http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=20850629quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef stholen het volgende:
Heeeey
Sorry maar ik zoek dringend een liedje!
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Het heeft dezelfde melodie als Michael Jackson - Liberian Girl
Het is niet het liedje van 2pac.. Beetje r&b slowjam achtig.. heel relaxed nummer
Pleaseeee help me
xxx
hij word veel gevraagd..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef Palau het volgende:
Ik zoek een nummer wat als achtergrond onder andere te horen was bij T is hier weer fantastisch (afl. 1)
T is hier weer fantastisch
Het nummer wat als achtergrond te horen is van 18:06 tot 18:16 zoek ik naar.
Flarden tekst die ik bij dit nummer heb gehoord zijn:
I don't care about ... gezongen door een mannenstem.
Ik hoop dat dit genoeg is, want ik zoek dit nummer al een tijdje.
Het is hem. hartstikke bedankt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
hij word veel gevraagd..
there you go
quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:30 schreef Paul-89 het volgende:
Een bekende van mij vroeg naar een Nederlands nummer van Kane, ze zouden het gespeeld hebben in Ahoy in hun set in 2002-2004 ongeveer. Wat hij er nog van af weet is het volgende :
Het werd gespeeld na/door Damn those eyes van Kane,
Nederlandstalig dus.
Kan een cover zijn van andere Nederlandse band/groep,
Teksten : Iets in de richting van : Het is koud vannacht voor jou voor mij,![]()
Heb zelf het een en ander afgezocht niets kunnen vinden wie weet met stom toeval dat iemand het hier weet zou hem er een groot plezier mee kunnen doen,,
quote:
Deze misschien?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef RPD het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek een nummer dat vaak op slamfm word gedraaid, het is een nummer waarin een trekharmonica speelt en er word door een vrouw voornamelijk in het frans gezongen maar af en toe zingt ze in het refrein 'dont let go' of 'dont look back'
het lijkt een beetje op de nummers in de trend van la mezcla en mahalagesca enzo
alvast bedankt
nee het nummer is gloed nieuwquote:
Als hij toch zo vaak wordt gedraaid, kan je een stukje rippen, als hij weer komt?quote:
inderdaad maar ik zit meestal in de taxi als hij erop is dus dat word lastigquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als hij toch zo vaak wordt gedraaid, kan je een stukje rippen, als hij weer komt?Vergemakkelijkt het zoeken enorm
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef ChevyVanDude het volgende:
Wie kent de artiest en titel achter de songtekst met dit erin:
'She wore magic colors in her hair' het was rond 16.45 op Arrow Classic Rock.
Het klonk als de Beatles, maar dat weet ik dus niet zeker.
Ik heb al wel gekeken, maar wellicht niet goed.
Dank U.
# Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef julian6 het volgende:
Iemand die meer nummers als dit kent?
Helemaal correct!quote:
bohh waar kan ik nu terechtquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef based het volgende:
[..]
# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ze hebben een poosje het nummer 'tijd genoeg' van Doe Maar gebruikt, en dan het volgende stukjequote:Op dinsdag 1 september 2009 01:30 schreef Paul-89 het volgende:
Een bekende van mij vroeg naar een Nederlands nummer van Kane, ze zouden het gespeeld hebben in Ahoy in hun set in 2002-2004 ongeveer. Wat hij er nog van af weet is het volgende :
Het werd gespeeld na/door Damn those eyes van Kane,
Nederlandstalig dus.
Kan een cover zijn van andere Nederlandse band/groep,
Teksten : Iets in de richting van : Het is koud vannacht voor jou voor mij,![]()
Heb zelf het een en ander afgezocht niets kunnen vinden wie weet met stom toeval dat iemand het hier weet zou hem er een groot plezier mee kunnen doen,,
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Keelaap het volgende:
Ik zoek een liedje dat al best oud is maar die nu opnieuw gemixt is. Er komen veel trommels en fluitjes in voor en ze zingen iets van 'living it up, yay' Ik kon het niet goed verstaan. Weet iemand welk nummer dit is?
Top man, dat zocht ik, Bedankt,,quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze hebben een poosje het nummer 'tijd genoeg' van Doe Maar gebruikt, en dan het volgende stukje
Ze zeggen: er is haast geen tijd
En hebben daarom altijd haast en spijt
Dat deze dag niet langer duren wou
Maar voor mij ligt de dag zo lang
Alleen zijn maakt me bang
En ik verlang de hele dag naar jou
Want wat ook een ander zegt
Er is tijd genoeg
Voor jou voor mij voor iedereen
En als je wilt dan is elk ogenblik voor jou
En alles wat je vragen zou
Maar laat mij dan niet alleen
En in de tijd dat de drummer van Blof overleed hebben ze ook het nummer 'Harder dan ik hebben kan' erin verwerkt
euhhhh....vrouw?quote:
Sorry vrouwquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:31 schreef kvd het volgende:
[..]
euhhhh....vrouw?Maar niet moeilijk hoor, krijg er meestal kippevel van als ik het hoor, dan onthou je het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |