quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neen, lapzwans. Je test eerst op een omgeving die gelijkwaardig is aan de productieomgeving.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet niets van mailprogramma's
En dat is bijzonder omdat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik weet mijn studentennummer nog steeds uit me hoofd
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
Bedenk dan zelf iets beters zeiksnol
Kan je beter gebruik van IMAP makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Mankatans het volgende:
laat je webmail gewoon doorsturen naar je hotmail, problem solved
ga je vanuit je hotmail maar mailen, hoewel dat er iets pauperder uitziet, is het wel veel makkelijker
Alleen jammer dat zo'n beetje elke docent (in ieder geval bij mijn studie) emails van GMail en Hotmail automatisch blokkeert. Dus moet je alsnog je studentmail in...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Mankatans het volgende:
laat je webmail gewoon doorsturen naar je hotmail, problem solved
ga je vanuit je hotmail maar mailen, hoewel dat er iets pauperder uitziet, is het wel veel makkelijker
Jaquote:
quote:Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.
Ik weet niets van mailprogramma's typ ik toch? Dat is toch totaal iets anders dan testen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:54 schreef kekz het volgende:
[..]
[..]
als je er niets van weet moet je ook niets zeggen :p
WTF.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zo'n beetje elke docent (in ieder geval bij mijn studie) emails van GMail en Hotmail automatisch blokkeert. Dus moet je alsnog je studentmail in...
Ik kwam gister steeds tot 80% laden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |