Ik wil films hebben waarbij ik wegloop.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Silence of the lamps is meesterlijk, dat stuk in het donker....
voor spanning moet je meer in het thriller genre zijn misschien ?
Dank uquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Djeez het volgende:
Horrorfilms met bloed, martelingen, zombies etc zijn dan ook niet eng. Wel eng zijn paranormale horrorfilms, films met geesten bijvoorbeeld. The Shining, Amityville Horror e.d. durf ik echt niet alleen te kijken
Ja inderdaad, films met geesten zijn meestal wel engquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Djeez het volgende:
Horrorfilms met bloed, martelingen, zombies etc zijn dan ook niet eng. Wel eng zijn paranormale horrorfilms, films met geesten bijvoorbeeld. The Shining, Amityville Horror e.d. durf ik echt niet alleen te kijken
Ik ben geen vent, maar ik word ook niet bang tijdens t kijken van horrorsquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Rosbief het volgende:
Helaas, je bent een vent.
Alleen wijven kunnen zich inleven in een film.
The notebookquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik wil films hebben waarbij ik wegloop.
Als mensen nou hier ff melden bij welke film ze zijn weggelopen omdat die goor/te heftig of schokkend is dan download ik hem ff.
En niet aankomen met marry poppins.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Ik krijg jaren later nog steeds nachtmerries van die films!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dank u
FF zoeken![]()
Ik ben nu wel alleen thuis![]()
Serieus? Dan moet ik die eens gaan kijken, ik wil dat enge gevoel terug dat ik als 8-jarige had bij Childs play, toen durfde ik een tijdje niet in het donker naar bedquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Djeez het volgende:
The Amityville Horror.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik wil films hebben waarbij ik wegloop.
Als mensen nou hier ff melden bij welke film ze zijn weggelopen omdat die goor/te heftig of schokkend is dan download ik hem ff.
En niet aankomen met marry poppins.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben geen vent, maar ik word ook niet bang tijdens t kijken van horrors..
Wel dat ik t heel spannend vind, maar ik schrik nooit en ik heb ook nooit
dat ik zoiets heb van "zet maar af"..
Ok 1 uitzondering daargelaten: IT.. Maar ik ben sowieso als de dood voor clowns haha
(Dit probleem heb ik dan ook al vanaf mijn kindertijd en ben er nooit overheen gegroeid.. DANKZIJ IT DUS)
De enige clown waar ik zonder moeite naar kan kijken is die ouwe smeerlap uit
House Of 1000 Corpses!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heb je de blair witch project al gezien?heitieh
lambs misschien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Silence of the lamps is meesterlijk, dat stuk in het donker....
voor spanning moet je meer in het thriller genre zijn misschien ?
En Bassie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
De enige clown waar ik zonder moeite naar kan kijken is die ouwe smeerlap uit
House Of 1000 Corpses!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heb je de blair witch project al gezien?
Met de steentjes...Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |