Politici, juristen en artiesten overleggen het sowieso met hun agenten/adviseurs.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of zo iemand zijn PR-adviseurs raadpleegt over een avond als deze.
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:51 schreef Fappie het volgende:
[..]
Politici, juristen en artiesten overleggen het sowieso met hun agenten/adviseurs.
Dat laatste denk ik dus niet, omdat D66 niet zulke adviseurs kent. Het is geen CDA.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?
Ik denk dat veel van die lui wel een goed ontwikkeld ego hebben, ze zullen iig het meeste van hun fragmenten zelf uitzoeken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als dat niet gebeurde. Vooraf dan hè. Maar ook tijdens het proces van fragmenten verzamelen? Zouden die adviseurs ook sturende invloed hebben op Pechtolds keuze van fragmenten? Of gaat hun invloed niet verder dan de vraag of het überhaupt verstandig is om aan zo'n programma mee te doen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:56 schreef Verlicht het volgende:
Dat laatste denk ik dus niet, omdat D66 niet zulke adviseurs kent. Het is geen CDA.
quote:
Dat laatste zou ik in ieder geval revolutionair, fantastisch en adembenemend vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef Reya het volgende:
Mij zou het wel wat lijken als voor volgend jaar in ieder geval Jules Deelder, Jan Decleir en Herman Philipse worden uitgenodigd. Als interviewer wellicht Charles Groenhuijsen. Wat jullie?
De partij van de ex-journalisten Hans van Mierlo en Hans Gruijters die het begrip media-beïnvloeding en spindocters heeft uitgevonden zou nu met Pechtold opeens geen gladde PR- en communicatie-adviseurs meer hebben die de leiding 'helpt' bij zo'n uitzending?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Verlicht het volgende:
D66, er zullen vast bobo's zijn die de grote partijlijnen beinvloeden, maar pechtolds fragmentjes... nee
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:57 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die lui wel een goed ontwikkeld ego hebben, ze zullen iig het meeste van hun fragmenten zelf uitzoeken.
Ja, ik denk het wel, maar ik wil het wel voor mijzelf uitzoeken. Ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De partij van de ex-journalisten Hans van Mierlo en Hans Gruijters die het begrip media-beïnvloeding en spindocters heeft uitgevonden zou nu met Pechtold opeens geen gladde PR- en communicatie-adviseurs meer hebben die de leiding 'helpt' bij zo'n uitzending?
Ik hoop dan ook van harte dat Margriet hem ergens in de uitzending aanwrijft of hij geen pleefiguur slaat bij roemruchte voorgangers als Van Mierlo, Terlouw en Wijers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.
Ach alles is bespreekbaar bij de VPRO zolang ze maar hun kijkcijfers halen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
De meeste politici zijn bangelijke partijdieren, die staan liever in het zicht van de kudde dan zo'n kwetsbare positie in te nemen, drie uur lang alleen aan een tafel, zonder vragen die je vooraf kunt bespreken.
Ik dacht nu net dat de VPRO de laatste omroep is die met kijkcijfers het liefst de kont afveegt. Zo was het vroeger tenminste.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:07 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ach alles is bespreekbaar bij de VPRO zolang ze maar hun kijkcijfers halen hoor.
Vroegah ja tell me...maar geloof mij het is wel een clubje...als je geen Citroen DX heb hoor je er echt niet bij. En heb gezien hoe Peter Van Ingen de reet aan het likken was van Paul de Leeuw....voor de kijkcijfers....quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik dacht nu net dat de VPRO de laatste omroep is die met kijkcijfers het liefst de kont afveegt. Zo was het vroeger tenminste.
Revolutionair is Charles als interviewer voor Zomergasten zeker, maar je format gaat er zo wel aan. Charles past er - met alle respect dat ik voor hem heb - gewoonweg niet bij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Fappie het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik in ieder geval revolutionair, fantastisch en adembenemend vinden.
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:46 schreef JeanVe het volgende:
Ik denk dat de mensen hier die Carice's intelligentie in twijfel trekken haar als persoon niet kunnen plaatsen..
Juist. Ik kon me bijvoorbeeld dat fragment van Nikita weer herinneren. Dat had toen ook indruk op mij gemaakt. In Zomergasten zie je echter maar de helft van het verhaal, waar ook nog eens een of ander diepzinnig vergrootglas op wordt gelegd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Carice is wel duidelijk een gevoelsmens, als je daar een avond lang rationele "waarom"-vragen aan gaat stellen krijgt zo iermand best een lastige avond. Ik vond dat juist wel boeiend om te zien, vooral ook omdat het af en toe duidelijk was dat ze het lastig vond als het heel dichtbij kwam.
Niet iedereen zal dit er uit gehaald hebben, een beetje herkenning bij het type helpt wel (en 30+ zijn ook wel denk ik, maar dat zullen veel mensen niet met me eens zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |