Blijft toch knap. Ik zou 't verschil niet voelen als ik een tiende seconde sneller of langzamer zou lopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:31 schreef borisz het volgende:
Bolt 20.71 in de series 200 meter, hoe die zijn race indeelt om niet harder de lopen dan nodig is.
Dezequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welk leuk speeltje krijg je
Lijkt erop, maar nog nergens bevestiging te vinden. Z'n mailadres bij de EO zou zijn opgeheven en afdeling communicatie verstrekt op verzoek z'n privé-adres...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Deze!http://tweakers.net/price(...)050ed-(nl915ea).html
@Roel: Is Boomsma weg??
Arie zijn heilige email is geblokkeerd wegens SPAMquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt erop, maar nog nergens bevestiging te vinden. Z'n mailadres bij de EO zou zijn opgeheven en afdeling communicatie verstrekt op verzoek z'n privé-adres...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Arie zijn heilige email is geblokkeerd wegens SPAM
Daar hebben ze toch Petrus een spamblocker voor? Die houdt toch al dat gespuis buiten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Arie zijn heilige email is geblokkeerd wegens SPAM
Ja de hemelpoort hoort die troep buiten te houden, kennelijk komt er wat binnen. Maar zijn email doet het al maanden niet aldus de EO.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Petrus een spamblocker voor? Die houdt toch al dat gespuis buiten?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef Sersjee het volgende:
Fokke & Sukke zullen waarschijnlijk nooit meer het niveau van de "Neuken?"-serie halen, maar deze is dan wel weer erg grappig!
Yup. Iig alsof het een nummer is dat ik eerder (dus niet van Gaga) heb gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Ligt het aan mij of moeten anderen bij deze van haar van Gaga ook zo aan Gwen Stefani denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |