quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen bijstand van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Laten we het erop houden dat BoWa het niet zo eens was met bepaalde dingen en daar wat over zei.
Mijn verhaal van net heeft daar geen kut mee te maken, want dat bedenk ik net. Alleen jullie gaan er zo serieus op in

Die boswachter was gewoon zum kotzen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niet haten
Boswachter had nog een chickie gesplitst op een camping in Roermond, op 5 minuten van zijn huis

Laten we het erop houden dat BoWa het niet zo eens was met bepaalde dingen en daar wat over zei.
Mijn verhaal van net heeft daar geen kut mee te maken, want dat bedenk ik net. Alleen jullie gaan er zo serieus op in

Dat lijkt mij toch een typisch geval van waar er twee kijven hebben er twee schuld. Maar A. kennende zegt hij dat niet zomaar. Toch wel lullig dat dat zo uit de hand escaleert (quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij lag overhoop met Ade. Ade noemde 'm een hoerenloper waarop BoWa zei dat Ade de groeten moest hebben van z'n moeder.
Nou, dat liep uit de hand. Ade kreeg geen bijstand van de crew en dreigde met opstappen. En zo ging BoWa op zwart omdat hij de bui zag hangen.
 )
 )

Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zijn de juiste procedures wel gevolgd? Is hier niet stiekem sprake van een ao, en dus toepasselijkheid van de bepalingen uit boek 7 BW/het BBA?

Diederiks humor isquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.
 , zeikerd.
 , zeikerd.

Whehehequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, we willen niet weten wat je net hebt geleerd van je introductiepakket van de studie rechten.

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Hetiszover het volgende:
de_boswachter heeft met de vriend van Adelante liggen ketsen?
 ?
 ?

Neequote:

Wat snap je er niet aanquote:
 ?
 ?

Nouja, 't klonk aannemelijk, niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:

Oprotten kutturkquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef DurumDoner het volgende:
DurumDoner admin !!!

Jij hebt een leuk foboquote:

Lijkt me leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Pubergedrag in klaagbaak
En als je ook maar iets zegt wat hem niet aanstaat wilt hij je opzoeken

Alleen als iedereen gratis kapsalon krijgtquote:

Ik vond het al vaagquote:
 Als het echt was gebeurt, dan hadden de mods het volgens mij  achter de schermen gehouden
 Als het echt was gebeurt, dan hadden de mods het volgens mij  achter de schermen gehouden  

Wolla, wacht maar. Zijn matties komen vanavond klokslag 12 om je te gangrapenquote:

Waarom kijk ik alweer in jouw FoBo? Ik was daar vanmiddag ook al, post eens niet telkens in dezelfde topics als ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef Myraela het volgende:
Wat een drama zeg.

Beetje KLB-modje kan wel wat hebben gezien het wel en wee in KLB niet?quote:

Sorry.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waarom kijk ik alweer in jouw FoBo? Ik was daar vanmiddag ook al, post eens niet telkens in dezelfde topics als ik

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens smaakpolitie op sbs6 hoor..

Pedoquote:

Ik had het over het Boswachter-gedeelte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje KLB-modje kan wel wat hebben gezien het wel en wee in KLB niet?

Oh, ik over de dijken in België.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik had het over het Boswachter-gedeelte.

Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens smaakpolitie op sbs6 hoor..

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
 !
!

Chickies met fobo verleiden in KLBquote:

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje KLB-modje kan wel wat hebben gezien het wel en wee in KLB niet?

Ja, ik had al iets in mijn hoofd, iets Arabisch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor wederom een nieuwe username?

Nee, ik kan er niks mee denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heje die kut site al aangepakt Bio?

Nog niet, volgend jaar juniquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Adelante gewoon een vrouw hoor.

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Danku.
Dus jou stem heb ik bij de mods verkiezingen?

Jij bent duidelijk zo'n inhoudsloze schoonheidquote:

quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zo'n inhoudsloze schoonheid
Dat is het net niet. Althans, niet voor een lange relatie.

Ow echt? Tof! Dan wordt het echt mevrouw A.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog niet, volgend jaar juni
En die ontbrekende steun van het admin team is van het weekend uitgebreid, maar dat had niets met bowa's vertrek te maken.

Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zo'n inhoudsloze schoonheid
Dat is het net niet. Althans, niet voor een lange relatie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |