abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:19:42 #276
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71944286
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Carice nu op 3FM. Geeft de mensen die online klagen ff een trap na . "Kom op, man. Je kunt ook iets anders kijken."
Klagen over Zomergasten is een vast ritueel. Het maakt de zomer compleet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:22:30 #277
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71944343
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:24 schreef Toad het volgende:

[..]

Revolutionair is Charles als interviewer voor Zomergasten zeker, maar je format gaat er zo wel aan. Charles past er - met alle respect dat ik voor hem heb - gewoonweg niet bij.

Alhoewel, iig. als je het vergelijkt met de recentere presentatoren.
Experimenteren met nieuwe concepten past juist bij de VPRO, zou ik dan zeggen.
pi_71946185
Ik vond die interviewster van Carice zó ongelooflijk slecht. Echt tenenkrommend gewoon, kon het bijna niet aanzien op sommige momenten. Constant diep erover willen lullen en vragen stellen waarvan je geen idee hebt wat je ermee aan moet. Nee, niet bepaald een leuk gesprek om naar te kijken tenzij je een hekel aan Carice hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door -Strawberry- op 17-08-2009 12:34:08 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:27:46 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71946383
Ik snap die wens over Charles Groenhuijsen als presentator niet. Ik vind hem geen goed interviewer. Hij was een prima correspondent en observator van en in de USA en heeft verder weinig op journalistiek gebied bereikt. Doet het leuk als boekenschrijver en in te huren dagvoorzitter voor congressen, dat wel weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71953681
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Carice nu op 3FM. Geeft de mensen die online klagen ff een trap na . "Kom op, man. Je kunt ook iets anders kijken."
Omhoog gevallen trut.
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_71959954
Tja, ik dacht, Carice van Houten, benieuwd wat die te melden heeft. Man , het is net een oud wijf, wat een slaapverwekkend figuur, t is maar goed dat ze rollen speelt want prive gedraagt ze zich als een bejaarde
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 augustus 2009 @ 20:26:36 #282
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71960544
Ik vond het gisteren best een leuke uitzending hoor. Alleen al het met een volledige slappe lach naar Laurel en Hardy kijken met mijn oudste dochter maakte de uitzending al goed (dat ze het over een fles wijn hadden was wel suf: koude thee met tabasco lijkt toch echt wat meer op whiskey en niet met wijn ...). De momenten met Vroon en dat stukje "Waar een wil is" vond ik ook heel mooi (wat nou 'tokkie accent' ..., stelletje boertjes ). Margriet stelt nog steeds iets te veel gesloten vragen (waardoor het gesprek soms dicht slaat als ze plank misslaat), maar nu ook wel een paar meer open vragen er tussen door. Maar al met al heb ik me prima vermaakt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71960736
Kan je een voorbeeld noemen Samson? Wat Carice een bejaarde maakt?
pi_71963229
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef Toad het volgende:
Kan je een voorbeeld noemen Samson? Wat Carice een bejaarde maakt?
Haar keus in materiaal bijvoorbeeld en sowieso hoe ze zich als persoon profileert. Als er iemand van 50 had gezeten had je t ook geloofd (los van haar uiterlijk). Ze is gewoon zo ouwelijk in haar gedrag,zo ontzettend belegen. Hoe oud is ze nu helemaal? Net of ze dr jeugd geskipt heeft en meteen maar de middelbare leeftijd ingedoken Komt ook wel door haar opvoeding zie ik, ze heeft veelal dingen meegehad voor een heel andere generatie (ook bv die Laurel & Hardy)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:12:05 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71964511
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Samson het volgende:

Komt ook wel door haar opvoeding zie ik, ze heeft veelal dingen meegehad voor een heel andere generatie (ook bv die Laurel & Hardy)
Zou iedereen in elke generatie en elke opvoeding moeten meekrijgen, dat soort algemene ontwikkeling en ook dat soort kennis van Laurel en Hardy.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:13:49 #286
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71964571
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Samson het volgende:

[..]

Haar keus in materiaal bijvoorbeeld en sowieso hoe ze zich als persoon profileert. Als er iemand van 50 had gezeten had je t ook geloofd (los van haar uiterlijk). Ze is gewoon zo ouwelijk in haar gedrag,zo ontzettend belegen. Hoe oud is ze nu helemaal? Net of ze dr jeugd geskipt heeft en meteen maar de middelbare leeftijd ingedoken Komt ook wel door haar opvoeding zie ik, ze heeft veelal dingen meegehad voor een heel andere generatie (ook bv die Laurel & Hardy)
Ze steekt inderdaad erg af bij een verder nogal infantiele generatie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_71964644
De recensent van het NRC, Hans Beerenkamp, een veelweter, was lyrisch over zomergasten van aghelopen zondag en met name over Carice.
"De ideale 'Zomergast' doet bijna alles zelf heette zijn beschouwing.

Nu vindt hij alles wat de VPRO uitzendt geweldig, ..maar zo lyrisch is hij zelden.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:16:02 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71964654
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:18:16 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71964742
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Touché
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:23:21 #290
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71981188
quote:
Hanneke Groenteman haalt uit naar Zomergasten-presentatrice

AMSTERDAM - Journalist/presentatrice Hanneke Groenteman vindt dat Zomergast Carice van Houten totaal niet uit de verf kwam, met dank aan presentatrice Margriet van der Linden... "Elke mogelijkheid om jou te laten sprankelen, elke kans om jouw persoonlijkheid te laten zien, elk glimpje emotie sloeg ze dood door slecht interviewen."

Hanneke schrijft op haar weblog aan Carice: "Je had leuke fragmenten, je was jezelf en dat zou meer dan genoeg moeten zijn. Alleen: de hele mooie avond sloeg dood als een slecht getapt glas bier. Dat kwam niet door jou, dat kwam voor 100 % door de totaal humorloze, formele, oninteressante en onbekwame manier waarop Margriet van der Linden je door de avond loodste. Elke mogelijkheid om jou te laten sprankelen, elke kans om jouw persoonlijkheid te laten zien, elk glimpje emotie sloeg ze dood door slecht interviewen. Er werd nauwelijks gelachen, al jouw voorzetten werden niet 'ingekopt', we bleven met meer vragen zitten dan er antwoorden gegeven waren. Het was verbijsterend en ik snak ernaar om jou eens goed geïnterviewd te horen/zien. Zoals die keer door Raoul Heertje, dat rare leuke gesprek. Daar schitterde en lachte jij zo betoverend!(...) Enfin, als Margriet van der Linden in haar pink iets van de kwaliteit Simek had gehad, was deze Zomergastavond met jou een feest geweest, waar jijzelf verrijkt uit was gekomen. En wij ook. Ik kan me niet voorstellen dat dat nu zo was. Ik niet in elk geval."
Telegraaf.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:11:11 #291
27648 Weakling
available in strong mint
pi_71982650
Beste zomergasten aflevering tot nu toe, maar dat lag voor 100% aan Carice. Nou goed, voor 90% dan, want het was wel sterk van Margriet dat ze door de maniertjes van Carice heen prikte.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71983176
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:11 schreef Weakling het volgende:
Beste zomergasten aflevering tot nu toe, maar dat lag voor 100% aan Carice. Nou goed, voor 90% dan, want het was wel sterk van Margriet dat ze door de maniertjes van Carice heen prikte.
ik vond dehue leuker
pi_71983582
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Telegraaf.
Met de interviewer staat of valt alles idd. Maar ik vind het nog best meevallen met Margriet.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:34:34 #294
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_71984847
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:42 schreef Fappie het volgende:

[..]

Met de interviewer staat of valt alles idd. Maar ik vind het nog best meevallen met Margriet.
Ik ben door haar nog geen een keer verrast met een originele vraag... Interviewen blijft toch een vak. Nu zag ik de naam van Simek langs komen, ideetje voor volgend jaar? helaas is eindredacteur Peter van Ingen nogal een arrogante kwast die zelf ook niet kan interviewen (zie zijn presentaties van Buitenhof), dus hij zal zeker geen presentator (m/v) nemen die beter interviewt dan hij. Jammer hoor, Zomergasten is daardoor geen must-see meer voor mij.
pi_71985014
Van Martin Simek gaan al mijn haren recht overeind staan!! Alsjeblieft niet zeg!!! Brrrr.
pi_71985296
Ik ben even wat oude fragmenten aan het terugkijken, maar Joost Zwagerman vond ik toch wel een hele prettige presentator hoor, die zou van mij nog best een seizoen mogen terugkeren.
pi_71985326
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:55 schreef MrJones het volgende:
Ik ben even wat oude fragmenten aan het terugkijken, maar Joost Zwagerman vond ik toch wel een hele prettige presentator hoor, die zou van mij nog best een seizoen mogen terugkeren.
Klopt, die was goed.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:20:17 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71985822
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:42 schreef conleche het volgende:
Van Martin Simek gaan al mijn haren recht overeind staan!! Alsjeblieft niet zeg!!! Brrrr.
Bij Martin Simek zet ik een hele grote NEE. Drie uur lang dat geglibber, een heel seizoen lang, .

Zwagerman was oké, maar ook de minst uitgesprokene. Zoals het een interviewer betaamt, eigenlijk. Van Dis vond ik bij vlagen erg goed, tenzij hij zijn eigen maniertjes en gewoonten in het spel bracht, dan rees er een muur tussen hem en de ander. En dat deed ie helaas nogal vaak.

Bij Freek de Jonge heb ik uit woede mijn tv kapotgeslagen. Bij Wim T Schippers ben ik uit irritatie weggelopen.
Van de rest herinner ik mij niets.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_71985874
Tja Margriet is zeer slecht ..
Haar EQ is wel zeer laag
Maar Opzij & VPRO, ze zal dus door velen geprezen worden
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71985959
Luyendijk was ook niet te verdragen. :/
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')