Deze was echt geweldig. En volgens mij kan hij nog sneller. ik meende een vertraging te merken op het laatst.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die 9.69 was al briljant... maar deze 100m finale... overtreft alles.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Wees maar blij dat Luctor niet voor een Vili topic had gekozen
Vili?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Wees maar blij dat Luctor niet voor een Vili topic had gekozen
Ga jij dan tegen Bolt sprintenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... 4 september Golden League... Ik ben er bij... en Bolt ook.
quote:
Jessica Ennis is een schatje..quote:
Ik zit dan op de tribune.. en ik word op een volle 2 seconden weg gelopen..quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga jij dan tegen Bolt sprinten
was toch een chinese winnares?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw-Zeelandse kogelstootster die goud heeft gehaald vandaag.
inderdaad en ze is pas 23quote:
quote:Haar kontje. Dat zag de regisseur ook
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Veel plezier nog met Bolt enz, ik ga slapen.
Daag!
nee, die heeft brons.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was toch een chinese winnares?
Dan moet je maar de zevenkamp van dag 1 maar volgen... Hoogspringen en verspringen (dat is dan dag 2)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad en ze is pas 23![]()
[..]dat heb ik dan even gemist
twee seconden valt nog mee. toch? ik heb geen idee hoelang ik er over zou doen eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit dan op de tribune.. en ik word op een volle 2 seconden weg gelopen..
ik heb alleen vandaag gekeken eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet je maar de zevenkamp van dag 1 maar volgen... Hoogspringen en verspringen (dat is dan dag 2)
maar jij bent blank. Die komen sowieso nooit in een finale buiten Europa. En waarschijnlijk ben je ook geen topsporter.quote:
Kluft, Sowieso zijn de meeste meerkampsterquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb alleen vandaag gekeken eigenlijk.![]()
jammer dat![]()
[ afbeelding ]
niet meer meedoet.
2024 in Amsterdam. Geef je op voor de OSquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kluft, Sowieso zijn de meeste meerkampster![]()
..
Ik wou die mascotte zijn.. Lekker knuffelen met Ennis.. en alle meerkampsters...
Dat kloptquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar jij bent blank. Die komen sowieso nooit in een finale buiten Europa. En waarschijnlijk ben je ook geen topsporter.
bij mij ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg mijn bedje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |