Klagen over Zomergasten is een vast ritueel. Het maakt de zomer compleet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Carice nu op 3FM. Geeft de mensen die online klagen ff een trap na. "Kom op, man. Je kunt ook iets anders kijken."
Experimenteren met nieuwe concepten past juist bij de VPRO, zou ik dan zeggen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Revolutionair is Charles als interviewer voor Zomergasten zeker, maar je format gaat er zo wel aan. Charles past er - met alle respect dat ik voor hem heb - gewoonweg niet bij.
Alhoewel, iig. als je het vergelijkt met de recentere presentatoren.
Omhoog gevallen trut.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Carice nu op 3FM. Geeft de mensen die online klagen ff een trap na. "Kom op, man. Je kunt ook iets anders kijken."
Haar keus in materiaal bijvoorbeeld en sowieso hoe ze zich als persoon profileert. Als er iemand van 50 had gezeten had je t ook geloofd (los van haar uiterlijk). Ze is gewoon zo ouwelijk in haar gedrag,zo ontzettend belegen. Hoe oud is ze nu helemaal? Net of ze dr jeugd geskipt heeft en meteen maar de middelbare leeftijd ingedokenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef Toad het volgende:
Kan je een voorbeeld noemen Samson? Wat Carice een bejaarde maakt?
Zou iedereen in elke generatie en elke opvoeding moeten meekrijgen, dat soort algemene ontwikkeling en ook dat soort kennis van Laurel en Hardy.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Samson het volgende:
Komt ook wel door haar opvoeding zie ik, ze heeft veelal dingen meegehad voor een heel andere generatie (ook bv die Laurel & Hardy)
Ze steekt inderdaad erg af bij een verder nogal infantiele generatie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Haar keus in materiaal bijvoorbeeld en sowieso hoe ze zich als persoon profileert. Als er iemand van 50 had gezeten had je t ook geloofd (los van haar uiterlijk). Ze is gewoon zo ouwelijk in haar gedrag,zo ontzettend belegen. Hoe oud is ze nu helemaal? Net of ze dr jeugd geskipt heeft en meteen maar de middelbare leeftijd ingedokenKomt ook wel door haar opvoeding zie ik, ze heeft veelal dingen meegehad voor een heel andere generatie (ook bv die Laurel & Hardy)
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:
Ze steekt inderdaad erg af bij een verder nogal infantiele generatie.
Touchéquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze steekt inderdaad erg af bij een verder nogal infantiele generatie.
Telegraaf.quote:Hanneke Groenteman haalt uit naar Zomergasten-presentatrice
AMSTERDAM - Journalist/presentatrice Hanneke Groenteman vindt dat Zomergast Carice van Houten totaal niet uit de verf kwam, met dank aan presentatrice Margriet van der Linden... "Elke mogelijkheid om jou te laten sprankelen, elke kans om jouw persoonlijkheid te laten zien, elk glimpje emotie sloeg ze dood door slecht interviewen."
Hanneke schrijft op haar weblog aan Carice: "Je had leuke fragmenten, je was jezelf en dat zou meer dan genoeg moeten zijn. Alleen: de hele mooie avond sloeg dood als een slecht getapt glas bier. Dat kwam niet door jou, dat kwam voor 100 % door de totaal humorloze, formele, oninteressante en onbekwame manier waarop Margriet van der Linden je door de avond loodste. Elke mogelijkheid om jou te laten sprankelen, elke kans om jouw persoonlijkheid te laten zien, elk glimpje emotie sloeg ze dood door slecht interviewen. Er werd nauwelijks gelachen, al jouw voorzetten werden niet 'ingekopt', we bleven met meer vragen zitten dan er antwoorden gegeven waren. Het was verbijsterend en ik snak ernaar om jou eens goed geïnterviewd te horen/zien. Zoals die keer door Raoul Heertje, dat rare leuke gesprek. Daar schitterde en lachte jij zo betoverend!(...) Enfin, als Margriet van der Linden in haar pink iets van de kwaliteit Simek had gehad, was deze Zomergastavond met jou een feest geweest, waar jijzelf verrijkt uit was gekomen. En wij ook. Ik kan me niet voorstellen dat dat nu zo was. Ik niet in elk geval."
ik vond dehue leukerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef Weakling het volgende:
Beste zomergasten aflevering tot nu toe, maar dat lag voor 100% aan Carice. Nou goed, voor 90% dan, want het was wel sterk van Margriet dat ze door de maniertjes van Carice heen prikte.
Met de interviewer staat of valt alles idd. Maar ik vind het nog best meevallen met Margriet.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:42 schreef Fappie het volgende:
[..]
Met de interviewer staat of valt alles idd. Maar ik vind het nog best meevallen met Margriet.
Klopt, die was goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:55 schreef MrJones het volgende:
Ik ben even wat oude fragmenten aan het terugkijken, maar Joost Zwagerman vond ik toch wel een hele prettige presentator hoor, die zou van mij nog best een seizoen mogen terugkeren.
Bij Martin Simek zet ik een hele grote NEE. Drie uur lang dat geglibber, een heel seizoen lang,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:42 schreef conleche het volgende:
Van Martin Simek gaan al mijn haren recht overeind staan!! Alsjeblieft niet zeg!!! Brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |