Kun je lezen ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef zovty het volgende:
En welke mods bedoelde je dan?
En wat denk je dan dat de echte reden is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De reden was waarschijnlijk iets simpeler. kutuser -> kutmod met verstand van fruitvlieg. Je hebt geen grote bek, je bent gewoon een vervelend pubertje. Ergo, nu al beste crewbeslissing 2009.
Precies. Jij snapt het.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De reden was waarschijnlijk iets simpeler. kutuser -> kutmod met verstand van fruitvlieg. Je hebt geen grote bek, je bent gewoon een vervelend pubertje. Ergo, nu al beste crewbeslissing 2009.
Is dit een kruisverhoor of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
Maar heb je dan zo'n grote bek open getrokken? Heb je daar voorbeelden van?
Zeg gast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
Duurde wel lang nog dan, voordat de crew er zat van was. Ik was het al voor de aanstelling.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is dit een kruisverhoor of zo?
Klinkt als de normale progressie van een stelletje werkelozen die hun wereldje zo ver verkleinen dat alles drama lijkt na een tijdje...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik op zwart gezet ben. Nee niet vrijwillig
Ik heb achter de schermen gezegd dat er mods hun taken op een nazi-achtige manier uitvoerden.
Dat mocht niet.
Ws. niet DE reden. Maar dat dragen ze wel als reden aan, laf als ze zijn.
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik een te grote bek had. Daar kan ik wel mee leven, omdat het zo is.
Onwerkbare situatie met medemods. Alsof ik wat te maken heb met anderen, op de 4 collega's in KLB na.
Maja, het zij zo. Kan er niet wakker van liggen. Ze zoeken zich maar een andere gek tijdens kantoortijd.
Enough info ?
Solliciteer voor mod dan kan je alles achter de schermen teruglezen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
Tja, je moet nou eenmaal geen kritiek uiten op de leiding van FOK, ook niet achter de schermen! Das natuurlijk oerstom! Als je dat doet, ben je echt niet goed bij je hoofdquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik op zwart gezet ben. Nee niet vrijwillig
Ik heb achter de schermen gezegd dat er mods hun taken op een nazi-achtige manier uitvoerden.
Dat mocht niet.
Ws. niet DE reden. Maar dat dragen ze wel als reden aan, laf als ze zijn.
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik een te grote bek had. Daar kan ik wel mee leven, omdat het zo is.
Onwerkbare situatie met medemods. Alsof ik wat te maken heb met anderen, op de 4 collega's in KLB na.
Maja, het zij zo. Kan er niet wakker van liggen. Ze zoeken zich maar een andere gek tijdens kantoortijd.
Enough info ?
Het zal toch iets te maken hebben met KLB. Welke zelf respecterende lul wil dit forum nog modden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duurde wel lang nog dan, voordat de crew er zat van was. Ik was het al voor de aanstelling.
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.
Neuh, ik heb waarschijnlijk meer geld dan jij, dus laat maar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg gast.
Moet je ook nog mijn pincode.
We gaan een felle lamp op je hoofd zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.
Breng 'm nou niet op ideeen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod dan kan je alles achter de schermen teruglezen.
Dat hoeft toch niet. Genoeg lekkers. Als in: lekkende mensen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod dan kan je alles achter de schermen teruglezen.
Ik mis nog die loop in je rug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
We gaan een felle lamp op je hoofd zetten. En maar ondervragen. En geen slaap voordat je alles hebt verteld.
![]()
moet je als mod nou echt met Yvonne...?
Dan is dit topic toch niet nodig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet. Genoeg lekkers. Als in: lekkende mensen.
Biogarde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zal toch iets te maken hebben met KLB. Welke zelf respecterende lul wil dit forum nog modden?
Zovty en mod?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Breng 'm nou niet op ideeen....
jij fapt op de UI van Bo_Wa?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef knox_ het volgende:
Boeiend, zo lang hij zijn avatar maar houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |