Wilders is net zoene baas als ik ben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jesus man, je doet net alsof je uit de tweede kamer gejaagd bent.
Je lijkt Wilders wel.
Breathtaking, een meisje op KLB waar naar verluidt half FOK! al overheen is geweest op gefapt heeft.quote:
Dat was toch Rita Verdonk?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wilders is net zoene baas als ik ben.
Niet rechts, nie links maar recht door zee.
ohquote:
Geen ervaring mee, vraag het eens aan Het_Hupt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Is zij mod dan?
Wtf
Juup: Kun jij me even PM'en hoe ik het beste zuur kan doen als ex-crew? Tnx.
Fiasco lijkt me het juiste woordquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
De hamvraag: Komt er een nieuwe KLODOLS?
Ws. niet na het vorige fiasco
Ze heeft niet eens foto'squote:Op zondag 16 augustus 2009 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Breathtaking, een meisje op KLB waar naar verluidt half FOK! al overheen is geweest op gefapt heeft.
Breathtakingquote:
kan je beter Ludo even een PM sturen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Is zij mod dan?
Wtf
Juup: Kun jij me even PM'en hoe ik het beste zuur kan doen als ex-crew? Tnx.
Het_Hupt was voor hij crew was al een staatsmongool 1e klas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, vraag het eens aan Het_Hupt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het_Hupt was voor hij crew was al een staatsmongool 1e klas.
Geen idee, ik denk het niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is dat zeikwijf de schuldige van dit?!
Zoals je geweldige aktie in een topic om een stel racisten nog even verder op te stoken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wilders is net zoene baas als ik ben.
Niet rechts, nie links maar recht door zee.
Joahquote:
Schopje OUD dan maar?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoals je geweldige aktie in een topic om een stel racisten nog even verder op te stoken.
En je eeuwige meelopen om populair te blijven met je mede-usertjes.
Als het geen grap was, dan sorry, maar het feit dat je melodramatisch gaat doen over het feit dat je "gecensureerd" wordt, is al genoeg reden om te zeggen dat je geen goede mod bent.
Daar is die hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoals je geweldige aktie in een topic om een stel racisten nog even verder op te stoken.
Als het geen grap was, dan sorry, maar het feit dat je melodramatisch gaat doen over het feit dat je "gecensureerd" wordt, is al genoeg reden om te zeggen dat je geen goede mod bent.
quote:
Jawel jawelquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |