13 jaar en 8 maandenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef TheFrankey het volgende:
mmm zon chip kan er toch niet zomaar uitvallen of onleesbaar worden? Hoe lang zit die chip er al in?
Okequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb het asiel een mail gestuurd met een foto en wat onmisbare herkenningspunten (zoals het befje waar wat haar mist en het missen van wat tandjes achterin de bek) maar idd ook nog om een foto gevraagd in die mail, ik wil het gewoon heel zeker weten.
Denk dat ze jou gemoedstoestand oppikken en daar zelf ook onrustig van worden. Is hier ook altijd als een van de baasjes zenuwachtig ofzo is dan breken de katten de boel af zo onrustigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
ik kon om 11 uur bellen, en damn het lijkt wel of de andere 4 katten iets aanvoelen, normaal zitten ze rond deze tijd allemaal buiten in de zon te luie flikkeren maar ze drentelen nu al de hele morgen om me heen (en ja ze hebben eten genoeg)
Ik wil wel een rondje smsen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Verdorie, om 11 uur ben ik onderweg, moet ik een hele tijd wachten tot ik weet of het Wabbes is...
* Rewimo verder duimt
Ze bouwen de spanning wel op daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
hij mailt me een foto, binnen nu een een half uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |