In KLBquote:
Ja ik bedoelde dus in de winkels he.quote:
Dat moet een grote doos zij geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Honky het volgende:
Neen. het spel der spellen was een spel met daarin allerlei spellen zoals biljarten en golfen. Soort Voorloper van Mario Party dus.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet een grote doos zij geweest.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat moet een grote doos zij geweest.
Dat ziet er echt zo kut uitquote:
Wie is het?!? Cultuurbarbaarquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef fratsman het volgende:whahahaha! Dat spel was echt te crap voor woorden! Volgens mij hebben we dat 2 keer gespeeld, en is het toen in de kast verdwenen, samen met Wie is het, en Spookslot.
Nee!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie is het?!? Cultuurbarbaar
Heeft ie een snor?
Ja!
Dan is het Alex!
GVD
Tegenwoordig is wie is het voorzien van multiculturele namen (serieus). Zag um bij Bart Smit liggen
Is het een vrouw?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie is het?!? Cultuurbarbaar
Heeft ie een snor?
Ja!
Dan is het Alex!
GVD
Tegenwoordig is wie is het voorzien van multiculturele namen (serieus). Zag um bij Bart Smit liggen
quote:
Had je ook de glow-in-the-dark versie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef BlueMage het volgende:
Spookslot speelden wij altijd in 't donker dan was 't enger.![]()
Even kijken of we zequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is het een vrouw?
Ja.
*gooit 9 van de 10 personen weg*
in de oude versie dan he, waar net 5 vrouwen in zaten
Spookslot was toch wel geniaal ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef BlueMage het volgende:
Spookslot speelden wij altijd in 't donker dan was 't enger.![]()
zooooooooooooo jaren 90quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Had je ook de glow-in-the-dark versie dan?
ik heb mindere herinneringen aan dat spel, ik verloor het namelijk vrijwel altijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]Alleen werkte dat glow in the dark niet zo heel goed en gingen we mekaar ook meer bang zitten maken dan dat we echt bang van 't spel werden maar goed dat hindert niet, leuke jeugdherinneringen.
En dan nog Claire!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even kijken of we ze
nog kennen:
Maria
Anne
Verder kom ik ff niet
Riskquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef devl1nsect het volgende:
Koop je een Risk. Na een tijd wil je het spelen. Blijkt het de nieuwe versie te zijn met andere kaarten, andere spelregels
Dat lijkt me nog best tof.quote:
Hey die had ik vroeger ook, dat was een vet spel zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Spookslot was toch wel geniaal ja!
Die heb ik nog op zolder liggenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Spookslot was toch wel geniaal ja!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik nog op zolder liggen![]()
Morgen maar eens opzoeken, wat een vet spel was dat.
Levensweg en Risk zijn trouwens ook geniaal
Prostaatonderzoek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik speelde vroeger altijd doktertje of vadertje en moedertje met mijn buurmeisjes.
Bill was echt de koning. Bij ons thuis hadden we Bill uit het spel getyftquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef fratsman het volgende:
Een oud-collega had een te geniaal t-shirt van Wie is het met "Bill"erop!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....stomme lul
Mariaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even kijken of we ze
nog kennen:
Maria
Anne
Verder kom ik ff niet
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef Dactus het volgende:
[..]
Bill was echt de koning. Bij ons thuis hadden we Bill uit het spel getyftAls je hem had, had je bij voorbaat al verloren: "Heeft ie een eierhoofd?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bill
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Die hebben ze vernieuwd! op de ds ...quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:39 schreef Saaaaab het volgende:
Ohja, en ik deed altijd De Betoverde Doolhof
Ook leukquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:39 schreef Saaaaab het volgende:
Ohja, en ik deed altijd De Betoverde Doolhof
Is ie leuk? Ik downloaden hem wel evenquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:49 schreef portie het volgende:
[..]
Die hebben ze vernieuwd! op de ds ...
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog gespeeld ooitquote:
mhehehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |