Heb je wat tegen Swetsenegger?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat KLB moet veranderen? Want dat is namelijk het idee van users icm de naam Swets.
En daarbij hebben wij mods er ook nog wat van te vinden.
Ik ken je niet ,daarom geen redenenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen redenen, ergo, ik zou een goede mod zijn.
PUB userquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken je niet ,daarom geen redenen
Oh daar is die vingerwijsnerd weerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je wat tegen Swetsenegger?
En het MOET niet veranderen, maar het zou wel beter zijn, of beledig ik je omdat jij KB-mod bent en je aangesproken voelt?
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het MOET niet veranderen, maar het zou wel beter zijn, of beledig ik je omdat jij KB-mod bent en je aangesproken voelt?
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Skylark.&order=relevance&sid=b1c1e6028cc95897269bb9a10ee771ccquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
lamonquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En 2500 posts zegt al helemaal niets.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef Verlicht het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!
LAMON VS. BIOGARDE
Ontzettende kneusquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jongens, het kan ook zonder persoonlijke shit.quote:
Ik post nu al de hele week (Ja ik weet het, lang hequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
Hij ziet er ook zeer goed uit in dat filmpje. Neukbaar, als je zijn postgeschiedenis negeert.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:16 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Is dat serieus lamon? Ik vind 'm wel leuk eigenlijkHij lijkt op zo'n acteur
Ik zou 'm gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Hij ziet er ook zeer goed uit in dat filmpje. Neukbaar, als je zijn postgeschiedenis negeert.
Ja, het is mijn forum en ik voel me aangesproken. Er hoeft niets te veranderen. Zeker niet omdat een handjevol users dat wil.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook, als hij in real life ook zo zwoel eruit ziet.quote:
*ik wil mijn CV nog vullenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, het is mijn forum en ik voel me aagesproken. Er hoeft niets te veranderen. Zeker niet omdat een handjevol users dat wil.
En diezelfde azijnzeikers baggeren net zo hard mee, dus ik heb niet de indruk dat er iets veranderen moet.
He! Jij zou ook nog iets doen weet je nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:20 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ik ook, als hij in real life ook zo zwoel eruit ziet.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:21 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
He! Jij zou ook nog iets doen weet je nog
Je kent Skylark niet maar beweert wel 'beroemd' te zijn. Tyft toch op man.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |