Schone CD van Hunter's XPquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft gewoon een XP cd vol met virussen gebruikt
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef Repeat het volgende:
Mensen die verstand van computers hebben
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef Repeat het volgende:
Mensen die verstand van computers hebben
25 euroquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
Gratis gemaakt? In het vervolg dan lekker naar de winkel laten brengen.
SPOILER: Ter illustratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook idd snel afgeleerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daarom kijk ik ook niet meer naar pc's van anderen waarvan ik weet dat er gezeik kan komen
Tja...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:35 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd snel afgeleerd.
Bellen ze je op "OMG PC doet het helemaal niet" vraag je wat is er aan de hand dan? "icoontje op desktop staat op een andere plek" omg /palmface tuutuutuut sterf aub.
Allebij een personal computerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
Is het nou een laptop, of een PC?
Tevens ;
[..]
The Helpdeskquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:35 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd snel afgeleerd.
Bellen ze je op "OMG PC doet het helemaal niet" vraag je wat is er aan de hand dan? "icoontje op desktop staat op een andere plek" omg /palmface tuutuutuut sterf aub.
Pics van je broer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:36 schreef kikoooooo het volgende:
Daarom repareer ik alleen nog maar de pcs van mijn zusje en ouders. Mijn broer kan het inmiddels zelf. De rest, familie, vage kennissen, kan allemaal de tering krijgen
Pics van je zusje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:36 schreef kikoooooo het volgende:
Daarom repareer ik alleen nog maar de pcs van mijn zusje en ouders. Mijn broer kan het inmiddels zelf. De rest, familie, vage kennissen, kan allemaal de tering krijgen
FLquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef Luman het volgende:
[..]
FL![]()
Kleine update,
De persoon in kwestie wil nu maarliefst 35 euro omdat ik zijn computer heb gesloopt.
"Nee."
Kun je uberhaupt niet even kijken of je het snel op kunt lossen om daarna nooit meer diegene te helpen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef Luman het volgende:
[..]
FL![]()
Kleine update,
De persoon in kwestie wil nu maarliefst 35 euro omdat ik zijn computer heb gesloopt.
"Nee."
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef Luman het volgende:
[..]
FL![]()
Kleine update,
"Nee."
"Geef mij je kapotte computer dan maar, krijg je van mij je 35 euro"![]()
Mensen die twee verstanden hebben.quote:
Ik heb er honderdvijfentwintig!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:02 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Mensen die twee verstanden hebben.![]()
Ik gebruik ze én ik pronk ermeequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:30 schreef jeroen25 het volgende:
Maar gebruik je ze ook of loop je er alleen maar mee te pronken?
Nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt niet even kijken of je het snel op kunt lossen om daarna nooit meer diegene te helpen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als het jou zo vaak overkomt zou ik het ook verdacht gaan vinden eerlijk gezegd.
Is toch zo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |