangt een boete van vijfhonderd euro boven het hoofd. Gianluca Buonanno, burgemeester van Varallo Sesia, nabij Vercelli in Piemonte, is de man achter die beslissing. De boerkini, die alleen het gezicht laat zien, is verboden 'in zwembaden en langs rivieren' van zijn gemeente.

'Kinderen kunnen de kluts kwijt geraken bij het zien van een 'gemaskerde vrouw' en dan heb ik het nog niet eens over de problemen in verband met hygiëne', verklaarde de burgemeester.

'We moeten niet altijd tolerant zijn. Stel je voor wat het geeft als een westerse vrouw in bikini gaat zwemmen in een islamitisch land. Dan riskeert ze onthoofding, een gevangenisstraf of verstoten te worden. Wij beperken ons tot een verbod op het dragen van een boerkini en indien die beslissing iemand tegen de borst stuit, moet die persoon zich maar tevreden stellen met zijn badkuip', stelt de burgemeester.
Wel opmerkelijk dat voor deze burgemeester Marokko, Mauretanië, Indonesië, Egypte, Turkije, Maleisië, Senegal, de Comoren blijkbaar geen Islamitische landen zijn. Of zijn al die beach pics op google gefotoshopt?
I'll be back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')