quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
Verkapt en kansloos kijk-mij-kneus-zijn-en-jarig-en-iedereen-moet-het-weten-dus-open-ik-mijn-eigen-faal-topic.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
GODVERDOMME WAAR ZIJN MIJN SLUIT BUTTONS
Die van mij lenen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef retuow82 het volgende:
Visitek komt pas om smiddags?!?
"Schat we moeten opschieten, het is al 5 over smiddags en we moeten naar de verjaardag"
Thanx en jammer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef cvboer het volgende:
Gefeliciteerd met je 16 jarige verjaardag, alleen nou is Den Helder mij te ver weg om het gebak op te halen.
Welkom terug!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hoer bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft een goedkope besteld die TS pas als laatste klant van de dag verwent ivm de korting die hij krijgt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft een goedkope besteld die TS pas als laatste klant van de dag verwent ivm de korting die hij krijgt.
jitzzzzequote:
En dan ook nog je eigen verjaardagtopic openenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
Verkapt-mijn-ouders-hebben-gefaald-door-mij-op-de-wereld-te-zetten-en-nu-ben-ik-een-armzalige-kutnerd-geworden-die-aandacht-nodig-heeft-van-internetvriendjes.
Had ik vorig jaar ook alquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dan ook nog je eigen verjaardagtopic openen
Ik weet niet of jij goedkoop benquote:
Nee, sorry knulquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij goedkoop ben
quote:
Dus dit jaar heb je eigenlijk niks geleerd omdat je dezelfde fout opnieuw maakt??quote:
dat is waarschijnlijk de eerste en laatste verjaardagswens die TS krijgt en die niet van zijn moeder komt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:03 schreef cvboer het volgende:
Gefeliciteerd met je 16 jarige verjaardag, alleen nou is Den Helder mij te ver weg om het gebak op te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |