blijf die vakantie spreiding raar vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Isse goe he
Het normale leven begint weer
Goedemorgen Droxz
Draakjuh! Mogguh!quote:
Bij jou ook alles oke?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blijf die vakantie spreiding raar vinden
maar fijn dat alles goe is
Hier wel wat vroegerquote:
quote:
ik had echt een bijkom weekend veel geslapen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakjuh! Mogguh!![]()
Hoe was het weekend Draak?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
Vet...
Anders maak je even een tiepfoud
Het was meer een Geen Reet Te Doen Op Je Ehr?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik had het niet gezien (en weet nog steeds niet wat ik verkeerd heb gedaan)
Is heel menselijk hoor, fouten maken...
ook goeie smorgensquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
Vet...
Anders maak je even een tiepfoud
Ik kreeg al zo'n raar smsje van mijn moeder!quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz, doe de groeten aan je moeder
Ze was weer geweldig
Bwahahahaquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg al zo'n raar smsje van mijn moeder!
"Droxz... beller is geweldig!"
En ik maar denken dat ze haar nieuwe telefoon bedoelde
Haaaiquote:
Lekker weekend gehad jongen?quote:
Ik ben er nog steeds gaar doorquote:
Maandag brak dag toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds gaar door
ik lust nog steeds geen koffiequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maandag brak dag toch?
Ben hier ook de koffie in liters naar binnen aan het gooien trouwens...
lekker dankquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geef draakje een kop thee
Zelf wel aan de koffie... wachten tot de was klaar is. (ik werk vandaag niet, morgen weer )
Vrouwen drinken thee, mannen drinken bier koffiequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik lust nog steeds geen koffie
Omdat het nog wel eens verschilt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef B.. het volgende:
Waarom staan de users niet meer in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |