ninja-editquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:04 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de oude Shakira toch gebleven![]()
![]()
![]()
Sowieso moet Shakira het zingen in het Engels aan anderen overlaten.
De Spaanstalige Shakira is zoveel malen beter
Maar nog steeds fuckable. Krijgen we samen aids enzquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
Wel jammer dat ze aids heeft trouwensDat maakt haar toch minder aantrekkelijk
quote:
Ik denk dat lady gaga daar dan mee begintquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef On het volgende:
Weer een ster zo ver gezakt dat ze als een stuk vlees zichzelf moet verkopen, toen ik een klein onnetje was vond ik het wel sexy met dat buikdansen enzo maar tegenwoordig is het pas spannend als ze wijdbeens op de grond liggen. Binnenkort steekt elke artiest een banaan in hun kont wedden?
nog steeds knapquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:41 schreef Manono het volgende:
Spannende clip (het gedeelte in de kooi)
Maar Shakira zonder make up is weer een heel gewoon meisje
celebs zonder photoshop of make up (of te veel)
/carequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef mividaloca het volgende:Shakira is een geblondeerde nep rockchick..
![]()
Vond haar ooit wel cool tot ze zich helemaal ging aanpassen om in het westen hits te scoren..
LOLquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zomg ik tien minuten klikken op de play knop kom ik er achter dat het een plaatje is in de OP.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
/care
Ze is wel geil, daar draait het om.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zomg ik tien minuten klikken op de play knop kom ik er achter dat het een plaatje is in de OP.
en dat zegt dan een vrouwquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stukje is echt niiiiiiice!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom heeft niemand het over die belachelijke dansjes?![]()
Vooral dat allerlaatste stukje, alsof ze moet poepen.
geil dat stukkie met die reet omhoog maar dat op der blote voeten (zonder los haar) ziet der lomp uit jahquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom heeft niemand het over die belachelijke dansjes?![]()
Vooral dat allerlaatste stukje, alsof ze moet poepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |