Jonger dan hijzelf denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:03 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hoe oud zullen die mensen zijn die spreekkoren zingen richting Ooijer?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:03 schreef appelsientje het volgende:
wel spannendvooral als je luistert via de radio..
Van die jeugdspelers die op hun 21ste pas 2 Ajax 1 wedstrijden hebben zekerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, stel nou eens een goede jeugdspeler op
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef sammeh het volgende:
Staat Enoh er eigenlijk in?
Zat het net te denken. Maar hij staat er echtquote:
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef sammeh het volgende:
Staat Enoh er eigenlijk in?
Maar is Aissati ipv De Zeeuw niet té riskant?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef Rumille het volgende:
Ik zie een paar spelers bij Ajax die zo gewisseld mogen worden, of vanwege een kans op rood (de Zeeuw) of vanwege zwak spel (van der Wiel, Rommedahl)
Heb jij de eerste tien minuten gekeken ?quote:
Wielaert krijgt ook nog een gele erbij gok ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef Rumille het volgende:
Ik zie een paar spelers bij Ajax die zo gewisseld mogen worden, of vanwege een kans op rood (de Zeeuw) of vanwege zwak spel (van der Wiel, Rommedahl)
"Ja, we hebben in Eindhoven gewonnen, het was zwaar bevochten maar wel terecht"quote:
Ik heb geen idee , moet je aan hun vragenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:03 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hoe oud zullen die mensen zijn die spreekkoren zingen richting Ooijer?
Nee, ik dacht dat het om 14:30 begonquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb jij de eerste tien minuten gekeken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |