quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:54 schreef thewhiteguy het volgende:
Foto´s .. waarom klik ik anders dit godvergeten topic aan
Daar kunnen onze islamitische mede burgers niet zo goed tegen, vandaar dat je het niet meer ziet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef mierenfokker het volgende:Tevens klacht: Topless zonnen is uit blijkbaar..
Tevens... mits klein, goedgekeurde kledij.. Dus niet die witte natgeregende dingen hierbovenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:54 schreef thewhiteguy het volgende:
Meer Foto´s .. waarom klik ik anders dit godvergeten topic aan
Dat zijn putjes om je duimen in te laten rustenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
Anders zie je die putjes waar je poffertjes in kan bakken.
Het heeft wel ietsquote:
wat een faggot. Een boxer, en dan vanquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Bakkioli het volgende:
TS loopt er zelf zeker zo bij![]()
[ afbeelding ]
Haha nee maar zo zie ik ze idd ook veel lopen, jongetjes dan.. ik ben al een generatie ouder (soms helaas)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Bakkioli het volgende:
[ afbeelding ]
Webcam in de kleedkamers??quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Van die manwijven die tijdens de rust elkaar liggen te vingeren en beffen.
Haha ja zoiets, je verwoord het goed. Eigenlijk dus jammer dat voetballen onder de vrouwelijke jeugd want nu hebben ze allemaal voetbalbroekjes in de kast hangen die ze zo aan kunnen trekkenquote:
Goeie tip!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je dat dan ?
Of zoek je met downloaden ook graag naar fatty + fuck + squirt ?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je dat dan ?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
TS lag naast een voetbalkeepersclinic voor vrouwen op het strand ?
De tering. Wat zijn die wijven toch altijd lelijk.
Bovenbeen maatje XL, kort kapsel en van die vetrollen onder hun shirt uit.
Ooit eens bij toeval 1 voetbalwedstrijd voor vrouwen gezien... man.... De frikandel kwam me er bijna weer uit. Zum kotsen.
Jij weet dat ze mekaar liggen te vingeren...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je dat dan ?
randstadwijvenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
In Nederland naar het strand gaan is sowieso fout. Alles ligt vol met te dikke blonde randstadwijven precies zoals dat plaatje hierboven idd.
Doe mij maar het buitenland. Oost Europa enzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
randstadwijven.
Meneer heeft liever een zachte g zeker.
Kennelijk kom je nooit buiten en weet je niet welke types er op het strand rondlopenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
In Nederland naar het strand gaan is sowieso fout. Alles ligt vol met te dikke blonde randstadwijven precies zoals dat plaatje hierboven idd.
Ga jij lekker op je vrije middag 20 uur rijden om op een strand in Oost Europa te zittenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe mij maar het buitenland. Oost Europa enzo.
Ja dat is het nadeel idd. Maar ik ga ook alleen naar het strand als ik op vakantie ben, in Nederland is het crap.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je vrije middag 20 uur rijden om op een strand in Oost Europa te zitten
Meertjes zijn ook wel relax.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel idd. Maar ik ga ook alleen naar het strand als ik op vakantie ben, in Nederland is het crap.
Zo waarquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ooit eens bij toeval 1 voetbalwedstrijd voor vrouwen gezien... man.... De frikandel kwam me er bijna weer uit. Zum kotsen.
Claudia van den Heiligenberg en Jessica Fishlock zijn wel oké om te zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Zo waar!
En dan over het niveau nog maar niet te sprekenschoolvoetbal verdient vergeleken daarmee uitgezonden te worden op studiosport.
Pics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat je van die hele korte broekjes bedoelde. Die soort sportbroekjes met een kleine inkeping aan de zijkant. Die zijn altijd wel sexy.
hotpantsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die kan ik niet vinden, want ik weet niet hoe het heet.
Het is iig dit idee, alleen dan met een wat lagere taille:
[ afbeelding ]
zo 1 draag ik over mijn bikinibroekjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die kan ik niet vinden, want ik weet niet hoe het heet.
Het is iig dit idee, alleen dan met een wat lagere taille:
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
zo 1 draag ik over mijn bikinibroekje
lage taille
Pics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
zo 1 draag ik over mijn bikinibroekje
lage taille
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Bakkioli het volgende:
[ afbeelding ]
PICSquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je niet mogen liplezen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:15 schreef Davoice het volgende:
Ze zijn zeker bang dat er wat te liplezen valt
Loop jij in zoon lekker strakke speedoslip rond?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen liplezen?
Dat spleetje zit daar nou eenmaal, dat hoort daar ook, dus dat mogen wij mannen toch best zien?
Neem aan dat een meisje zich niet schaamt 'omdat ze lipjes heeft'.
Een geslachtsdeel als dat van mij heb je in alle soorten en maten... een spleetje is een spleetje....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Loop jij in zoon lekker strakke speedoslip rond?
Of verberg je je geslachtsdeel ook liever in een wat rianter zittende zwembroek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Weekje geleden voor de lulz een oefenwedstrijd tegen een damesteam gespeeld. Misschien was het een uitzondering op de regel maaruhquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:54 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Een geslachtsdeel als dat van mij heb je in alle soorten en maten... een spleetje is een spleetje....
Nee, ik heb t liefste zo'n zwembroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry, ik had er ook niet om gevraagd (en niet naar gezocht), maar kwam deze toevallig onlangs tegen, en dit was een mooie gelegenheid om deze foto te delen met jullie. Gedeelde smart is halve smart he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |