Nou nee niet echt ..... 17 euro incl. dan. Delen we de kosten een beetje .... Heb je trouwens een type nummer voor me ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De kaart moet als pakket worden verzonden, want de antenne is veel te groot/dik voor een bubbelenvelop. Of had je hier ook rekening mee gehouden?
Vul bij de processor finder bij processor family 'Pentium D' in, en filter dan op 3.0 Ghz. Daar staat geen 630 bij, en ook niet die procesor code. Het is een gewone single core pentium 4.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:49 schreef Wiebelkont het volgende:
http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL7Z9
Bij mijn weten is dit toch een D? Zo'n eigenlijk-wel-maar-net-niet dualcore?
Op zich kan ik de processor wel gebruiken. Wat zeg je van een klein deel van het aankoopbedrag terugstorten? Wat mij betreft is het daarmee opgelost, het bedrag laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat is dan een stomme fout van mij. Wat voor oplossing heb je in gedachten?
Prima!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik was even een weekendje het land uit
Edmond, ik stel 5 euro voor.
Drommelsch, zie Edmond, die is nu de gelukkige bezitter.
Qwerty, nee, maar zodra mijn eigen videokaart terug is van reparatie hou ik wel een Geforce 7300 128mb over, met VGA+DVI, PCI-Express.
Jammer ik moet namelijk een PCI of AGP lowbudget kaartje hebben als er maar DVI op zitquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Drommelsch, zie Edmond, die is nu de gelukkige bezitter.
Qwerty, nee, maar zodra mijn eigen videokaart terug is van reparatie hou ik wel een Geforce 7300 128mb over, met VGA+DVI, PCI-Express.
Was je er nog aan toe gekomen dit over te maken?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is zo'n ding:quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef zBus het volgende:
Heb je nostromo nog en heb je er een fototje van? Heb wel interesse namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |