Ik kreeg een ingevingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee het liedje had die tekst en ze zong over hoe haar vriend die zoveel dronk
quote:All the stars up in the sky and the leaves in the trees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt op het puntje van me tong, kan het alleen niet herinneren
volgens mij iets met 'IN MY ARMS" dacht ik![]()
Graag kom ik nog eens terug op dit oude berichtje. Want inmiddels heb ik het betreffende nummer gevonden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2003 19:34 schreef T-lecom het volgende:
Een poos geleden, het zal zo'n tien jaar zijn geweest, zag ik op TV een keer een videoclip van een liedje, met een vrouw met lang blond haar en een neger, die vrouw stond in een nep-kapelletje/huis op een nep-berg, die man stond voor een computer-achtergrond met bolletjes, het was een beetje 2unlimited-achtige muziek (of wás het 2unlimited)?
In ieder geval, wie weet welk liedje dit is?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef raaavi het volgende:
van iemand anders;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt op het puntje van me tong, kan het alleen niet herinneren
volgens mij iets met 'IN MY ARMS" dacht ik
Lekker nummer
Rise and rise again, until lambs become lions...
party boy theme van jackassquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:07 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand hoe de muziek van deze video heet?
Vond ik een beetje lijken opquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:52 schreef T-lecom het volgende:
[..]
Graag kom ik nog eens terug op dit oude berichtje. Want inmiddels heb ik het betreffende nummer gevonden!
13 jaar geleden, zo blijkt, heb ik dit nummer één keer op TV gezien. Dat heeft op mij als 10-jarig kind zo'n indruk gemaakt, dat ik het deuntje en de videoclip ook nu nog kon herinneren als de dag van gisteren. Daarom wilde ik ook zo dolgraag weten welk nummer het nou eigenlijk precies was.
Maar ik heb het gevonden! Eindelijk, na 13 jaar wachten, na 13 jaar navragen en zoeken! Het nummer heet:
2 brothers on the 4th floor - Fairytales.
En de beschrijving die ik zes jaar geleden postte klopt gewoon precies. Geweldig!
Nou kan ik met een opgelucht hart hopelijk nog lang en gelukkig leven.
ik moest aan deze denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:37 schreef labbit het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet meer, maar iig niet zulke muziek. Tijdens muziek was er ook geen stem te horen volgens mij maar voordat de muziek begon.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:14 schreef WB21 het volgende:
iemand een idee van de titel/artiest van dit dance nummer, gehoord op FreshFM.
http://www.ktm-stuntrider.nl/nummer.wav
Mên, wat een kutnummer. Dat is van dezelfde artiesten als Wonderful Days!?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:44 schreef Stinus het volgende:
[..]
Vond ik een beetje lijken op
Als je van die muziek houdt, ws vind je Charly Lownoise & Mental Theo ook erg aardig
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik was een tijdje geleden met mijn vriendin in parijs, en toen zong daar een man in de metro "hello" van lionel richy, ik heb daar nu een mooie herinnering aan met mn vriendin. die man ging zag ons ook echt als stelletje enz en keek zo naar ons net alsof hij speciaal voor ons zong, echt leuk
Nou zoek ik eigenlijk een filmpje van die zanger in de metro of een audio fragment zonder video mag ook. er staan op youtube vele filmpjes zoals :
dus ik denk dan, dit bovenstaande stelt niet zo veel voor, maar die man daar zong echt heeeel erg mooi. kan me niet voorstellen dat niemand hem ooit heeft opgenomen. zou iemand me willen helpen zoeken?
hier een vergelijkbaar iets gevonden:
in 2006 opgenomen, dus waarschijnlijk staat "mijn" filmpje er over 3 jaar op, nouja, dan heb ik dan in ieder geval een mooie herinnering
Thanks! de laatste was het inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:45 schreef Guppi het volgende:
[..]
Het klinkt als Utah Saints, maar volgens mij is het niet "Something good".. of wel?
"It was the freshest move I've ever seen, like he was floatin' on air! I've never anything like it in my life!"![]()
Edit: goed ik zat er helemaal naast aldus Shazam: We belong van Ferry Corsten.
Iemand?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben op zoek naar een rustig nieuw nummer waarin een man 'when you're standing at the bar and the band plays' zingt...
ATB - You're not alone?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef Antiono het volgende:
Hey ik was laatst in een club in luxemburg (Secret Garden) en toen hoorde ik een nummer die ik al een paar keer eerder heb gehoord, maar kweet nog steeds de naam niet -_-
Ik heb de melodie (geprobeerd) na te maken, ten minste wat ik er nog van herinner...
Hier is de link: http://files.uploadffs.com/4/f1754775/song.mp3
Enige hulp zou ik zeer op prijs stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |