Mij spreekt IBA aan, International Business Administration. Alleen was dat ook een lotingstudie dus kan me nu niet meer inschrijven. Bedrijfskunde is een beetje de nationale versie van IBA. Dus ik zie alvast of ik er interesse in heb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Waarom zou je 1 jaartje bedrijfskunde doen?
Dan zou ik gewoon gaan werken voor dat ene jaar hoor.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:56 schreef Ryon het volgende:
Gewoon gaan studeren. Wen je al een beetje aan het studiegebeuren en als je BK echt zwaar bagger vindt of het gewoon niet haalt. Dan kan je volgend jaar zoeken naar iets anders, IBA hoef je dan ook niet meer te proberen.
Dat dus. Ik volgde helemaal geen studie na mijn HAVO-tijd en ben vervolgens een jaar gaan werken als bijrijder bij een groot transportbedrijf. Nu ben ik aan het leren om daar planner te worden (ritten indelen enzo), wat toch lekker verdient en dat ik al wat ervaring had (wist hoe het werkte enzo) is toch een dikke plus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:58 schreef FerreroNutella het volgende:
Ik had n baantje wat mooi aansloot op mn huidige studie, heb er nog steeds profijt van.
onzin, mensen die dan niet meer gaan studeren hadden daar dan sowieso geen grote ambitie voor. Als je echt wil studeren en je hersens wil gebruiken dan doe je dat. Desnoods naast je baan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Studeren natuurlijk. Als je eenmaal werkt, ga je niet zo makkelijk weer studeren.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:07 schreef Rosbief het volgende:
Als je je situatie uitlegt op die school en ze duidelijk maakt dat wat je ervoor over hebt om daar te komen laten ze je echt wel toe hoor.
Gast, ook voor geneeskunde, waar 8000 aanmeldingen waren en maar 2500 plaatsen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Over dat uitloten, een studie kiezen is geen loterij
Als je eenmaal financiële zekerheid hebt en bv. een woning, dan geef je dat niet zomaar op voor een studie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:05 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
onzin, mensen die dan niet meer gaan studeren hadden daar dan sowieso geen grote ambitie voor. Als je echt wil studeren en je hersens wil gebruiken dan doe je dat. Desnoods naast je baan.
Natuurlijk niet, die kerel heeft blijkbaar écht geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, ook voor geneeskunde, waar 8000 aanmeldingen waren en maar 2500 plaatsen?
Absoluut niet waar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
Studeren natuurlijk. Als je eenmaal werkt, ga je niet zo makkelijk weer studeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |