quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
Verkapt en kansloos kijk-mij-kneus-zijn-en-jarig-en-iedereen-moet-het-weten-dus-open-ik-mijn-eigen-faal-topic.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
GODVERDOMME WAAR ZIJN MIJN SLUIT BUTTONS
Die van mij lenen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef retuow82 het volgende:
Visitek komt pas om smiddags?!?
"Schat we moeten opschieten, het is al 5 over smiddags en we moeten naar de verjaardag"
Thanx en jammer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef cvboer het volgende:
Gefeliciteerd met je 16 jarige verjaardag, alleen nou is Den Helder mij te ver weg om het gebak op te halen.
Welkom terug!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hoer bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft een goedkope besteld die TS pas als laatste klant van de dag verwent ivm de korting die hij krijgt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft een goedkope besteld die TS pas als laatste klant van de dag verwent ivm de korting die hij krijgt.
jitzzzzequote:
En dan ook nog je eigen verjaardagtopic openenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
Verkapt-mijn-ouders-hebben-gefaald-door-mij-op-de-wereld-te-zetten-en-nu-ben-ik-een-armzalige-kutnerd-geworden-die-aandacht-nodig-heeft-van-internetvriendjes.
Had ik vorig jaar ook alquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dan ook nog je eigen verjaardagtopic openen
Ik weet niet of jij goedkoop benquote:
Nee, sorry knulquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij goedkoop ben
quote:
Dus dit jaar heb je eigenlijk niks geleerd omdat je dezelfde fout opnieuw maakt??quote:
dat is waarschijnlijk de eerste en laatste verjaardagswens die TS krijgt en die niet van zijn moeder komt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef cvboer het volgende:
Gefeliciteerd met je 16 jarige verjaardag, alleen nou is Den Helder mij te ver weg om het gebak op te halen.
Nee het is geen fout, het is een traditie..quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus dit jaar heb je eigenlijk niks geleerd omdat je dezelfde fout opnieuw maakt??
Tnx.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:06 schreef DurumDoner het volgende:
Welkom terug!
In jouw kleine prive wereldje misschien, maar hier niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee het is geen fout, het is een traditie..
TS houdt er kampertraditie's op na. Gaan jullie straks ook met zijn allen uit eten bij de Mac'Donalds?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee het is geen fout, het is een traditie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef J.Herrer het volgende:
Speciaal voor TS zet ik wel een plaat op van Neil young
Is dat de broer van Young Buck ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Als Young Buck 80 jaar ouder was en blank wel jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat de broer van Young Buck ?
Juist.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Lars, fijne verjaardag.
[ afbeelding ]
Groetjes, je moeder.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic heeft plaatjes nodig voor de jarige.
Ja, ik!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo wat gezellig hier. Is er iemand jarig ofzo
We gaan barbeknoeienquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef reetveter het volgende:
Boeien, rond 5 kan je gelijk aan het bier en kan je de hele avond door. Loop niet zo te janken, wijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |