Hmm ja... ik heb gekeken...maar die zegt het volgende:quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef Netsplitter het volgende:
Poeh....
Misschien het waarborgfonds??
De dierenbescherming??quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:23 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Hmm ja... ik heb gekeken...maar die zegt het volgende:
Neen, het Waarborgfonds vergoedt, onder door de wet bepaalde voorwaarden, alleen schades die door een motorrijtuig veroorzaakt zijn. Een dier valt niet onder deze categorie. U kunt wel uw schade op de eigenaar van het dier verhalen
Nee, dat is gewoon klote. Alsof die beesten nog niet genoeg overlast veroorzaken met hun gekrijs, bijten ze ook nog eens je kabels kapot.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef stefan1187 het volgende:
Nu wil de auto dus niet starten.... (auto is niet van mijzelf... maar van een vriend van mij). Hij heeft in z'n polis voorwaarden van de auto-verzekering gekeken maar is daar niet verzekerd voor dit soort dingen.
De steenmarter is een beschermd dier... dus mogen we er niks mee doen.... maar kun je voor dit soort dingen nergens anders een schadevergoeding krijgen? Want moet natuurlijk wel garagekosten betalen.
hmm eens even kijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon klote. Alsof die beesten nog niet genoeg overlast veroorzaken met hun gekrijs, bijten ze ook nog eens je kabels kapot.
Eén tip: de anti-marterspray werkt prima!!
http://www.motip.nl/?page=23&id=1117
Nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon klote. Alsof die beesten nog niet genoeg overlast veroorzaken met hun gekrijs, bijten ze ook nog eens je kabels kapot.
Eén tip: de anti-marterspray werkt prima!!
http://www.motip.nl/?page=23&id=1117
Urine van mensen schijnt ook goed te werken...., evenals een doek in de ammonia gedrenkt onder de auto.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:22 schreef Ynske het volgende:
voor de volgende keer, wc blokjes of zakjes met hondenharen onder de motorkap hangen
En zwaaide hij en zei die ook hoi tegen je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef saban het volgende:
Hmm ik dacht dat dat gewoon een kat was. Zag eergister zo 1 op de dak van de auto van mn buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |