Al zullen jullie winnen vrees ikquote:
Gaat me niet om de scheidsrechter, maar om de supporters. PSV wordt hier uitgemaakt voor schopploeg, terwijl ze bij Ajax net zo min het fysieke schuwen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar is toch gewoon geel voor gegeven? Niks mis mee dus, je ziet dat hij Pieters niet raakt.
Ja, ja een hele grote, maar dat had ook een penalty kunnen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef versteegrob het volgende:
Staat Ajax verdient voor? Heeft Ajax nog veel kansen gemist? Al gewisseld?
Dat gevoel heb ik eigenlijk niet, helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Al zullen jullie winnen vrees ik
Het lijkt me sterk dat hij in de basis zal spelen op het WK na het spel van de afgelopen weken, wat een lutser zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Ytereo het volgende:
Iedereen zeikt over Ooijer, En met het WK weer juichen als hij een bal van de lijn haalt
Nee, van mij mag ie per direct uit Oranje rotten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Ytereo het volgende:
Iedereen zeikt over Ooijer, En met het WK weer juichen als hij een bal van de lijn haalt
Nee , heb net de herhaling beeld voor beeld gezien. Het was echt Ooijer zelf.quote:
ja, hoe halen ze het in hun hoofd om te doen alsof Suarez een geweldenaar is héquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan roepen dat Suarez een geweldig goal maakt
En dan te bedenken waar hij geboren isquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer een vuile hond met iets teveel anti-Ajax
Een gat in de muur Stekelenburg aanrekenen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De bal ging gewoon door een groot gat in de muur, Stekelenburg moet de muur neerzetten dus toch wel zijn fout.
Nee, Nee, Neequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef versteegrob het volgende:
Staat Ajax verdient voor? Heeft Ajax nog veel kansen gemist? Al gewisseld?
Blij dat ik hem in mijn voetbalmanager hebquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vink is een prutser, Ooijer een vuile hond met iets teveel anti-Ajax in zijn hoofd en Afellay staat wel redelijk te ballen.
Maar wij hebben Luis fuckin Suarez.
Ik in ieder geval niet, het is gewoon geen goede voetballerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Ytereo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |