Jij snapt ook niet veel van reclame blijkbaar. Waarom denk je dat er zoveel uitvaartpost op de deurmat valt, of waarom begrafenisondernemers zoveel reclame maken?quote:[quote]Op zondag 16 augustus 2009 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
Ze denken populair te worden door een bekende voetballer in dat spotje te gooien ofzo? Dove mensen verstaan er toch niks van![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef ufopiloot het volgende:
Nieuwe reclame? Onder welke steen (zonder televisie) heb jij gelegen?
hahaha sukkel. geen mod meer. achterlijke kutlimburger.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft vandaag minimaal 4x een fluitje gehoord wat hem niet aanstond, de faler.
Baggerreclame. Met zijn haptanden en zuid amerikaanse kutkop.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:57 schreef SimonVanCyrene het volgende:
[..]
hahaha sukkel. geen mod meer. achterlijke kutlimburger.
quote:
haha 4-3quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:57 schreef SimonVanCyrene het volgende:
[..]
hahaha sukkel. geen mod meer. achterlijke kutlimburger.
quote:
Jij hebt het ook ofzoietsquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:06 schreef Folmer het volgende:
Hey ipv een topic erover te openen laat ik het hier vragen:
In die reclame met Suarez en eredivisielive zegt hij eerst "Ik heb het" en daarna nog iets. Wat zegt 'ie dan?
Alvast bedankt.
Je moeder heeft haptanden en een zuid amerikaanse kutkop.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft vandaag minimaal 4x een fluitje gehoord wat hem niet aanstond, de faler.
Baggerreclame. Met zijn haptanden en zuid amerikaanse kutkop.
Nope.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je moeder heeft haptanden en een zuid amerikaanse kutkop.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je moeder heeft haptanden en een zuid amerikaanse kutkop.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Is dat Sno, die op zijn bek gaat in je UI?
Ja. Best lastig hoor, schietenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Is dat Sno, die op zijn bek gaat in je UI?
Ik heb die echt al zo vaak gezien maar ik zie nog steeds niet waar hij nu eigenlijk over struikeltquote:
Volgens mij oefent ie gewoon op een schwalbe ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb die echt al zo vaak gezien maar ik zie nog steeds niet waar hij nu eigenlijk over struikelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |