quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:38 schreef Sesamstratjee het volgende:
Ik kijk even hart van nederland
3x Een steekpartij
1x zelfmoord
Nederland heeft steeds meer temaken met (zelf)moord & steekpartijen
Elke dag wel iemand dood![]()
Klacht : Te veel geweld![]()
Anti klacht : KFC is lekker
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:38 schreef Sesamstratjee het volgende:
Aha, dat verklaart allesquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:38 schreef Sesamstratjee het volgende:
is dit dan één van die betere grappen van je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart allesTevens stopte ik met lezen.
Begin je nou weer, kansarm sujet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
is dit dan één van die betere grappen van je?
Over hart van Nederland maak je geen grappen, dat is serieus bagger. Of wil je dat ontkennen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
is dit dan één van die betere grappen van je?
Hou toch eens op met dat overbevolking kul-argumentquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is wel een oplossing voor de overbevolking
een programma gepresenteerd door een stel kansloze huisvrouwen, dan moet alles wel serieus en waar zijn !quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over hart van Nederland maak je geen grappen, dat is serieus bagger. Of wil je dat ontkennen?
ja het is toch wereldnieuws dat het konijntje van tante Sjaan een hartaanval krijgt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Mensen die hun wereldbeeld baseren op Hart van Nederland
De randstad is ook niet overbevolkt, genoeg ruimte om hoger de lucht in te bouwen of uit te breiden richting het platteland.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat overbevolking kul-argument
Alleen de randstad is overbevolkt met 8 miljoen mensen ofzo, de andere helft zit verspreid over de rest van het land dus niks overbevolkt
De meeste moorden worden dan ook gepleegd in de randstad(Roffa nummer 1 moordstad jeweetzelluf)dus dan is het toch geen kul-argumentquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat overbevolking kul-argument
Alleen de randstad is overbevolkt met 8 miljoen mensen ofzo, de andere helft zit verspreid over de rest van het land dus niks overbevolkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |