Wacht maar tot ze me in mijn Saloon Stockcar tegenkomen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:02 schreef postmortum het volgende:
haha mendsen die bowa bashen , als jullie hem in irl tegenkomen gaan jullie huilend een straatje om voor hem
VBL dus ook nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB is geen klein kutsubforum
Dus die valt sowieso al af.
tis een mvv hooliequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah nu word het een raar het subforum topic! Spannende wending.
[..]dude echt
rij je al?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze me in mijn Saloon Stockcar tegenkomen.
CRASH CRASH BANG !!! IEEEEEEEEEEEEEEEE
Mja. Mogen we vragen stellen om er achter te komen wel subforum hij bedoelde?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk WFL of TRU ofzo
Of zou dit de nasleep van VOL zijn![]()
Ja so?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
tis een mvv hoolie![]()
tally valt wel op dat jij steeds reageert hier , ben jij diegene die uitgemaakt is voor nazi?
Van mij OO open blijven trouwens, maar hej, ik ben de beroerdste niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check.
Dus: roze koeken en pizza op donde:rdag, tieten en OO moet dicht. Lijken me allemaal geen rare eisen voor een dergelijk top duomod team.
Ja, het contract wordt *nu* opgesteld en ze zou het even faxen zodat we e.e.a. vandaag nog konden regelen. Ik twijfel nog een beetje over de leaseauto, die Boswachter had een Volkswagen ofzo, maar ik wil niet voor nazi uitgemaakt worden dus ik denk niet dat ik die overneem...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Van mij OO open blijven trouwens, maar hej, ik ben de beroerdste niet.
Heb je al reaktie van yvonne? Ze was dolgelukkig zeker?
Verhip!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef Kreator het volgende:
Is dat trouwens niet die DJ Sandstorm ofzoiets?
kan ik ook klinkers kopen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb toch al een kleine hint gegeven in mijn posts.
Voor de kenners een makkie.
TRUquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb toch al een kleine hint gegeven in mijn posts.
Voor de kenners een makkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |