Waarom vraag je om een bron? Een bron is alleen handig bij feitelijke informatie die je niet makkelijk kan verifiėren. Mijn post is geen feitelijke informatie, maar een logisch beredeneerde toelichting. Daar is geen bron voor nodig. Of ga je ook om een bron vragen als ik zeg dat 2+2=4?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bron? En kom niet met wikipedia aanzetten
Nee, er is geen antwoord.quote:
Daar ga ik nu niet naar zoeken. Feit is dat Wikipedia niet als intellectueel betrouwbaar bevonden wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Vind eens een wikipedia pagina met een fout dan? Die er langer dan een paar uur op staat?
Bron?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom vraag je om een bron? Een bron is alleen handig bij feitelijke informatie die je niet makkelijk kan verifiėren. Mijn post is geen feitelijke informatie, maar een logisch beredeneerde toelichting. Daar is geen bron voor nodig. Of ga je ook om een bron vragen als ik zeg dat 2+2=4?
Antwoord op de poll is 12.
depenisvanjezusquote:
Bron?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daar ga ik nu niet naar zoeken. Feit is dat Wikipedia niet als intellectueel betrouwbaar bevonden wordt.
Vraag je professoren maar of je Wikipedia als bron mag gebruiken bij je scriptie.quote:
Fout. 'Het heel' is niet bekend. Foute vraagstelling.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:03 schreef woutabest het volgende:
Zo. Wie de hell komt op het idee om 'de helft' 0,5 te maken? Het heel is toch niet 1? Dat is 30.![]()
![]()
Zo gauw je iets gaat delen begin je toch met een heel stuk? Of gooi jij een stuk taart in de kliko om vervolgens te beweren dat de overgebleven taart de gehele taart was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Fout. 'Het heel' is niet bekend. Foute vraagstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |