Bod is ingetrokken, omdat de bieder niet reageert!quote:
Nee, je moet gewoon alle nieuw kopen smerige pauperquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:25 schreef kekz het volgende:
noh wat dan, ebay? moet toch ergens mn 2ehands dingen vandaan halen..
Waar kan ik die "duane" vinden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:29 schreef kekz het volgende:
hmm ze moeten uit et buiteland komen, tiete staan nu bij de duane te wachten..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:29 schreef kekz het volgende:
hmm ze moeten uit et buiteland komen, tiete staan nu bij de duane te wachten..
ja dat wist ik al, kutstreek van pioneer. hoe lang geleden is dat geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
en jammer genoeg voor jou zijn de cdj's en de djm 800 zo'n 300 euro in prijs gestegen!
Nou vertel wat je ermee kunt....quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef kekz het volgende:
KNIP!!!!
facking kneus heeft me helemaal blij gemaakt met dooioe mussen, nee erger met dooie mussen kan je in ieder geval nog iets!
Klacht: marktplaats-kneusjes
Waarom post je een foto van Juicyhil?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:38 schreef kekz het volgende:
GODVER ze hebbe de verkeerde geleverd!
[ afbeelding ]
ik hou wel van dode mussen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef kekz het volgende:
facking kneus heeft me helemaal blij gemaakt met dooioe mussen, nee erger met dooie mussen kan je in ieder geval nog iets!
Dan is het dat meestal ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:25 schreef beelz het volgende:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn....
Hahahahaaaa, je bent een marktplaatskneus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef kekz het volgende:
Dus ik denk he laat ik eens op marktplaats kijken of daar mooie 2ehands Dj cd spelers zijn (van pioneer CDJ
Klacht: marktplaats-kneusjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |