Nou idd, 'ik wordt'quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.
mooi, stuur ik nog een mailquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die het wordt, kunnen ze op zoek naar nog een nieuwe mod
ah, toen volgde ik KLB niet. Maar volgens mij deed ie ook US en dat is nu toch redelijk terminaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het al geweest hier voor mij
Wel een goeie idd. Net weg op de FP volgens mij.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het al geweest hier voor mij
Wel een goeie idd. Net weg op de FP volgens mij.
Hey hey heyquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, toen volgde ik KLB niet. Maar volgens mij deed ie ook US en dat is nu toch redelijk terminaal
Oke, kreeg al geen antwoord.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet, we zijn op de hoogte van je beschikbaarheid
Ja hoor nu je het vraaaaaaagt.quote:
iets dieper bittequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lik me alvast bij je in, jeweetz.
ik zou het serieus een optie kunnen vindenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Zou dagdag geen interesse hebben?
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet, we zijn op de hoogte van je beschikbaarheid
Check nog eens?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Fok faalt wel ,die screenshot net genomen
Het is allemaal een HOAX, boswachter is nog mod
leeftijd?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
Bewijs dat laatste eerst maar eensquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |