SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verderzijn de laatste 15minuten van de film nutteloos opvulsel zodat ze een deel 2 van dit stuk schijt kunnen maken.
Al met al nog net niet zo erg als Journey to the center of the earth. Desalnietemin voelde ik me vies en ben ik eerst gaan douchen na deze film. En dan heb ik ook nog voor deze film betaald... echt die vieze gierige Holywood Joden krijgen geen cent meer van me als ze dit soort schijt durven uit te brengen.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
Alleen door die naam kijk ik de film al niet.
Lego had geen Cobra Commanderquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom ga je uberhaupt naar zo'n film kijken
GI JOE.
Dat was toch iets voor mensen die geen Lego konden betalen ?
Ik ging naar GI Joe voor een popcorn flick... maar als er gewoon ZINKEND ijs in zit dat gaat mij te ver...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef Trannellius het volgende:
Als jij denkt dat een film als GI Joe stof doet opwaaien voor een discussie op hoog niveau, toont dat eigenlijk dat jij dat niveau niet aan zou kunnen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
Vliegend ijs zou pas stom zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ging naar GI Joe voor een popcorn flick... maar als er gewoon ZINKEND ijs in zit dat gaat mij te ver...
Ik verwachte er niet veel van, maar hoe moeilijk is het om een simpel en sluitend plot te maken? En het aller ergste is dat mensen die deze film tof vinden zeggen dat Uwe Boll schijtfilms maakt...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef B-FliP het volgende:
Als je van een film als GI Joe een hoogtepunt verwacht zou k haast gaan twijfelen ofdat
het een belediging is...
De vehaallijn van de tekenfilm serie was al flinterdun, en had geen diepgang... Het is dan
ook gewoon cashen met een van de bekendere tekenfilms uit de jaren 80... Transformers
had k dan wel weer veel meer van verwacht omdat in het originele verhaal veel diepgang
zit (met de quintessons en de creatie van cybertron enzo)... Ze hadden daar een vet
intergallactisch verhaal van zeker meer films van kunnen maken, maar nee, het moest
en zou onmetelijk verkracht worden...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Je kan het ook gewoon kuiken, zodat je geen cent aan de bios hoeft te betalen
indd, Plastic poppetjes die elkaar neerschieten. "Pieuw pieuw". Keileukquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
Duidelijke taal Ts.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Ps2K het volgende:
echt die vieze gierige Holywood Joden krijgen geen cent meer van me als ze dit soort schijt durven uit te brengen.
Keileukquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
indd, Plastic poppetjes die elkaar neerschieten. "Pieuw pieuw". Keileuk
Ja dat van uwe boll snap ik nou niet helemaal, iedereen kraakt al zijn films af ze zijn enorm slecht blabla maar resident evil + apocalipse was toch wel leuk om te zien, geen wereldfilms, maarja die nieuwe harry potter was nou ook niet echt geweldigquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik verwachte er niet veel van, maar hoe moeilijk is het om een simpel en sluitend plot te maken? En het aller ergste is dat mensen die deze film tof vinden zeggen dat Uwe Boll schijtfilms maakt...
Uwe Boll zorgt tenminste voor solide films!
Ja hehe dat was een hypermodern lood / faraday penetrerend supersignaal.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Ps2K het volgende:
Je hebt een hypermoderne basis midden in de Sahara met een fucking zee er in en je vergeet de wanden af te dekken met lood / faraday kooi? Zodat de badguy eventjes gemakkelijk het signaal kan oppikken om de basis te vinden.
Lunchen natuurlijk, hoorde je het lunch alarm niet?quote:De basis wordt aangevallen... hey.. waar zijn al die militairen gebleven die daar aan het trainen waren?
Logisch, stuntelende negers zijn grappigquote:Overduidelijk rascisme, de neger heeft de laagste rang, kan niks en is de kluns van de film.
Nou ja, foutje in script, zuidpool was beter geweest...quote:Een basis bouwen onder de poolkap... yeah right. En daar komen nooit onderzeeers van de V.S. en Rusland langs om te patrouileren. Laat staan dat een basis van die grootte een merkbare invloed op de wereld staal productie heeft.
Het ijs op de noorpool is dik genoeg om er gigantische tunnels in aan te leggen... in werkelijkheid is het ijs daar max. 3m dik. Je kunt met een ijsbreker er naar toe varen.
Inderdaad wel triestquote:Dan moet de basis vernietigd worden. Hoe ga je dat doen? Reactor core overload is al zo vaak gedaan dus ze gaan het pakijs opblazen. Waarom? Nou.. het ijs zinkt en crasht op de basis.
IJS ZINKT GODVERDOMME NIET!!!
Dat komt omdat Resident Evil niet van Boll is, Sherlock.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat van uwe boll snap ik nou niet helemaal, iedereen kraakt al zijn films af ze zijn enorm slecht blabla maar resident evil + apocalipse was toch wel leuk om te zien, geen wereldfilms, maarja die nieuwe harry potter was nou ook niet echt geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |