abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71939300
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of zo iemand zijn PR-adviseurs raadpleegt over een avond als deze.
Politici, juristen en artiesten overleggen het sowieso met hun agenten/adviseurs.
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:55:39 #252
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71939362
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:51 schreef Fappie het volgende:

[..]

Politici, juristen en artiesten overleggen het sowieso met hun agenten/adviseurs.
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:56:51 #253
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71939388
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?
Dat laatste denk ik dus niet, omdat D66 niet zulke adviseurs kent. Het is geen CDA.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71939402
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik denk dat veel van die lui wel een goed ontwikkeld ego hebben, ze zullen iig het meeste van hun fragmenten zelf uitzoeken.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:57:59 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71939403
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:56 schreef Verlicht het volgende:

Dat laatste denk ik dus niet, omdat D66 niet zulke adviseurs kent. Het is geen CDA.

Keep on dreaming.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:59:34 #256
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71939431
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Keep on dreaming.
D66, er zullen vast bobo's zijn die de grote partijlijnen beinvloeden, maar pechtolds fragmentjes... nee
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:00:48 #257
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71939456
Mij zou het wel wat lijken als voor volgend jaar in ieder geval Jules Deelder, Jan Decleir en Herman Philipse worden uitgenodigd. Als interviewer wellicht Charles Groenhuijsen. Wat jullie?
pi_71939471
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Reya het volgende:
Mij zou het wel wat lijken als voor volgend jaar in ieder geval Jules Deelder, Jan Decleir en Herman Philipse worden uitgenodigd. Als interviewer wellicht Charles Groenhuijsen. Wat jullie?
Dat laatste zou ik in ieder geval revolutionair, fantastisch en adembenemend vinden.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_71939488
Ik wil wel pleiten voor meer academici en schrijvers.

Politci en acteurs vind ik maar saai.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:03:15 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71939503
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Verlicht het volgende:

D66, er zullen vast bobo's zijn die de grote partijlijnen beinvloeden, maar pechtolds fragmentjes... nee
De partij van de ex-journalisten Hans van Mierlo en Hans Gruijters die het begrip media-beïnvloeding en spindocters heeft uitgevonden zou nu met Pechtold opeens geen gladde PR- en communicatie-adviseurs meer hebben die de leiding 'helpt' bij zo'n uitzending?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:04:02 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71939521
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:57 schreef Fappie het volgende:

[..]

Ik denk dat veel van die lui wel een goed ontwikkeld ego hebben, ze zullen iig het meeste van hun fragmenten zelf uitzoeken.
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:05:53 #262
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71939547
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:03 schreef golfer het volgende:

[..]

De partij van de ex-journalisten Hans van Mierlo en Hans Gruijters die het begrip media-beïnvloeding en spindocters heeft uitgevonden zou nu met Pechtold opeens geen gladde PR- en communicatie-adviseurs meer hebben die de leiding 'helpt' bij zo'n uitzending?
Ja, ik denk het wel, maar ik wil het wel voor mijzelf uitzoeken. Ik ben wel benieuwd.
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:07:18 #263
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71939572
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.
Ik hoop dan ook van harte dat Margriet hem ergens in de uitzending aanwrijft of hij geen pleefiguur slaat bij roemruchte voorgangers als Van Mierlo, Terlouw en Wijers.
pi_71939581
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach alles is bespreekbaar bij de VPRO zolang ze maar hun kijkcijfers halen hoor.
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:10:32 #265
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71939636
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:07 schreef SilkSpectre het volgende:

[..]

Ach alles is bespreekbaar bij de VPRO zolang ze maar hun kijkcijfers halen hoor.
Ik dacht nu net dat de VPRO de laatste omroep is die met kijkcijfers het liefst de kont afveegt. Zo was het vroeger tenminste.
pi_71939697
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik dacht nu net dat de VPRO de laatste omroep is die met kijkcijfers het liefst de kont afveegt. Zo was het vroeger tenminste.
Vroegah ja tell me...maar geloof mij het is wel een clubje...als je geen Citroen DX heb hoor je er echt niet bij. En heb gezien hoe Peter Van Ingen de reet aan het likken was van Paul de Leeuw....voor de kijkcijfers....
pi_71939896
was het goed ja? ik had er vanavond even geen zin in
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71940310
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Fappie het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik in ieder geval revolutionair, fantastisch en adembenemend vinden.
Revolutionair is Charles als interviewer voor Zomergasten zeker, maar je format gaat er zo wel aan. Charles past er - met alle respect dat ik voor hem heb - gewoonweg niet bij.

Alhoewel, iig. als je het vergelijkt met de recentere presentatoren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toad op 17-08-2009 02:34:23 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:19:40 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71941954
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:46 schreef JeanVe het volgende:

Ik denk dat de mensen hier die Carice's intelligentie in twijfel trekken haar als persoon niet kunnen plaatsen..
Dat denk ik dus ook.

Carice is wel duidelijk een gevoelsmens, als je daar een avond lang rationele "waarom"-vragen aan gaat stellen krijgt zo iermand best een lastige avond. Ik vond dat juist wel boeiend om te zien, vooral ook omdat het af en toe duidelijk was dat ze het lastig vond als het heel dichtbij kwam.

Niet iedereen zal dit er uit gehaald hebben, een beetje herkenning bij het type helpt wel (en 30+ zijn ook wel denk ik, maar dat zullen veel mensen niet met me eens zijn).
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:27:19 #270
85962 ioko
I Appear Missing
pi_71942114
Ik vond het een prettige aflevering. Carice kan door haar prachtige verschijning en aangename persoonlijkheid met veel wegkomen. Ik vond de vragen die werden gesteld niet erg sterk, maar Carice is ook niet iemand die geordend kan ingaan op vragen. Daarnaast liet ze niet het achterste deel van haar tong zien.

Samengevat: leuke stukjes en minder interessante stukjes. Vooral muzikaal vond ik het een leuke verrassing.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_71942531
Carice nu op 3FM. Geeft de mensen die online klagen ff een trap na . "Kom op, man. Je kunt ook iets anders kijken."
pi_71942993
Laten we een pooltje opzetten, hoeveel keer zal Pechtold de naam Wilders in zijn mond nemen:

Ik gok op minimaal 50!

(en nee geen wilders fan hier, maar als ik Pechtold zie hoor ik alleen maar wilders dit, wilders dat....)
pi_71943594
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.

Carice is wel duidelijk een gevoelsmens, als je daar een avond lang rationele "waarom"-vragen aan gaat stellen krijgt zo iermand best een lastige avond. Ik vond dat juist wel boeiend om te zien, vooral ook omdat het af en toe duidelijk was dat ze het lastig vond als het heel dichtbij kwam.

Niet iedereen zal dit er uit gehaald hebben, een beetje herkenning bij het type helpt wel (en 30+ zijn ook wel denk ik, maar dat zullen veel mensen niet met me eens zijn).
Juist. Ik kon me bijvoorbeeld dat fragment van Nikita weer herinneren. Dat had toen ook indruk op mij gemaakt. In Zomergasten zie je echter maar de helft van het verhaal, waar ook nog eens een of ander diepzinnig vergrootglas op wordt gelegd.

Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het fragment uit de keuzefilm. Daarna beginnen ze over puberaal gedrag, terwijl het mooie eigenlijk de acteerprestaties en de manier van filmen zijn; dat het geluid wegvalt tijdens het uitkleden en hoe de actrice haar schoenen uitdoet etc.

Verder toch wel een aantal ontboezemingen (dat zij rondzwerfde door Amsterdam zonder alcohol en drugs te gebruiken, dat ze verliefd was op Paul de Leeuw, dat ze hoopte dat kunst toch wel iets teweegbracht in mensen, dat ze niet zo diep nadacht over acteren en het gewoon deed).

Ik vond de avond niet teleurstellend, al spraken de meeste fragmenten me niet echt aan (kwestie van smaak) en ligt al zoveel informatie op straat van acteurs (bijv. door interviews en eerdere uitzendingen van Zomergasten) dat niet zo heel veel meer valt toe te voegen.
pi_71944109
Ik zat mij eigenlijk de hele aflevering af te vragen is dat nu de actrice of de mens die ik hier zie,

In het begin stoorde het gerinkel van haar armband heel erg, maar op een of ander manier hebben ze dat heel snel onder controle gekregen...tussentijds werd het een beetje saai, maar de meeste fragmenten hadden toch wel iets, en Margriet blijft bij haar manier van vragen en dat wordt soms een beetje vervelend, want dan is het nu net niet die vraag die ik zou stellen in die situatie. Carice heeft vrij veel verteld over zich in vergelijking met de ander gasten en ik vond het mooi om te zien dat ze zenuwachtig was in het begin, want bij het make-up waren ze blijkbaar vergeten haar decolleté ook de poederen zodat je mooi alle rode vlekken kon zien, maar ze hebben wel meer aandacht besteed aan haar ogen, zodat je in elk geval nog naar haar mooie ogen kon kijken, wanneer het gesprek niet zo boeiend was.

En deze keer heb ik de keuzefilm uitgekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')