Nou, dat ligt eraan hoe vaak je de dvd kijkt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Cahir het volgende:
Moet die man nou echt iedere keer worden verkracht door die homo's?
Ja want dat heeft ie verdiendquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Cahir het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan hoe vaak je de dvd kijkt.
Als je 'm niet meer kijkt, wordt ie ook niet meer verkracht.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:45 schreef Cahir het volgende:
Vinden jullie dat niet sick? Elke keer een piemel die de endeldarm vol poep betreed?
Terwijl daar toch echt The Godfather moet staan!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:48 schreef boskameel het volgende:
Shawkshank Redemption. Overal staat die film op 1.
qft!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Terwijl daar toch echt The Godfather Pulp Fiction moet staan!
(knuppel, hoenderhok etc...)
Overigens was Rita Hayworth Uma Thurman best een lekker wijf!
Cahir je krijgt de groeten van de rest van de parkeerplaats.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:45 schreef Cahir het volgende:
Vinden jullie dat niet sick? Elke keer een piemel die de endeldarm vol poep betreed?
Datdusquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef GGMM het volgende:
overrated. Onbegrijpelijk dat mensen dit de beste film ooit vinden.
Hij is gewoon briljant.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Het is gewoon een hele goede film.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef GGMM het volgende:
Nee, dat is het inderdaad. Het verhaal is zo complexquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele goede film.
Je zal het verhaal wel niet snappen.
lol trol.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is het inderdaad. Het verhaal is zo complexAls je dit de beste film ooit vindt ben je gewoon simpel.
Nee, geen trol. Ik vind het een aardige film, helemaal niet slecht. Maar de beste film ooit, of één van de beste films ooit? Hij staat niet eens in de top 10. Typisch hollywood einde ook.quote:
Unsuccessful troll is not funnyquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef TeenWolf het volgende:
Ik snap je niet TS, een kontgaatje is een kontgaatje. Je neemt vrouwen toch ook graag anaal? Erg anders zal het niet voelen.
YES! He feeded the troll !quote:
Doe eens happen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is het inderdaad. Het verhaal is zo complexAls je dit de beste film ooit vindt ben je gewoon simpel.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
Hij kruipt ook door vier vijf voetbalvelden stront, dus die anale ongemakken zullen hem niet zo veel doen
nog nooit de gay gang bang scene in Spetters gezien zekerquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Cahir het volgende:
Heatquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
Al die zeikerds die dit een overgewaardeerde film vinden, noem eens een andere die deze overtreft dan? En zeg geen Godfather ajb
Waarom geen Godfather?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
Al die zeikerds die dit een overgewaardeerde film vinden, noem eens een andere die deze overtreft dan? En zeg geen Godfather ajb
Dude where's my car.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
Om bij films te blijven binnen jouw referentiekader, ff snel, o.a:quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef shayolo het volgende:
Ja, en jij kan natuurlijk een veel beter plot verzinnenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:34 schreef Cudles het volgende:
Er staat ook in de gids "een heel goed plot" (ofzo). Maar hij werd toch geraped, krijgt een baantje, sluist geld weg, ontsnapt, gaat naar mexico? Nogal simpel plot hoor.....
Zeker niet de beste film ooit. Keizer Kuzco, dat is pas klasse.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en jij kan natuurlijk een veel beter plot verzinnen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Cahir je krijgt de groeten van de rest van de parkeerplaats.
Wat is dat nou voor kul argument. Alsof je pas kritiek mag hebben op bijvoorbeeld een auto als je zelf een betere kan bouwen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die alles kut vinden, maar vervolgens niet zelf iets beters bedenken
Nou inderdaad ja. Altijd maar zeiken dat vanalles kut is, maar niet met concrete ideeën komen waardoor iets zou verbeteren. Ik word daar zo simpel vanquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:49 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kul argument. Alsof je pas kritiek mag hebben op bijvoorbeeld een auto als je zelf een betere kan bouwen.
Ongetwijfeld. Wat da fack doet zo'n film op nr1. bij IMDB, its crazy. Mensen die dit plot ingenieus vinden gaan, nadat ze film hebben gezien, er de volgende morgen alles over vertellen op de dagbesteding.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en jij kan natuurlijk een veel beter plot verzinnen
De film zou beter worden als blijkt dat Andy wel zijn vrouw heeft vermoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja. Altijd maar zeiken dat vanalles kut is, maar niet met concrete ideeën komen waardoor iets zou verbeteren. Ik word daar zo simpel van
Kijk, dat bedoel ik dus. Cudles heeft het wel gesnopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef Cudles het volgende:
[..]
De film zou beter worden als blijkt dat Andy wel zijn vrouw heeft vermoord.
Dat had ik bij The Fugitive ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef Cudles het volgende:
[..]
Hoezo? Dan zou het gewoon een dertien in een dozijn 'gevangene zit terecht vast en probeert te ontsnappen' verhaal zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik denk dat je sick en geil door elkaar haalt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:45 schreef Cahir het volgende:
Het zijn geen homos, om homo te zijn moet je eerst menselijk zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Cahir het volgende:
quote:
Naast het feit dat de film een dertien in een dozijn 'gevangene zit onterecht vast en probeert te ontsnappen' verhaal is. Is het leuk dat je 3 uur lang sympathie met die man hebt, en dan blijkt dat ie hele tijd zat te liegen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoezo? Dan zou het gewoon een dertien in een dozijn 'gevangene zit terecht vast en probeert te ontsnappen' verhaal zijn
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dude , have you seen my brain.
Grappige is dat hij dat ook in feite 3 uur lang heeft gedaan, alleen ging de leugen niet over de moord op zijn vrouw, maar meer over hoe hij zich voordeed in de gevangenis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:09 schreef Cudles het volgende:
[..]
Naast het feit dat de film een dertien in een dozijn 'gevangene zit onterecht vast en probeert te ontsnappen' verhaal is. Is het leuk dat je 3 uur lang sympathie met die man hebt, en dan blijkt dat ie hele tijd zat te liegen....
Part 2!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik heb niet één beste film die er ver bovenaanstaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe eens happen.
Wat vind jij dan de beste film?
Ghehe, warmte en genegenheit..... pfffff... Het zijn gewoon geilerds die hun seksuele frustraties maar botvieren op 'lekkere mannen'quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:19 schreef Stefan het volgende:
Het zijn geen homo's maar mannen die bij gebrek aan een vrouw behoefte hebben aan wat warmte en genegenheid
Over verkrachtingen gesprokenquote:
Welke film ookalsweer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over verkrachtingen gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Hottie & the Nottiequote:
Truequote:
Tegenwoordig is het bon ton om de badass-wannabee uit te hangen, kijk maar naar de idiote bewondering voor persoonlijke triestheden als die halvedollar, tony montana en don corleone.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef Mendeljev het volgende:
Mensen die de Godfather de beste film ooit vinden...
Wat is er zo bijzonder aan die film behalve dat het de eerste was van zijn genre?
Nee want als hij wist dat hij terecht vast zat zou ie ook niet proberen te ontsnappen en met de belasting sjoemelen etcquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:09 schreef Cudles het volgende:
[..]
Naast het feit dat de film een dertien in een dozijn 'gevangene zit onterecht vast en probeert te ontsnappen' verhaal is. Is het leuk dat je 3 uur lang sympathie met die man hebt, en dan blijkt dat ie hele tijd zat te liegen....
Ik volg je niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee want als hij wist dat hij terecht vast zat zou ie ook niet proberen te ontsnappen en met de belasting sjoemelen etc
Ik viel in slaap bij The Godfatherquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die film behalve dat het de eerste was van zijn genre?
Het verhaal, de acteerprestaties, het camerawerk om maar wat dingen te noemen? Die waren toch wel van een bijzonder hoog niveau.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef Mendeljev het volgende:
De moord op zn vrouw was idd niet door hem gedaan. Maar het gaat meer over het leven binnen de gevangenis dan wie er schuldig is. Je heb t ook symphatie voor Red en die man met zn vogel. En die analfabeet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Grappige is dat hij dat ook in feite 3 uur lang heeft gedaan, alleen ging de leugen niet over de moord op zijn vrouw, maar meer over hoe hij zich voordeed in de gevangenis.
Wellicht moet je nick Valium zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik viel in slaap bij The Godfather
Het verhaal is gewoon goed, zeker deel en 2. GF3 vond ik maar een saai misbaksel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verhaal, de acteerprestaties, het camerawerk om maar wat dingen te noemen? Die waren toch wel van een bijzonder hoog niveau.
Of het verder de beste film is weet ik niet, maar het is zeker een zeer goede film.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
De moord op zn vrouw was idd niet door hem gedaan. Maar het gaat meer over het leven binnen de gevangenis dan wie er schuldig is. Je heb t ook symphatie voor Red en die man met zn vogel. En die analfabeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je hebt gelijk als je zegt dat de film idd over het leven in de gevangenis gaat.Geen idee, ken de belastingwetten van die Staat uit die tijd niet zo, maar hij zal vast niet voor niets dat niet-bestaande persoon in het leven hebben geroepen om al dat smeergeld weg te sluisen.quote:Trouwens, hij sjoemelde niet met de belasting, hij gebruikte de mazen in de belastingwet, dat is legaal.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
He, he, eindelijk eens een keer een goede grap omtrent mijn username.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht moet je nick Valium zijn...
Nou! Dat vind ik toch leuk hoor, dat je mijn poging zo waardeert. Ik heb er namelijk zo mijn best op gedaan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
He, he, eindelijk eens een keer een goede grap omtrent mijn username.
Dat was gewoon de ultieme wraak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Semisane het volgende:
Geen idee, ken de belastingwetten van die Staat uit die tijd niet zo, maar hij zal vast niet voor niets dat niet-bestaande persoon in het leven hebben geroepen om al dat smeergeld weg te sluisen.
Ik moet zeggen dat deze post me wel motiveert om deze film 10 te gaan bekijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef Levolution het volgende:
Ik heb deze topic doorgelezen en de reacties zijn tenenkrommend.
Voor iedereen die zegt dat de plot van deze film simpel is (want: onschuldig, wil daarom ontsnappen, het lukt), of dat de film het leven in de gevangenis beschrijft: kijk alsjeblieft nog een keer of tien naar deze film en probeer de diepliggende gedachte/boodschap erachter te begrijpen.
Ongelooflijk hoe een aantal teringdomme FOK!kers zo passief naar een film kijkt.
Hint: Als je Fokker's als teringdom bestempeld is het wellicht handig om je niet als een neanderthaler te uiten, dat komt over het algemeen iets beter over.quote:Hint: de film had zich niet in de gevangenis hoeven af te spelen maar dat is toch wel de mooiste en makkelijkste metafoor om de boodschap duidelijk te maken.
Misschien dat het tegenover de teringdomme doelgroep die hij aanspreekt alleen juist dan goed over komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hint: Als je Fokker's als teringdom bestempeld is het wellicht handig om je niet als een neanderthaler te uiten, dat komt over het algemeen iets beter over.
Hoeft niet joh, dat jij baalt dat je bij de eerste keer de film niet hebt begrepen, maar toch geen zin hebt om hem opnieuw te kijken omdat je meer tijd over wil houden voor je Hugh Grant films maakt helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat deze post me wel motiveert om deze film 10 te gaan bekijken.
Ik zei: een aantal teringdomme FOK!kers. Overigens is de Neanderthaler-diss zoooo brugklas. Bovendien zou ik dan nu niet aan het FOK!ken zijn maar aan het jagen terwijl jij bessen verzamelt voor bij het door mij gevangen mammoetvlees vanavond.quote:[..]
Hint: Als je Fokker's als teringdom bestempeld is het wellicht handig om je niet als een neanderthaler te uiten, dat komt over het algemeen iets beter over.
Ah...nu baal ik ervan...dat wist ik nog niet..bedankt voor het doorgeven daarvan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, dat jij baalt dat je bij de eerste keer de film niet hebt begrepen, maar toch geen zin hebt om hem opnieuw te kijken omdat je meer tijd over wil houden voor je Hugh Grant films maakt helemaal niet uit.
Zoooo brugklas?quote:Ik zei: een aantal teringdomme FOK!kers. Overigens is de Neanderthaler-diss zoooo brugklas.
Iets met contextueel en ironisch...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zoooo brugklas?Nou aan je schrijfstijl te zien, zal jij dat wel weten ja.
Wat is de metafoor dan? Je moet wat van je leven maken? De meeste mensen zijn gevangenen van hunzelf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef Levolution het volgende:
Hint: de film had zich niet in de gevangenis hoeven af te spelen maar dat is toch wel de mooiste en makkelijkste metafoor om de boodschap duidelijk te maken.
Zou ik er ook van maken achteraf. Wellicht moet je wat veranderen aan de manier hoe jij een boodschap overbrengt, want dat lukt je namelijk niet zo goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iets met contextueel en ironisch...
Nou nee, het ligt toch echt aan hoe jij het overbrengt, als was het al ironisch bedoelt komt dat niet bepaald over, maar goed je moet lekker blijven doen als of het aan de rest ligt. Wel zo makkelijk.quote:Edit: je kijkt dus net zo eenzijdig tegen taal aan als naar een film.
Ik kan hier wel bloedserieus op in gaan, maar als je denkt dat ik 'zooooo brugklas' (standaard breezer-sweet-16-achtig taalgebruik) serieus gebruik, dan ben je toch echt - excusez le mot - fucking zwakzinnig. Heeft niks te maken met hoe ik het breng.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou ik er ook van maken achteraf. Wellicht moet je wat veranderen aan de manier hoe jij een boodschap overbrengt, want dat lukt je namelijk niet zo goed.
[..]
Nou nee, het ligt toch echt aan hoe jij het overbrengt, als was het al ironisch bedoelt komt dat niet bepaald over, maar goed je moet lekker blijven doen als of het aan de rest ligt. Wel zo makkelijk.
Dat dus. En als je een beetje nadenkend naar die film kijkt kun je dat ook wel bedenken zonder te googlen. Tenminste dat is wat ik doe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:25 schreef Stefan het volgende:
De gevangenis in ‘The Shawshank Redemption' functioneert eerder als een metafoor voor de dingen die ons allemaal gevangen houden - onze problemen, ons dagelijks leven, onze routine, verveling, conflicten, noem maar op. Maar dat alles, impliceert de film, kan opgelost worden zo lang er hoop is. Op die boodschap kun je op twee manieren reageren: je kunt je maag voelen keren bij de sentimentaliteit ervan, of je kunt een traantje wegpinken omdat het toch zo mooi is. De meeste mensen doen dat tweede.
Eerlijk gezegd kijk ik geen films om de metafoor maar om het verhaal of de sfeerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Levolution het volgende:
Dat dus. En als je een beetje nadenkend naar die film kijkt kun je dat ook wel bedenken zonder te googlen. Tenminste dat is wat ik doe.
Probeer nu die boodschap eens aan je eigen leven te koppelen. Vind je dan niet dat de film een wijze les brengt? Zo ken ik nog wel meer films die je erop wijzen wat van je leven te maken, voordat het te laat is. Ik noem een American Beauty, het eerste wat zo in me op komt.
Kwestie van smaak uiteraard, ik houd van films waar ik aan het denken gezet word, metaforen zijn niet perse nodig maar zijn wel een mooi middel om iets niet te obvious te brengen zodat ik zelf mag nadenken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik geen films om de metafoor maar om het verhaal of de sfeer
Als je houdt overigens van de metafoor: Je moet zelf wat van je leven maken, je bent een gevangene van je eigen opgelegde beperkingen:
Kijk dan ook zeker Paris Texas en Remains of the Day
Graag gedaan. Zijn beide goed. En als je houdt van nadenken zonder dat er een pasklare brok wordt opgediend: Double Vie de Veronique. Een pareltjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:17 schreef Levolution het volgende:
De twee films die je noemt zien er interessant uit, ik onthoud ze, bedankt!
Haha ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik viel in slaap bij The Godfather
En je zou er niet serieus op in gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kan hier wel bloedserieus op in gaan, maar als je denkt dat ik 'zooooo brugklas' (standaard breezer-sweet-16-achtig taalgebruik) serieus gebruik, dan ben je toch echt - excusez le mot - fucking zwakzinnig. Heeft niks te maken met hoe ik het breng.
Of moest die film het ook zo makkelijk mogelijk voor je maken omdat je het nu niet begrijpt? Man wat heb jij een saai leven zo, zonder je hersenen te vermoeien,
Wat was de grap ook weer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef Mister1977 het volgende:
Iemand het boek van Stephen King gelezen? Mijn vraag: zit daar het Alexandre Dumas grapje ook in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Semisane het volgende:
En je zou er niet serieus op in gaan.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]Oh, geen idee. vraag me af hoe ze dat zouden vertalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is t een grap die ook in Beavis en Butthead wordt gebruikt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Nou, ik heb anders wel minstens 2 serieuze posts in dit topic neergezet hoor. Hater!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:33 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog wat anders te melden dan simpel getroll over uitdrukkingen en andere lameass ad hominems?
joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef Levolution het volgende:
Ik heb deze topic doorgelezen en de reacties zijn tenenkrommend.
Voor iedereen die zegt dat de plot van deze film simpel is (want: onschuldig, wil daarom ontsnappen, het lukt), of dat de film het leven in de gevangenis beschrijft: kijk alsjeblieft nog een keer of tien naar deze film en probeer de diepliggende gedachte/boodschap erachter te begrijpen.
Ongelooflijk hoe een aantal teringdomme FOK!kers zo passief naar een film kijkt.
Hint: de film had zich niet in de gevangenis hoeven af te spelen maar dat is toch wel de mooiste en makkelijkste metafoor om de boodschap duidelijk te maken.
Er zijn voor The Godfather inderdaad geen maffiafilms gemaakt, neequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef Mendeljev het volgende:
Ja. Dat zie je toch? Of heb je geen ogen omdat diezelfde homo's ze eruit hebben gepulkt met een lepel, waarna ze op uiterst zieke wijze je bloedende oogkassen hebben geneuktquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Cahir het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |