Wat was die slecht. Vond hem altijd een van de betere maar de seniliteit heeft toegeslagen blijkbaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef taxhaven het volgende:
Ach de wedstrijd is sowieso in de reet verkracht door Theo Reitsma.
Was blij dat ik in het stadion zat, het commentaar was weer waardeloos als ik het terug luister. Totaal geen enthousiasme...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef taxhaven het volgende:
Ach de wedstrijd is sowieso in de reet verkracht door Theo Reitsma.
Nee, haalde namen door elkaar en schatte situaties verkeerd in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Was blij dat ik in het stadion zat, het commentaar was weer waardeloos als ik het terug luister. Totaal geen enthousiasme...
Ik heb me meer geirriteerd aan Ooijer met zijn provocaties. Suarez reageerde daar gelukkig niet op. Het ergste is nog dat we met deze man het WK ingaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef valek het volgende:
Mooie wedstrdijd. PSV VERDIEND GEWONNEN. Alleen had PSV meer goals mogen maken. En wat is die Suarez een misselijkmakend mannetje.
Suarez ging weer makkelijk naar de grond. Had op een bepaald moment veel pijn. Ging naar de kant en hoppa, hij kon weer meteen rennen. Typisch Suarez.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb me meer geirriteerd aan Ooijer met zijn provocaties. Suarez reageerde daar gelukkig niet op. Het ergste is nog dat we met deze man het WK ingaan.
Reageerde daar niet op? Suarez heeft meerdere keren met een pruillip bij Vink gestaan, terwijl Ooijer deed of zijn neus bloedde. Het verschil tussen ervaring was levensgrootquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb me meer geirriteerd aan Ooijer met zijn provocaties. Suarez reageerde daar gelukkig niet op. Het ergste is nog dat we met deze man het WK ingaan.
De persoonlijke tweestrijd is toch duidelijk in het voordeel van Suarez is beslist met twee goals en 1 assist. Uiteraard heb je daar niks aan als je de wedstrijd verliest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Reageerde daar niet op? Suarez heeft meerdere keren met een pruillip bij Vink gestaan, terwijl Ooijer deed of zijn neus bloedde. Het verschil tussen ervaring was levensgroot
Ooijerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef valek het volgende:
Mooie wedstrdijd. PSV VERDIEND GEWONNEN. Alleen had PSV meer goals mogen maken. En wat is die Suarez een misselijkmakend mannetje.
en Ooijer is een leuke, sympathieke voetballer...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:44 schreef valek het volgende:
Probeerde Suarez uit de tent te lokken. Luis trapte er alleen niet in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:58 schreef pfaf het volgende:
Sjsus wat had Ooijer zeg? Constant te jengelen om niets.
Dat kan toch best?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:21 schreef Red_85 het volgende:
Grappig om te zien dan iederen Suarez zo'n misselijk mannetje vind en iedereen hem eigenlijk wel in zijn ploeg wil hebben.
Het verschil in kwaliteit ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Reageerde daar niet op? Suarez heeft meerdere keren met een pruillip bij Vink gestaan, terwijl Ooijer deed of zijn neus bloedde. Het verschil tussen ervaring was levensgroot
logisch, is ook het type speler dat geweldig is om zelf te hebben, maar hondsirritant is als hij bij de tegenpartij speelt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:21 schreef Red_85 het volgende:
Grappig om te zien dan iederen Suarez zo'n misselijk mannetje vind en iedereen hem eigenlijk wel in zijn ploeg wil hebben.
Ga maar eens goed kijken in het verleden naar de winnaars van een wk en ek. Je moet gewoon 1 a 2 klootzakken in het veld hebben staan, anders win je het niet hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat we met deze man het WK ingaan.
Nou met Ooijer in het team zal het prijsschieten zijn hoor op het WK.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ga maar eens goed kijken in het verleden naar de winnaars van een wk en ek. Je moet gewoon 1 a 2 klootzakken in het veld hebben staan, anders win je het niet hoor.
V.Bommel was de missing link bij ek 2008. Het elftal wat er stond was goed, maar het waren te lieve jongens.
Eindelijk iemand die die schwalbeaap eens een keer goed aanpakte.
Ooijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |