YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
nee hoor..als de originele serie is uitgezonden. Wanneer hij in NL op tv is dan is de box al lang en breed te koop.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar de omroepen verdienen niets aan die boxen.
Is de box van seizoen 7 dan al te krijgen in Nederland (en dan niet een importversie)? Volgens mij niet hoor, maar kan het mis hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee hoor..als de originele serie is uitgezonden. Wanneer hij in NL op tv is dan is de box al lang en breed te koop.
Nee, die is er nog niet. Die komt toch meestal pas nadat de serie in Nederland op tv is geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Is de box van seizoen 7 dan al te krijgen in Nederland (en dan niet een importversie)? Volgens mij niet hoor, maar kan het mis hebben.
Klopt, als de laatste 4 of 8 afleveringen nog uitgezonden moeten worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die is er nog niet. Die komt toch meestal pas nadat de serie in Nederland op tv is geweest?
Ja laten we het niet over onze enorme NL markt hebben want die moet nog gesubbed worden maar de UK versie komt in Oktober. Europa hequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Is de box van seizoen 7 dan al te krijgen in Nederland (en dan niet een importversie)? Volgens mij niet hoor, maar kan het mis hebben.
Dat is volgens mij dus ook zo, maar volgens jpjedi dus niet..quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die is er nog niet. Die komt toch meestal pas nadat de serie in Nederland op tv is geweest?
Maar dan is hij in de UK waarschijnlijk ook al uitgezonden. RTL is vast wel zo slim om in hun contract met FOX te zetten dat de DVD box pas de winkel in mag als ze (bijna) alle afleveringen hebben uitgezonden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja laten we het niet over onze enorme NL markt hebben want die moet nog gesubbed worden maar de UK versie komt in Oktober. Europa he
Nee, na seizoen 8 nog 1 of 2 seizoenen om naar een echt knallend einde te werken lijkt mij een beter plan. Als ze nu besluiten dat dit het laatste seizoen wordt, wordt het zo'n halfbakken einde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd..stoppen na dit seizoen zou geen verkeerde keuze zijn denk ik..beter dat dan een Prison Breakje..
Ik vond S7 heel sterk. Wat mij betreft bouwen ze in S8 op naar een einde in S9.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd..stoppen na dit seizoen zou geen verkeerde keuze zijn denk ik..beter dat dan een Prison Breakje..
Precies.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, na seizoen 8 nog 1 of 2 seizoenen om naar een echt knallend einde te werken lijkt mij een beter plan. Als ze nu besluiten dat dit het laatste seizoen wordt, wordt het zo'n halfbakken einde.
Ik kan niets anders dan het ermee eens zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond S7 heel sterk. Wat mij betreft bouwen ze in S8 op naar een einde in S9.
Wat hun zeggen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan niets anders dan het ermee eens zijn.
Deze week S7 erdoorheen gejast.
Ja, alles blijkt één groot complot, alleen Jack is goed, hij blaast iedereen op, en leeft in zijn eentje op wereld nog lang en gelukkigquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat hun zeggen!
Het is alleen jammer dat het 'sterke' einde haast maar 1 uitkomst kan hebben natuurlijk..
Ow ja dat kan ook nogquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, alles blijkt één groot complot, alleen Jack is goed, hij blaast iedereen op, en leeft in zijn eentje op wereld nog lang en gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten 1000 dingen in 24 die niet kunnen, net als in Prison Break, House en zoveel andere series. Gewoon niet teveel aandacht aan besteden. Besides, gun die gasten wat ruimte, hoe complex is het sowieso al niet om iedere keer perfect een uur in 42 minuten te editten met allerlei parallelle verhaallijnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:36 schreef Tokus het volgende:
nu ben ik bezig met seizoen 2, en daar zit in de 2e aflevering ook gelijk al een fout, namelijk dat Michelle in een helicopter zit, Jack ergens aflevert, en 2 minuten later is ze al terug aan het werk bij CTU. Zelfs al vloog die heli naar het gebouw naast CTU, dan nog duurt het wel iets langer voordat ze weer op haar plek zou zijn en met haar neus diep in de documenten.
Wat een foute reclame/clip eigenlijk!quote:
Inderdaad. Van mij mogen er na seizoen 8 nog 1 of 2 seizoenen volgenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ziet er weer briljant uit!Hopelijk stopt het niet na seizoen 8, zou zo zonde zijn!
8?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Rainesz het volgende:
Jammer wel dat ze de eerste 8 afleveringen in 2 dagen er doorheen duwen!
Nee, 4 afleveringen in 2 dagen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:51 schreef Rainesz het volgende:
Jammer wel dat ze de eerste 8 afleveringen in 2 dagen er doorheen duwen!
Ik had hem van de zomer afgejast.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb net seizoen 7 bij Bol besteldheerlijk voor als je griep heb, de hele week ziekjes op de bank kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef TNA het volgende:
Cool. Simpelweg cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Segovia Aceveda (Benito Martinez) bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij speelde ook al mee in The Unit (was daar zelfs de president!)It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Die eerste trailer had ik al geplaatst. Zie een paar berichten boven jou.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Mirel het volgende:
2 promos
http://www.spoilertv.com/2009/10/24-2-season-8-promos.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AWESOME!![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef CloudStrifeNL het volgende:
En wie komt er terug!!!Great!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AWESOME!
Word top seizoen kan niet anders!!Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef CloudStrifeNL het volgende:
En wie komt er terug!!!Haha, geniaal! Die gast speelde zijn rol zo knullig goed dat ik het niet kon geloven toen ik hem eens in een andere serie zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AWESOME!![]()
Vanaf vandaag ligt de DVD-box van seizoen 7 dus in de winkel. Die ga ik vanmiddag dus maar eens halen, denk ik.quote:Voor altijd vast aan 24’s Tony Almeida
Over seizoen acht mag hij niks zeggen, maar seizoen zeven behoort tot zijn top twee
De echte fans van 24 kijken alweer uit naar januari volgend jaar, wanneer seizoen acht op de
Amerikaanse televisie begint, maar vanaf vandaag is het eerst nog mogelijk om de dvd-collectie
aan te vullen met seizoen zeven van de succesvolle serie.
Carlos Bernard speelt als Tony Almeida een grote rol in dit seizoen, en was zelf niet echt verrast door zijn plotselinge terugkeer nadat hij in seizoen vijf voor dood werd achtergelaten. “Ik verwachtte het niet, maar ik was er ook niet doorgeschokt”, vertelt hij met een rustige, bezwerende stem. Dat hij terugkwam is geen verkeerde keuze geweest, want mede dankzij zijn karakter revancheerde de serie zich voor het tegenvallende zesde seizoen.
Bernard, die op seizoen vijf na alle jaren meedeed, noemt het samen met de eerste reeks zelfs één van zijn twee favoriete seizoenen. “Voor mij persoonlijk uiteraard door de manier waarop het karakter zich ontwikkelt, dat was creatief gezien geweldig om te ontdekken. Maar ook door het verhaal. Ik heb altijd gevonden dat de show het meest effectief is wanneer het verteld wordt op een meer persoonlijke, kleine schaal dan wanneer het meer leunt op ontploffingen en dat soort dingen.” Met de ontwikkeling van zijn karakter doelt Bernard op de tussen goed en kwaad laverende
Tony Almeida, die nog altijd kampt met het verlies van zijn geliefde Michelle. Een gecompliceerde
rol dus, die Bernard vooral als een uitdaging ziet. “Je moet je zo goed mogelijk voorstellen wat
het is dat je karakter doormaakt”, legt hij uit. “En het proberen te relateren aan aspecten van je
eigen leven of mensen uit je eigen leven.” Welke concrete situaties en personen hij dan aan
denkt op dat soort momenten, daar heeft hij het liever niet over. Typecasting, daar praat hij wel
over. En eigenlijk deert het hem niet dat veel mensen hem altijd als Tony Almeida zullen blijven
zien. “Typecasting is typecasting en ik heb geen controle over hoe mensen mij benaderen of dat ze
mij alleen maar zien als Tony Almeida. Ik ben gewoon een acteur die zoekt naar rollen die
interessant voor me zijn, dus dat zal ik blijven doen.” Dat hij op straat ‘ieder half uur’ aangesproken
wordt met Tony, vindt hij dan ook alleen maar leuk. “Het stoort me niet omdat het uiteraard
betekent dat ze fan zijn van de show en het leuk vinden. Dat is het beste waar ik op kan
hopen, dat mensen genieten van het werk dat ik doe.”
Ik ben benieuwd of we Tony in seizoen 8 ook weer terug gaan zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef Mirel het volgende:
Schijt aan Logan, Tony Almeida is van de partij
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef trebremmit het volgende:
Weet iemand ook of de dvd box van seizoen 7 bij Cdwow.nl Nederlandse ondertiteling heeft?
Cdwow komt uit Engeland, dus ik heb even gekeken bij de engelse amazon. Daar staat vermeld dat seizoen 7 Norwegian en Swedish subs heeft. Helaas dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef trebremmit het volgende:
Weet iemand ook of de dvd box van seizoen 7 bij Cdwow.nl Nederlandse ondertiteling heeft?
Volgens imdb.com wel iig.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we Tony in seizoen 8 ook weer terug gaan zien.
quote:CB: I’m asked this question on a daily basis, so I might as well answer it. I’ll never say never when it comes to 24. It’s been such a special part of my life and an honor working with all of the incredibly talented people that have helped make the show the success that it’s been. That being said, I have not been contacted by the studio or producers of 24 about season 8. They’re already well into filming next season and I’m about to start work on a film in South Carolina. So, at this point, I highly doubt that I’ll be involved in the next season of 24.
Read more: http://www.spoilertv.com/(...)8.html#ixzz0XfkQnYdn
Jack gehurkt met pistool op die autoquote:Op maandag 23 november 2009 10:12 schreef disco99 het volgende:
Ik kan niet wachten tot seizoen 8 begint ben net wel 1 nieuwe trailer tegen gekomen en 3 promo posters ( al lijken ze wel op elkaar)
[ afbeelding ]
Check de eerste 2 berichten: http://www.spoilertv.com/search/label/24
en als 3de stukje staat er iets over Tony:
[..]
DIt is een sneak preview hè.. Oftewel een aantal minuten van 24 uit het nieuwe seizoen gefilmd met mobiele telefoonquote:Op maandag 23 november 2009 19:43 schreef Mirel het volgende:
was wel gepost, weet niet of het dezelfde is
was al gepost. Maand of 3 terug meen ik.quote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
DIt is een sneak preview hè.. Oftewel een aantal minuten van 24 uit het nieuwe seizoen gefilmd met mobiele telefoon
Geen trailer dus(ook al staat er in de titel trailer siezoen 8)
Wat ziet iedereen er nep uit zegquote:
Ik hoop nog steeds dat Michelle een keer terugkomt.quote:
Dat gebeurt veel te weinigquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang Jack maar in beeld is komt het sowieso goed!
En Kimquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zolang Jack maar in beeld is komt het sowieso goed!
Valt toch wel mee? En in dit seizoen is hij hopelijk niet besmet zodat hij 24 afleveringen kan ownenquote:
Uiteraard! Kimquote:
Nou dat is geen concurrentie voor Kim hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef Mirel het volgende:
En Katee Sackhoff JOH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |